SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wij wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:23 schreef mario390 het volgende:
ik bedoel toch niet de schwanzmaßen![]()
![]()
Hij had moeten weten dat de gemiddelde mannelijke fokker 40cm in zijn broek heeft hangen. Amders gaat het langs je heenquote:![]()
Dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:27 schreef mario390 het volgende:
ik weset niet dat ik alles van
laptop opo tv zien doe![]()
Niet met de muis gaan smijten straks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zou @DerRabbit niet leuk vinden. Blijf van zijn vriendin afquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:29 schreef FreshFruit het volgende:
Niet met de muis gaan smijten straks.![]()
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-10-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. devzero / 462 / 3610
2. m1st1g / 457 / 7450
3. Ferrous / 221 / 4367
4. Limoentjuh / 208 / 4217
5. Justin_Case / 202 / 7888
6. dud0r / 186 / 6592
7. FreshFruit / 184 / 4134
8. engine / 173 / 2482
9. kree / 152 / 3393
10. mario390 / 132 / 1953
11. jerney / 116 / 3731
12. Jacquelinehasselbaink / 101 / 4754
13. Maanvis / 83 / 2416
14. Jippie / 82 / 3544
15. maily / 78 / 4005
16. DerRabbit / 77 / 1677
17. ToT / 74 / 3307
18. Rob / 73 / 2372
19. DeBraad / 73 / 6597
20. Dven / 66 / 1231SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Thanks Moni.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel een leuke lijst.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat weet alleen een echte fok!erquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij had moeten weten dat de gemiddelde mannelijke fokker 40cm in zijn broek heeft hangen. Amders gaat het langs je heen![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-10-2020 02:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. devzero / 462 / 3610
2. m1st1g / 457 / 7450
3. Ferrous / 221 / 4367
4. Limoentjuh / 208 / 4217
5. Justin_Case / 202 / 7888
6. dud0r / 186 / 6592
7. FreshFruit / 184 / 4134
8. engine / 173 / 2482
9. kree / 152 / 3393
10. mario390 / 132 / 1953
11. jerney / 116 / 3731
12. Jacquelinehasselbaink / 101 / 4754
13. Maanvis / 83 / 2416
14. Jippie / 82 / 3544
15. maily / 78 / 4005
16. DerRabbit / 77 / 1677
17. ToT / 74 / 3307
18. Rob / 73 / 2372
19. DeBraad / 73 / 6597
20. Dven / 66 / 1231Merci bien monitorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee daar is niemand naakt te zienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Was die foto van daarnet ook uit BB?![]()
Dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Alleen wel vermoeiend om full bolk te gaan
Ik ben Merlin aan het bingen![]()
Helemaal niets? Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee daar is niemand naakt te zien![]()
Dan zou ik ook niet kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal niets? Dat is wel jammer.![]()
Ik ben ook nog beetje aan het werk, maar kan er niet echt goed op concentrerenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.
Ik ben Merlin aan het bingenDoe ik ook nietquote:Hele BB spreekt me niet aan
![]()
Er is ook niks te zien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je serie afzetten en youtube aanslingerenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heb ik al heel lang niet gehoord.![]()
ia om dat alles zo komisch groot isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk je nu MTV en BB tegelijkertijd![]()
Vannacht nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Je serie afzetten en youtube aanslingeren![]()
Is het ook leuker dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ia om dat alles zo komisch groot is![]()
Kon je ook niet wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:44 schreef mario390 het volgende:
ik erger me waarom ik niet vandaag probiert heb![]()
Niet doen. Iedereen maakt dit soort foutjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:44 schreef mario390 het volgende:
ik erger me waarom ik niet vandaag probiert heb![]()
Klopt. We zijn allemaal menselijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet doen. Iedereen maakt dit soort foutjes![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dat niet van een of ander extreem linkse of rechtse site, maar van een middle of the road news blogquote:For the first time in modern American history, we’re having a serious discussion about the peaceful transfer of power. President Donald Trump has discussed not accepting the results if he loses (similar to his words in 2016), and given how 2020 has presented us with all sorts of “unprecedented” challenges, it got us thinking: What would the military’s role be during a disputed transition, and how would it all play out? Today’s Daily Dose aims to answer those questions, while also looking at how coups form in other democracies around the world. Nigeria, Africa’s largest nation and democracy, is now notably teetering on the brink.![]()
![]()
Gaat het bij jullie dus ook weer flink omhoog?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:53 schreef mario390 het volgende:
man man van dienstag op gisteren
zijn 2000 besmetztert gewezen![]()
Tsja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat niet van een of ander extreem linkse of rechtse site, maar van een middle of the road news blog“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als mensen dat soort scenarios aan het bedenken zijn, dan is er toch iets goed mis. Kun je dat in Nederland voorstellen?quote:![]()
Dat dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:54 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Lastig daar een andere kant van te vinden...Ik kan het me soberso moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen dat soort scenarios aan het bedenken zijn, dan is er toch iets goed mis. Kun je dat in Nederland voorstellen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja dat is rekord erder was het meeste 1700quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat het bij jullie dus ook weer flink omhoog?![]()
Is Amerika niet het land met een noodplan bij een zombie uitbraak?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen dat soort scenarios aan het bedenken zijn, dan is er toch iets goed mis. Kun je dat in Nederland voorstellen?![]()
Dan is de term bananenrepubliek wel gepast.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Ik kan het me soberso moeilijk voorstellen.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is de term bananenrepubliek wel gepast.![]()
![]()
Dat is alleen zo in de filmquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:57 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Is Amerika niet het land met een noodplan bij een zombie uitbraak?![]()
Niemand krijgt punten. Na 22 dagen nog geen 500 punten voor de nr 1 en 2.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:59 schreef mario390 het volgende:
man man jullie laten me me
geen punt![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:59 schreef K.Indertent het volgende:
https://www.cdc.gov/cpr/zombie/index.htm
Jeetje wat sexydat wist ik niet
![]()
![]()
Moet ook wel met al die ouwe lijken als president.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:57 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Is Amerika niet het land met een noodplan bij een zombie uitbraak?![]()
maar nu word het wel gaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niemand krijgt punten. Na 22 dagen nog geen 500 punten voor de nr 1 en 2.![]()
Dat was ook de voorspelling vorige maand, dat de winnaar amper 500 punten zou helen (hoewel ik denk dat 600 misschien nog wel te halen zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niemand krijgt punten. Na 22 dagen nog geen 500 punten voor de nr 1 en 2.)
![]()
Benieuwd wie de DT gaat pakken.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:59 schreef K.Indertent het volgende:
https://www.cdc.gov/cpr/zombie/index.htm
Jeetje wat sexyZo te lezen is het wel een soort van grapjequote:Wonder why zombies, zombie apocalypse, and zombie preparedness continue to live or walk dead on a CDC web site? As it turns out what first began as a tongue-in-cheek campaign to engage new audiences with preparedness messages has proven to be a very effective platform. We continue to reach and engage a wide variety of audiences on all hazards preparedness via “zombie preparedness”.![]()
Klopt. Ik heb zelfs een tijd gedacht dat 400 de max zou zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was ook de voorspelling vorige maand, dat de winnaar amper 500 punten zou helen (hoewel ik denk dat 600 misschien nog wel te halen zijn)
![]()
Of @KillemWieftquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
@:moemoe die met 1 post komt snipen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helemaal goed wat mij betreft.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:03 schreef devzero het volgende:
[..]
@:moemoe die met 1 post komt snipen![]()
We zitten nu beiden net boven de 450. Gemiddeld genomen zouden we boven de 600 moeten kunnen uitkomen. Maar of ferro nog boven de 500 kan uitkomen betwijfel ikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb zelfs een tijd gedacht dat 400 de max zou zijn.![]()
Als wij niet te veel bolken kan hetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
We zitten nu beiden net boven de 450. Gemiddeld genomen zouden we boven de 600 moeten kunnen uitkomen. Maar of ferro nog boven de 500 kan uitkomen betwijfel ik![]()
Ik denk dat jullie aardig veilig zitten nu.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:04 schreef devzero het volgende:
[..]
We zitten nu beiden net boven de 450. Gemiddeld genomen zouden we boven de 600 moeten kunnen uitkomen. Maar of ferro nog boven de 500 kan uitkomen betwijfel ik“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan moet ik nog even wat afzeggen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zaterdag the prestige kijken![]()
Als hij straks weer om 4 uur hier is en stug doorpost, dan kan het wel ja. Het wordt de laatste tijd erg rustig rond 6 a 7 uurquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als wij niet te veel bolken kan het![]()
Voor de anderen wel. Voor elkaar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie aardig veilig zitten nu.![]()
Vanmorgen niet. Ik was wakker maar na 2 minuten kijken heb ik mijn ogen maar weer dicht gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Als hij straks weer om 4 uur hier is en stug doorpost, dan kan het wel ja. Het wordt de laatste tijd erg rustig rond 6 a 7 uur![]()
Ik hoop dat @DerRabbit ook komt meekijken, @Grrrrrrr kan nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even wat afzeggen.![]()
Ik zag het vanmiddagquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hoop dat @:derrabbit ook komt meekijken, @:grrrrrrr kan niet![]()
We zien je vanzelf wel verschijnen. Die film is hier niet op netflix, dus ik zal hem eerst moeten downloaden.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:11 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als ik de afspraak voor zaterdag af kan zeggen wel.![]()
Ik heb geen netflix dus ik download altijd alles.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
We zien je vanzelf wel verschijnen. Die film is hier niet op netflix, dus ik zal hem eerst moeten downloaden.![]()
Even op mijn lijstje gezet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
We zien je vanzelf wel verschijnen. Die film is hier niet op netflix, dus ik zal hem eerst moeten downloaden.
Ik geloof dat rabbit dat ook doetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb geen netflix dus ik download altijd alles.Dan moet moemoe maar aftellen
![]()
Moet het topic nog vol?
Met een Grand Prestige?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:05 schreef devzero het volgende:
[..]
En dan zaterdag the prestige kijken![]()
Is maar een vraag.
80 posts voor de DT, dus 120 posts in 20 minuten. Zelfs dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
200 posts 20 minuten wat denk je zelf![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Even aan @:mario390 vragen. Ik denk dat het wel goed komt![]()
ze lachte er niet eens bijquote:![]()
![]()
bittorrent?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:17 schreef m1st1g het volgende:
Over 10 minuten heb ik de film binnen![]()
Ik ga zelfs met haar hondje lopen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Populaire films heb je zo binnen. Hoop seeders en downloaden maar. Als je wat onbekendere dingen heb, dan heb je soms maar een paar peersquote:![]()
Daar gebruik ik Direct Connect voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Populaire films heb je zo binnen. Hoop seeders en downloaden maar. Als je wat onbekendere dingen heb, dan heb je soms maar een paar peers![]()
Utorrent is toch een bittorrent client?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Direct Connect voor.![]()
BitTorrentquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Utorrent is toch een bittorrent client?
[Zoek op domein secure.bittorrent.com] https://secure.bittorrent.com
BitTorrent is a leading software company with the fastest torrent client and sync and share software for Mac, Windows, Linux, iOS and Android.![]()
Die hebben we wat meer nodig in dit topic. Neem een @kree bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ze was een serieuze meid denk ik. Je hebt soms van die serieuze mensen.![]()
Die is allesbehalve serieus. Wist je dat niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Die hebben we wat meer nodig in dit topic. Neem een @:kree bijvoorbeeld![]()
Duhquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Die is allesbehalve serieus. Wist je dat niet?![]()
![]()
Op woensdag 21 oktober 2020 16:49 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
Ik zie het al weer gebeuren.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
@Nattekat heeft zijn wekker gezet voor 3:30
@DJMO moet heel toevallig zo nog een plasje doen
@Ferrous was heel toevallig ook nog waker
@KillemWieft kon het niet laten
en
@moemoe pakt de DT![]()
![]()
Je vergeet @Robquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
@:nattekat heeft zijn wekker gezet voor 3:30
@:djmo moet heel toevallig zo nog een plasje doen
@:ferrous was heel toevallig ook nog waker
@:killemwieft kon het niet laten
en
@:moemoe pakt de DT“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Had je die nog niet gezien?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:26 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 21 oktober 2020 16:49 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
En @Jippie“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die komt ook nog wel eens als een duveltje uit een doosje te voorschijn. Maar omdat hij zo aardig voor DJMO was, mag hij ook de DT wel pakken imoquote:![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
@:nattekat heeft zijn wekker gezet voor 3:30
@:djmo moet heel toevallig zo nog een plasje doen
@:ferrous was heel toevallig ook nog waker
@:killemwieft kon het niet laten
en
@:moemoe pakt de DT![]()
![]()
Ik mis @jerney
Al een paar dagen niet gezien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als ik kree noem, dan ben ik bijna nooit serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oh nu wist ik niet of jij serieus was![]()
![]()
Ga maar strijken nu.quote:
Waarschijnlijk komt onze communicatie dan gewoon niet aan bij elkaar, zou ook zomaar kunnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik kree noem, dan ben ik bijna nooit serieus![]()
Daaar kan je wel eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
ONZ / Paul op schoot bij Jerney topic.
Ik verdenk @:paul![]()
Mooi topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
ONZ / Paul op schoot bij Jerney topic.
Ik verdenk @:paul
Of mijn sarcasme is te verbogen in mijn posts. Serieuze mensen in DTSquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:31 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt onze communicatie dan gewoon niet aan bij elkaar, zou ook zomaar kunnen.![]()
Leuke dame.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ook via torrent of op een andere manier?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik download hem wel tijdens de DT![]()
Met zijn strijkijzer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ook via torrent of op een andere manier?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
torrent, wel zo makkelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ook via torrent of op een andere manier?![]()
Ahhquote:quote:And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Well maybe you should know
Just how it feels
To be left outside alone
To be left outside alone![]()
![]()
Had dat ooit eens gelezen in een "hotel survival guide"quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar kan je ook tosti's mee maken.Net als eiren koken in een waterkoker
![]()
Klopt er zijn meer van dat soort truukjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Had dat ooit eens gelezen in een "hotel survival guide"Net als eiren koken in een waterkoker
![]()
Ik zei nog zo.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan doen we even iets langzamer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien gaan we toch iets te snel![]()
Vanaf nu.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar luisteren,ho maar.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gaf ook aan dat het krap zo zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die teksten waren van dat i'm outta love liedje.quote:![]()
Ik dacht dat we het wel zouden reddenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:37 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik gaf ook aan dat het krap zo zijn.![]()
quote:quote:Nee inderdaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Die teksten waren van dat i'm outta love liedje.![]()
Ik kon nergens meer in. Windows startte op tot het bootscherm, daarna werd het scherm na 5 seconden laden grijs.quote:
Vandaag aangezet, kon ik opeens m'n systeem wél herstellen (Vorige 10 pogingen gingen fout gisternacht) en nu draait 'ie weer.
Meteen Windows op een stick gegooid en morgen even opnieuw alles installeren.![]()
![]()
Dank je.quote:
Met 1 post.
Zo fijn dat mensen sportief kunnen zijn.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je Chef.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een waardige post voor de DT
Gefeliciteerd FreshFruit
Ik blijf maar even uit DTS, eerst prizza en nu deze dingen. Voor ik het weet is muis viesdikquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Beter dan poepquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een waardige post voor de DT
Gefeliciteerd FreshFruitTuurlijk. Soms win je, soms verlies je. Geen reden om iemand anders die DT trofee niet te gunnenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:06 schreef FreshFruit het volgende:
Zo fijn dat mensen sportief kunnen zijn.![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Beter dan poep
[..]
Tuurlijk. Soms win je, soms verlies je. Geen reden om iemand anders die DT trofee niet te gunnen
Misschien moet ze maar met je gaan meefietsenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf maar even uit DTS, eerst prizza en nu deze dingen. Voor ik het weet is muis viesdik![]()
Feeder.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf maar even uit DTS, eerst prizza en nu deze dingen. Voor ik het weet is muis viesdik
Je kunt garnalen in water koken, maar beter kun je ze grillen. Anders raak je hoop smaak in het water kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:08 schreef mario390 het volgende:
moet je shrimps in water
koken en is dat shrimps dann rosa ?
En ja, ze worden roze net als kreeft![]()
Zeer duidelijk dat jij nog nooit een relatie met een vrouwmensch hebt gehad terwijl je eten in huis hadquote:
Weet je wat ook mooi roze is?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt helemaalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt garnalen in water koken, maar beter kun je ze grillen. Anders raak je hoop smaak in het water kwijt.
![]()
Mwah,dat bedurf ik te betwisten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer duidelijk dat jij nog nooit een relatie met een vrouwmensch hebt gehad terwijl je eten in huis had
Die kan morgen weer blij zijn,ben hem weer voorbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet het gebleekte anusje van @:dud0r
Die ook.quote:
Haags_kwartiertje telt niet mee!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwah,dat bedurf ik te betwisten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet het gebleekte anusje van @:dud0r![]()
![]()
![]()
Hij kan dat wel hebben. Kan hij weer fanatiek gaan bolken. Net zoals m1st1g en ik steeds van plaatsje verwisselen om het spannend te houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kan morgen weer blij zijn,ben hem weer voorbij.![]()
Dan ben ik af.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje telt niet mee!
Dat heb ik geprobeerd en dat was geen succes. Sinds toen mag in Limbabwe niet mee inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet ze maar met je gaan meefietsen
Dat is wel leuk,zo spelen wij ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kan dat wel hebben. Kan hij weer fanatiek gaan bolken. Net zoals m1st1g en ik steeds van plaatsje verwisselen om het spannend te houden
Niet? Oh, dan gaat mijn teller ook met 1 naar benedenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje telt niet mee!![]()
Jouw teller staat al hoog genoeg met alle puntjes, zusjes en moederquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet? Oh, dan gaat mijn teller ook met 1 naar beneden
ja ik moest nachdenkenn wat het meisje koktquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt garnalen in water koken, maar beter kun je ze grillen. Anders raak je hoop smaak in het water kwijt.
Huh? Oh ik zie hetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:15 schreef m1st1g het volgende:
@:devzero je hebt al 21 punten voorsprong.![]()
![]()
Ik zat niet op te letten
![]()
Ik speel echt voor de lol.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel leuk,zo spelen wij ook.![]()
Ik ontken alle moedersquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw teller staat al hoog genoeg met alle puntjes, zusjes en moederVraag maar aan je nieuwe zusje
![]()
Soul doet het meestal zo;
komt ze binnen en zegt: "Zeg maar nee."
Ik: "Nee."
Zij: "Ik heb zin in lekkers,en jij moet gaan halen."
Zij boos.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap zequote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef m1st1g het volgende:
Heren ik ga slapen. Welterusten en tot straks.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker slipe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
Als ze maar niet met haar muis naar je gaat gooienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zij boos.![]()
Je zou erbij zijn toen ze gedoopt werd als peetvaderquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ontken alle moedersVraag maar aan je nieuwe zusje
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
Zij boos.ja dan snap ik het.
![]()
Slaap lekker mistasch!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef m1st1g het volgende:
![]()
Oh iemand op TV gooide een hoop garnalen in kokend water? Tsja, het kan wel, maar even grillen in een hete pan is net iets lekkerder. Wel met vel en al natuurlijk, dat kan je er dan later makkelijk vanaf pellen en je verliest minder vocht. Uitgedroogde garnalen =quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik moest nachdenkenn wat het meisje kokt![]()
inb4 je hebt zelf een uitgedroogde garnaal. Dat is correct en tevens juist![]()
![]()
In gedachten was ik er bijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zou erbij zijn toen ze gedoopt werd als peetvader![]()
![]()
Als ze gaat stampvoeten moet ik lachen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ze maar niet met haar muis naar je gaat gooien
zij eet de garnelen mmetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh iemand op TV gooide een hoop garnalen in kokend water? Tsja, het kan wel, maar even grillen in een hete pan is net iets lekkerder. Wel met vel en al natuurlijk, dat kan je er dan later makkelijk vanaf pellen en je verliest minder vocht. Uitgedroogde garnalen =![]()
inb4 je hebt zelf een uitgedroogde garnaal. Dat is correct en tevens juist
groene onen![]()
Wel grappig dat ze al begint met "zeg maar nee"quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze gaat stampvoeten moet ik lachen.![]()
![]()
Bij deze ben je uit het familie erfgoed gekickt!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wil slapenIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Die andere oom had er wel voor gezorgd dat daar weinig meer van over isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze ben je uit het familie erfgoed gekickt!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ja,dat is echt een vast ritueel hier.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze al begint met "zeg maar nee"
Wim Lex heeft na zijn laatste tripje inderdaad weinig over van zijn erfenis behalve een eilandje in Griekenlandquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Die andere oom had er wel voor gezorgd dat daar weinig meer van over isOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En een speedboot van 2 miljoen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wim Lex heeft na zijn laatste tripje inderdaad weinig over van zijn erfenis behalve een eilandje in Griekenland“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is het leuke als je elkaar al een tijd kent, dan krijg je dat soort interne grapjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat is echt een vast ritueel hier.![]()
Wim Lex, het zwarte schaap uit de familiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wim Lex heeft na zijn laatste tripje inderdaad weinig over van zijn erfenis behalve een eilandje in Griekenland
Forum Opties Forumhop: Hop naar: