nee daar is niemand naakt te zienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Was die foto van daarnet ook uit BB?
Dat doe ik ook niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Alleen wel vermoeiend om full bolk te gaan
Helemaal niets? Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee daar is niemand naakt te zien
Dan zou ik ook niet kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal niets? Dat is wel jammer.
Ik ben ook nog beetje aan het werk, maar kan er niet echt goed op concentrerenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat doe ik ook niet.
Ik ben Merlin aan het bingen
Doe ik ook nietquote:
Er is ook niks te zien.quote:
Je serie afzetten en youtube aanslingerenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:39 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat heb ik al heel lang niet gehoord.
ia om dat alles zo komisch groot isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Kijk je nu MTV en BB tegelijkertijd
Vannacht nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Je serie afzetten en youtube aanslingeren
Is het ook leuker dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ia om dat alles zo komisch groot is
Kon je ook niet wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:44 schreef mario390 het volgende:
ik erger me waarom ik niet vandaag probiert heb
Niet doen. Iedereen maakt dit soort foutjesquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:44 schreef mario390 het volgende:
ik erger me waarom ik niet vandaag probiert heb
Klopt. We zijn allemaal menselijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niet doen. Iedereen maakt dit soort foutjes
En dat niet van een of ander extreem linkse of rechtse site, maar van een middle of the road news blogquote:For the first time in modern American history, we’re having a serious discussion about the peaceful transfer of power. President Donald Trump has discussed not accepting the results if he loses (similar to his words in 2016), and given how 2020 has presented us with all sorts of “unprecedented” challenges, it got us thinking: What would the military’s role be during a disputed transition, and how would it all play out? Today’s Daily Dose aims to answer those questions, while also looking at how coups form in other democracies around the world. Nigeria, Africa’s largest nation and democracy, is now notably teetering on the brink.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |