80 posts voor de DT, dus 120 posts in 20 minuten. Zelfs dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
200 posts 20 minuten wat denk je zelf
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Even aan @:mario390 vragen. Ik denk dat het wel goed komt
ze lachte er niet eens bijquote:
bittorrent?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:17 schreef m1st1g het volgende:
Over 10 minuten heb ik de film binnen
Ik ga zelfs met haar hondje lopen.quote:
Populaire films heb je zo binnen. Hoop seeders en downloaden maar. Als je wat onbekendere dingen heb, dan heb je soms maar een paar peersquote:
Daar gebruik ik Direct Connect voor.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Populaire films heb je zo binnen. Hoop seeders en downloaden maar. Als je wat onbekendere dingen heb, dan heb je soms maar een paar peers
Utorrent is toch een bittorrent client?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar gebruik ik Direct Connect voor.
BitTorrentquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Utorrent is toch een bittorrent client?
Die hebben we wat meer nodig in dit topic. Neem een @kree bijvoorbeeldquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:22 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ze was een serieuze meid denk ik. Je hebt soms van die serieuze mensen.
Die is allesbehalve serieus. Wist je dat niet?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Die hebben we wat meer nodig in dit topic. Neem een @:kree bijvoorbeeld
Duhquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:25 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Die is allesbehalve serieus. Wist je dat niet?
Ik zie het al weer gebeuren.quote:
Je vergeet @Robquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
@:nattekat heeft zijn wekker gezet voor 3:30
@:djmo moet heel toevallig zo nog een plasje doen
@:ferrous was heel toevallig ook nog waker
@:killemwieft kon het niet laten
en
@:moemoe pakt de DT
Had je die nog niet gezien?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:26 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 21 oktober 2020 16:49 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die komt ook nog wel eens als een duveltje uit een doosje te voorschijn. Maar omdat hij zo aardig voor DJMO was, mag hij ook de DT wel pakken imoquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:27 schreef devzero het volgende:
@:nattekat heeft zijn wekker gezet voor 3:30
@:djmo moet heel toevallig zo nog een plasje doen
@:ferrous was heel toevallig ook nog waker
@:killemwieft kon het niet laten
en
@:moemoe pakt de DT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |