Nee hoor want pas het nog wel aan. Komt wel wat leuks uit, Dit was ook eerste ff opzet idee enzo. Nog lang niet klaar. Gaat niet ff zo in 1 keer hequote:
quote:
Geen hond zit er op te wachtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor want pas het nog wel aan. Komt wel wat leuks uit, Dit was ook eerste ff opzet idee enzo. Nog lang niet klaar. Gaat niet ff zo in 1 keer he
Wie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef Soulraven het volgende:
1 vd wappies, is nu ziek en ineens wil meneer toch wel een test doen want voelt zich nie zo goe.
Dan ben je inmiddels echt de enige denk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
TRV.
[..]
Ah, aangezien er andere kerels stond, vandaar.
Dat soort mensen moeten ze wel testen en dan vervolgens zorg weigeren. Want het is toch allemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef Soulraven het volgende:
1 vd wappies, is nu ziek en ineens wil meneer toch wel een test doen want voelt zich nie zo goe.
Dikkiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gemaakt, zit er nog vol van
wat wil je zeggen met het lied? Covid wegkrijgen? Covid is onzin? Covid interesseert me niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor want pas het nog wel aan. Komt wel wat leuks uit, Dit was ook eerste ff opzet idee enzo. Nog lang niet klaar. Gaat niet ff zo in 1 keer he
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef Paul het volgende:
@:nattekat is trouwens hier de nieuwe DTS-mod
Ach dan ziekt ie maar gewoon uitquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef Soulraven het volgende:
Is je kont zo bekijkwaardig dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan ben je inmiddels echt de enige denk ik
Maar zingen dat we allemaal covid 19 krijgen vind ik niet zo 'gezellig'quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Zo is dat, idioten zijn datquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach dan ziekt ie maar gewoon uit
Ik weet niet hoe dat nu zit met regels qua namen, maar ik neem het risico.quote:
Gewoon een fles drank erin en schrijvenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:03 schreef kree het volgende:
Ik kom er wel uit hoor uiteindelijk ook met tekst voor een nieuw liedje. Maar jullie vergissen je erin hoe lastig het is nog wel met muziek enzo. Dus duurt ff en zooi aanpassingen ook wel. Dit is eerste versie wat ik dan ff neerkrabbel enzo Nog niet klaar ook. Lange na nog niet.
Heb ik die van jou ook gemist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |