Gaat het bij jullie dus ook weer flink omhoog?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:53 schreef mario390 het volgende:
man man van dienstag op gisteren
zijn 2000 besmetztert gewezen
Tsja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
En dat niet van een of ander extreem linkse of rechtse site, maar van een middle of the road news blog
Als mensen dat soort scenarios aan het bedenken zijn, dan is er toch iets goed mis. Kun je dat in Nederland voorstellen?quote:
Dat dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:54 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Lastig daar een andere kant van te vinden...
Ik kan het me soberso moeilijk voorstellen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen dat soort scenarios aan het bedenken zijn, dan is er toch iets goed mis. Kun je dat in Nederland voorstellen?
ja dat is rekord erder was het meeste 1700quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Gaat het bij jullie dus ook weer flink omhoog?
Is Amerika niet het land met een noodplan bij een zombie uitbraak?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:54 schreef devzero het volgende:
[..]
Als mensen dat soort scenarios aan het bedenken zijn, dan is er toch iets goed mis. Kun je dat in Nederland voorstellen?
Dan is de term bananenrepubliek wel gepast.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.
[..]
Ik kan het me soberso moeilijk voorstellen.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan is de term bananenrepubliek wel gepast.
Dat is alleen zo in de filmquote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:57 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Is Amerika niet het land met een noodplan bij een zombie uitbraak?
Niemand krijgt punten. Na 22 dagen nog geen 500 punten voor de nr 1 en 2.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:59 schreef mario390 het volgende:
man man jullie laten me me
geen punt
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:59 schreef K.Indertent het volgende:
https://www.cdc.gov/cpr/zombie/index.htm
Jeetje wat sexy
Moet ook wel met al die ouwe lijken als president.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:57 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Is Amerika niet het land met een noodplan bij een zombie uitbraak?
maar nu word het wel gaanquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niemand krijgt punten. Na 22 dagen nog geen 500 punten voor de nr 1 en 2.
Dat was ook de voorspelling vorige maand, dat de winnaar amper 500 punten zou helen (hoewel ik denk dat 600 misschien nog wel te halen zijnquote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Niemand krijgt punten. Na 22 dagen nog geen 500 punten voor de nr 1 en 2.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 02:59 schreef K.Indertent het volgende:
https://www.cdc.gov/cpr/zombie/index.htm
Jeetje wat sexy
Zo te lezen is het wel een soort van grapjequote:Wonder why zombies, zombie apocalypse, and zombie preparedness continue to live or walk dead on a CDC web site? As it turns out what first began as a tongue-in-cheek campaign to engage new audiences with preparedness messages has proven to be a very effective platform. We continue to reach and engage a wide variety of audiences on all hazards preparedness via “zombie preparedness”.
Klopt. Ik heb zelfs een tijd gedacht dat 400 de max zou zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat was ook de voorspelling vorige maand, dat de winnaar amper 500 punten zou helen (hoewel ik denk dat 600 misschien nog wel te halen zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |