Moet hij weten, ik krijg om 6:30 geen warm vlees weg. Lijkt eigenlijk op een Engels ontbijt..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oke. Vind je dit eigenlijk normaal?
Ja?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:37 schreef Scrummie het volgende:
Klinkt als Atkins dieet, wat de man van @:Charrell als ontbijt doet.
Reactie gezet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Braddie #3
Graag even een goede vraag bedenken
Ja, in het weekend wil ik nog wel meedoen, maar dan met ei met spinazie en burger.quote:
Hoe lijkt dit op een Engels ontbijt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:38 schreef Charrell het volgende:
[..]
Moet hij weten, ik krijg om 6:30 geen warm vlees weg. Lijkt eigenlijk op een Engels ontbijt..
Hij heeft tot 11uu nauwelijks honger.
Oh dus er laten allemaal mensen eten bij hem bezorgen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:37 schreef Elan het volgende:
[..]
ONZ / Vraag wat je wil ONZ editie: Braddie #3
Graag even een goede vraag bedenken
Geen wonder dat je de hele dag misselijk bent met die geuren op je nuchtere maag.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:40 schreef Charrell het volgende:
[..]
Ja, in het weekend wil ik nog wel meedoen, maar dan met ei met spinazie en burger.
Alleen dan wat later dan 6:30 uur.
Op zich wel chill.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dus er laten allemaal mensen eten bij hem bezorgen.
Wat vervelend nou.
Atkins? Hoe past een hamburger met ei om 06.30 uur in de ochtend in een dieet gericht op koolhydraten?quote:
Vraag het meneer Atkins?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Atkins? Hoe past een hamburger met ei om 06.30 uur in de ochtend in een dieet gericht op koolhydraten?
Dat kun je hem wel toevertrouwen, anders krijg je nooit zo'n pens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je veel kan eten wel , anders is het maar zonde voor de kindertjes in Afrika.
Hier passen een paar gifjes bij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kun je hem wel toevertrouwen, anders krijg je nooit zo'n pens.
Goed voor de lokale middenstand in Loosdrecht deze hilariteit.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je veel kan eten wel, anders is het maar zonde voor de kindertjes in Afrika.
Eens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
Engels ontbijtje altijd wel goed
Alleen kutte is dat je op het eiland voor 10.00u geen pint kan krijgen
Mietjesland
Hamburgers als ontbijt, gehaktballen als avondetenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 16:50 schreef Charrell het volgende:
Zou eigenlijk gehaktballen moeten braden en rode kool koken....
weinig trek... maar goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |