Soms is dat even nodig he, dat vertrouwen terugwinnen. Dat heb ik als ik video's van democraten in de VS zie. Dan kijk ik daarna weer even naar Trump en is alle vertrouwen weer terug. TrumpGOATquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het doet mij vooral deugd dat meer mensen hem een achterlijke randdebiel vinden.
Ik was gisteren even alle vertrouwen in de mensheid kwijt.
Ik heb nog nooit geglimlacht om iets wat Roel heeft gemaakt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:19 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Nee, nee, nee. Dit kan niet.
ik kende die hele gast niet maar heb hem nu paar keer op twitter voorbij zien komenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:37 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geglimlacht om iets wat Roel heeft gemaakt.
Die reactie "Aan de trekhaak knopen" was wel aardig.
Op donderdag 22 oktober 2020 15:23 schreef Scrummie het volgende:
Fidanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:34 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
FidanGodin pakt even haar baas aan.
Thierry als cuck erbij denk ik @Poepz0rquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:28 schreef RamboDirk het volgende:
[ twitter ]
Zou dit boreale stelletje nu al geneukt hebben? of een treesome met die franse neonazi erbij wilt je wel.
Wanbeleid maat.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat was maar een korte afwezigheid.
Gelukkig.
Waarom geef je sowieso een andere FA de opdracht om mij te bannenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Fijn dat je na 2 uur mijn advies hebt opgevolgd
Had je ook 2 uur geleden kunnen doen.
Je hebt duidelijk niet goed gelezen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom geef je sowieso een andere FA de opdracht om mij te bannen
Waar slaat dat op
Man man man
Vond jij die PM begrijpelijk Nederlands dan? Blijkbaar hoef je echt niks te kunnen om FA te wordenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet goed gelezen.
Mokerdebiel.
Een bekende van mij zit in Zagreb. Nu ik de foto’s doorkrijg toch spijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net op tijd terug voor Feyenoord.
Je kan gewoon niet lezen en bent heel dom.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond jij die PM begrijpelijk Nederlands dan? Blijkbaar hoef je echt niks te kunnen om FA te worden
Man man man
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 15:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Een bekende van mij zit in Zagreb. Nu ik de foto’s doorkrijg toch spijt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |