ik wil je wel helpen maar i kheb geen idee waar je heen wiltquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:03 schreef kree het volgende:
Ik kom er wel uit hoor uiteindelijk ook met tekst voor een nieuw liedje. Maar jullie vergissen je erin hoe lastig het is nog wel met muziek enzo. Dus duurt ff en zooi aanpassingen ook wel. Dit is eerste versie wat ik dan ff neerkrabbel enzo Nog niet klaar ook. Lange na nog niet.
Die heb ik ook nog niet gezien.quote:
Wat ik wil of was het idee een beetje ervan. Iets zeggen over covid en hoe het ellende geeft enzo. En ok dat is wat voor de bridge en laatste het positieve enzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat wil je zeggen met het lied? Covid wegkrijgen? Covid is onzin? Covid interesseert me niet?
Best goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n column is bijna 10.000 keer bekeken, en de weblog van qltel erover zo'n 6000 keer.
Ok, ga zo even op Twitter glurenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat nu zit met regels qua namen, maar ik neem het risico.Danny Vonk, 1 vd mensen die altijd heel dreigend doet tegen pownieuws enzo.
Daarom moeten we nog even wat aan de tekst verbeteren wel hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar zingen dat we allemaal covid 19 krijgen vind ik niet zo 'gezellig'
Is ook best wel lastig een liedje schrijvenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom moeten we nog even wat aan de tekst verbeteren wel he
oke dus gewoon over hoe covid ons beinvloedtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik wil of was het idee een beetje ervan. Iets zeggen over covid en hoe het ellende geeft enzo. En ok dat is wat voor de bridge en laatste het positieve enzo.
Je moet mij mod van dts maken.quote:
Ah, daar kijk ik nooit. Nu +1 op de teller.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n column is bijna 10.000 keer bekeken, en de weblog van qltel erover zo'n 6000 keer.
Stuur maar een link dan kan ik oordelenquote:
Liefst van achteren terwijl je iets gebukt staatquote:
Geen covid19, maak een liedje over sinterklaas of kerst, het naderende afscheid van zwarte pietquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom moeten we nog even wat aan de tekst verbeteren wel he
Is het ook, maar komt wel. Dit is een eerste idee. Nou als jullie allemaal helpen komt er vast wat leuks uit. Dan nog weer de muziek eronder wat ook nog een ding is. Maar komt goed als jullie helpen iig met de tekst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is ook best wel lastig een liedje schrijven
Over Covid?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook, maar komt wel. Dit is een eerste idee. Nou als jullie allemaal helpen komt er vast wat leuks uit. Dan nog weer de muziek eronder wat ook nog een ding is. Maar komt goed als jullie helpen iig met de tekst.
Dat soort dingen maakt thuiswerken leuk en onhandig... mijn vriendin kwam vandaag even naakt op mijn kantoor koffie brengen terwijl ik een vergadering zatquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Liefst van achteren terwijl je iets gebukt staat
Doe is klein opzetje dan eerst? Mss vindt ik dan inspiratie enzo voor rest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen covid19, maak een liedje over sinterklaas of kerst, het naderende afscheid van zwarte piet
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt thuiswerken leuk en onhandig... mijn vriendin kwam vandaag even naakt op mijn kantoor koffie brengen terwijl ik een vergadering zat
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt thuiswerken leuk en onhandig... mijn vriendin kwam vandaag even naakt op mijn kantoor koffie brengen terwijl ik een vergadering zat
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
whehehe maar je kunt ondertussen wel deathcore luisteren zonder dat je collega's er last van hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moeilijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
Doe is klein opzetje dan eerst? Mss vindt ik dan inspiratie enzo voor rest.
whahahahhahahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat moeilijk ?quote:
Ja dat was wel mijn idee. Omdat dat speelt. Maar mag ook wat anders zijn hoor. Maar dan moet je een nieuw opzetje maken wel;quote:
Ja daarom nou ok die van mij moet zeker aangepast worden, maar was iig tekst idee en passend beetje bij bestaande melodiequote:
Zal eens denkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat was wel mijn idee. Omdat dat speelt. Maar mag ook wat anders zijn hoor. Maar dan moet je een nieuw opzetje maken wel;
Moment.quote:
Niemand op jouw werk vergeet jou meerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pm het ook even als je een idee hebt. Want kan niet al die topics helemaal blijven volgen. Maar kan doe maar hoor en kijk ik wel even of er een muziekje op te vinden is. En hopelijk braad dan om het uit te werken.quote:
Een post onder je.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
Pm het ook even als je een idee hebt. Want kan niet al die topics helemaal blijven volgen. Maar kan doe maar hoor en kijk ik wel even of er een muziekje op te vinden is. En hopelijk braad dan om het uit te werken.
Vanavond krijg je opzetjequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
Doe is klein opzetje dan eerst? Mss vindt ik dan inspiratie enzo voor rest.
quote:
Kan niet alleen voor dts solliciterenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren, is een linkje voor
Dus je collega's gelijk over hun nek omdat er zo'n naakte walrus binnen komt waggelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja beterquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Onze nieuwe medelanders moeten hem niet
Daarom zal hij binnenkort moeten verdwijnen
Ook alternatieven mogen niet verschijnen
Een sombere begrafenis ligt in het verschiet
Zonder zwarte piet immers geen sinterklaas
Dan maar kerstmis met worst en blokjes kaas.
Wat een talentquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Misschien in vier minuten uitgetiktquote:
Willen ze vast wel overwegen gezien de tijd die er in het modden van dts gaat zittenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Kan niet alleen voor dts solliciteren
[..]
Dus je collega's gelijk over hun nek omdat er zo'n naakte walrus binnen komt waggelen.
Hahahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Waarheid is hard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha
Oef gehehe is wel heel erg hoor.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Erger dan allemaal covid 9 krijgenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha
Welnee, dan nog ff wat van die stikstof wappies groene gekkies en antie corona wappies erdoor en voila 2020 uitgelegdquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha
Moment.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Welnee, dan nog ff wat van die stikstof wappies groene gekkies en antie corona wappies erdoor en voila 2020 uitgelegd
Daarom en mag ook. Deze kan natuurlijk maar loigische optie is om die op de bekende melodie te doen dan. Maar weet nog niet. Zal het ff op opslaan voor idee.quote:
Ligt eraan waar de worst van gemaakt is.quote:
Straks mogen we niet eens meer blauwe of roze muisjes op het beschuit doen bij een geboorte. Dat moeten genderneutrale muisjes wordenquote:
Dat vind ik helemaal van de zottequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks mogen we niet eens meer blauwe of roze muisjes op het beschuit doen bij een geboorte. Dat moeten genderneutrale muisjes worden
Geen kaas vandaag.quote:
Muisjes is een discriminerende naam voor alle niet-muisjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks mogen we niet eens meer blauwe of roze muisjes op het beschuit doen bij een geboorte. Dat moeten genderneutrale muisjes worden
Hier in de stad is ook een gaper van de gevel verwijderd omdat mensen er aanstoot aan namen dat die zwart was.quote:
Belachelijk hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier in de stad is ook een gaper van de gevel verwijderd omdat mensen er aanstoot aan namen dat die zwart was.
Amper tijd kost dat. Gewoon een keer streng kijken en iedereen doet normaalquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Willen ze vast wel overwegen gezien de tijd die er in het modden van dts gaat zitten
gestampte muisjes is dierenmishandelingquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Muisjes is een discriminerende naam voor alle niet-muisjes.
Die mensen die daar aanstoot aan nemen zijn hartstikke verknipt.quote:
Wij moeten alles maar accepteren, voor hun tradities worden uitzonderingen gemaakt op de wetgeving etc. maar alles wat Nederlands is en waar zij het niet mee eens zijn moet weg en kapot.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef mazaru het volgende:
Alles wat ook maar een klein beetje Nederlands is moet verdwijnen van al die jankerds die wel zonder pardon een mes in de keel van een schreeuwend dier zetten.
Blauw en roze door elkaar dusquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
wat erg zeg, de wereld vergaatquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee die tekst schreef ik ff uit de losse pols. Moet nog ff wat aan veranderd worden maar was altijd al het doel nog natuurlijk. Idee is het niet meer. Maar denk dat er best een liedje over covid kan.quote:
Hoiquote:
Al die gasten ja, rotten ze hier toch lekker op?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die mensen die daar aanstoot aan nemen zijn hartstikke verknipt.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Muisjes is een discriminerende naam voor alle niet-muisjes.
Pffft het weghalen kan je ook als racistisch beschouwenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier in de stad is ook een gaper van de gevel verwijderd omdat mensen er aanstoot aan namen dat die zwart was.
Zal ik ook oprotten naar mijn vaderland?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:23 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Al die gasten ja, rotten ze hier toch lekker op?
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem nietquote:
Moet je zelf weten, als je tegen onze tradities bent wel ja, simpelquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zal ik ook oprotten naar mijn vaderland?
Bijvquote:
Fogel z'n vaderland is nlquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, als je tegen onze tradities bent wel ja, simpel
Als ik er dus tegen zou zijn moet ik naar Nederland verhuizen? Logischquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Moet je zelf weten, als je tegen onze tradities bent wel ja, simpel
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Kerstmis gaat dit jaar waarschijnlijk ook niet door
Door coronawappies die liever zingen in koor
Gooien de maatregen gaan massaal overboord
Ook stikstofgekkies schreeuwen brand en moord
Welkom in 2020 waar alles wordt verkracht
Waar alles standaard wordt geminacht
Iedereen doordraait door het nieuwe normaal
Snap je nu waarom ik zo ontzettend baal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |