Al een paar dagen niet gezien.quote:
Als ik kree noem, dan ben ik bijna nooit serieusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:30 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oh nu wist ik niet of jij serieus was
Ga maar strijken nu.quote:
Waarschijnlijk komt onze communicatie dan gewoon niet aan bij elkaar, zou ook zomaar kunnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ik kree noem, dan ben ik bijna nooit serieus
Daaar kan je wel eens gelijk in hebbenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
ONZ / Paul op schoot bij Jerney topic.
Ik verdenk @:paul
Mooi topic.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:31 schreef devzero het volgende:
ONZ / Paul op schoot bij Jerney topic.
Ik verdenk @:paul
Of mijn sarcasme is te verbogen in mijn posts. Serieuze mensen in DTSquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:31 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt onze communicatie dan gewoon niet aan bij elkaar, zou ook zomaar kunnen.
Leuke dame.quote:
ook via torrent of op een andere manier?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik download hem wel tijdens de DT
Met zijn strijkijzer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ook via torrent of op een andere manier?
torrent, wel zo makkelijkquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ook via torrent of op een andere manier?
Ahhquote:
quote:And I wonder if you know
How it really feels
To be left outside alone
When it's cold out here
Well maybe you should know
Just how it feels
To be left outside alone
To be left outside alone
Had dat ooit eens gelezen in een "hotel survival guide"quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:34 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar kan je ook tosti's mee maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |