Ik zou dat wel willen hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje met een zooi andere kerels in een bad liggen, met ballen spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik werd wakker en had het nieuws ff niet gevolgd na de 1e golf begin. in een keer iedereen paniek en peeuwen
Meneer Cactus is oke!quote:
welke visquote:
peeuw peeuwquote:
De @Maanvis uiteraardquote:
Nee!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen hoor![]()
Ben je een kerel??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen hoor![]()
Heb jij een bad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je haar billen niet gezien?quote:
Welk afgekeurd sub fora ben jij eigenlijk mod van?quote:
Nee, maar juist daaromquote:
Niet meerquote:
Ik doe niet andersquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef Maanvis het volgende:
da's ook een manier, zoals m1st1g iedereen blokkeren zodat iedereen denkt dat het geen zin heeft om op hem te reageren. zo wordt ie minder gebolkt en krijgt ie meer punten
wat is het onderwerp van de songtekstquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef kree het volgende:
Ik zit nog ff te denken over de next songteskst he Jullie mogen nog helpen en hoop ik dat braad mee doet wel want die heb ik wel ff nodig toch
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je haar billen niet gezien?
Ik denk dat je het hier bij moet laten.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef kree het volgende:
Ik zit nog ff te denken over de next songteskst he Jullie mogen nog helpen en hoop ik dat braad mee doet wel want die heb ik wel ff nodig toch
Gaat het nou al weer over m'n billen ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
TRV.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Welk afgekeurd sub fora ben jij eigenlijk mod van?
Zit mobiel dus kan het niet zien
Ah, aangezien er andere kerels stond, vandaar.quote:
Oja is wel ff handig als ik het opzetje postquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat is het onderwerp van de songtekst
ja dat viel me al op dat je niet op DJMO reageerdequote:
ik kan wel redelijk songteksten schrijven maar alleen als ik het leuk vindquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
Oja is wel ff handig als ik het opzetje post
Alleen als ik er ben he, er is meer dan dtsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja dat viel me al op dat je niet op DJMO reageerde
Grapjequote:
Elke dag tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Gaat het nou al weer over m'n billen ?
Neuh kan nog wel beter en als het niet voor algemeen is dan voor het topic ff voor de lol.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je het hier bij moet laten.
Leve de lolquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh kan nog wel beter en als het niet voor algemeen is dan voor het topic ff voor de lol.
Nee deze is best leuk. Laat het erbijquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef kree het volgende:
[..]
Neuh kan nog wel beter en als het niet voor algemeen is dan voor het topic ff voor de lol.
Heb je mijn excuses al aan soul overgebracht vanwege mijn foutje met de fotoquote:
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je mijn excuses al aan soul overgebracht vanwege mijn foutje met de foto
we hebben een spel van spelersquote:
Dat heb ik niet verteld,maar ze is boos omdat ik de koffie vergeten was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je mijn excuses al aan soul overgebracht vanwege mijn foutje met de foto
Dit klinkt semi positiefquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee deze is best leuk. Laat het erbij
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt semi positief
Wie heeft zuury haar account gekaapt
Geef mij maar de schuld daarvan. Ik was je aan het afleiden met geile praat over redheads met dikke tettenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verteld,maar ze is boos omdat ik de koffie vergeten was.
Intro [aantal keer muzikaal]quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik kan wel redelijk songteksten schrijven maar alleen als ik het leuk vind
Dank jequote:
Ik vrees het ergste, daaromquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dit klinkt semi positief
Wie heeft zuury haar account gekaapt
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:56 schreef kree het volgende:
[..]
Intro [aantal keer muzikaal]
Co-vid-d 9 [als in nine]
We hebben alle [snel]
Co-vid-9
[herhalen enzo]
[daarna gelijk door]
---
De regering doet kut - helpt geen reet [hier ff lastig dingetje want kwam niet lekker uit moet je zien met zingen maar]
Straks gaat het fout nog en is het niet leuk
Doel kan wel goed zijn of heel klein feest.
Einde iis er niet niet nu dat is een beest
--
Co-vid-d 9
We hebben alle
Co-vid-9
/DRUM BREAK OFZO/
--
Fuck mooi weer mee doen doet iedereen
Achteraf blij zijn den is niet alleen
Nog even wachten en zijn we klaar.
Niet meer zeiken en nee geen gemaar
--
Co-vid-d 9
We hebben alle
Co-vid-9
Credits:
Muziek opzet en tekst @:kree
Muzikale uitwerking en finesse @:debraad
Verdere uitwerking nog te bezien, grof idee tot zo ver.
Ja loopt niet ok nog en moet covid 19 zijn ook. Tekst nog niet ok hahahaquote:
Ah oke. Ik snap hetquote:
Wat eet jij vanavond?quote:
Doe maar stoppenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:58 schreef kree het volgende:
[..]
Ja loopt niet ok nog en moet covid 19 zijn ook. Tekst nog niet ok hahaha
Goed toch zo? Niks meer aan doenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nou help ff dan? Hahaha ben ook geen top tekst schrijver.
Niemand helpt, wat er nu is is best leuk. Braad heeft een mooie stemquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef kree het volgende:
[..]
Nou help ff dan? Hahaha ben ook geen top tekst schrijver.
Dat heb ik gisteren gemaaktquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ah oke. Ik snap het
[..]
Wat eet jij vanavond?
Ik weet het nog niet. Denk dat ik iets van pasta met spinazie ofzo maak
Nee hoor want pas het nog wel aan. Komt wel wat leuks uit, Dit was ook eerste ff opzet idee enzo. Nog lang niet klaar. Gaat niet ff zo in 1 keer hequote:
quote:
Geen hond zit er op te wachtenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor want pas het nog wel aan. Komt wel wat leuks uit, Dit was ook eerste ff opzet idee enzo. Nog lang niet klaar. Gaat niet ff zo in 1 keer he
Wie?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef Soulraven het volgende:
1 vd wappies, is nu ziek en ineens wil meneer toch wel een test doen want voelt zich nie zo goe.
Dan ben je inmiddels echt de enige denk ikquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nee.
[..]
TRV.
[..]
Ah, aangezien er andere kerels stond, vandaar.
Dat soort mensen moeten ze wel testen en dan vervolgens zorg weigeren. Want het is toch allemaal niet zo erg.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef Soulraven het volgende:
1 vd wappies, is nu ziek en ineens wil meneer toch wel een test doen want voelt zich nie zo goe.
Dikkiequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gemaakt, zit er nog vol van
wat wil je zeggen met het lied? Covid wegkrijgen? Covid is onzin? Covid interesseert me niet?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Nee hoor want pas het nog wel aan. Komt wel wat leuks uit, Dit was ook eerste ff opzet idee enzo. Nog lang niet klaar. Gaat niet ff zo in 1 keer he
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef Paul het volgende:
@:nattekat is trouwens hier de nieuwe DTS-mod
Ach dan ziekt ie maar gewoon uitquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:59 schreef Soulraven het volgende:
Is je kont zo bekijkwaardig dan?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dan ben je inmiddels echt de enige denk ik
Maar zingen dat we allemaal covid 19 krijgen vind ik niet zo 'gezellig'quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Zo is dat, idioten zijn datquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ach dan ziekt ie maar gewoon uit
Ik weet niet hoe dat nu zit met regels qua namen, maar ik neem het risico.quote:
Gewoon een fles drank erin en schrijvenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:03 schreef kree het volgende:
Ik kom er wel uit hoor uiteindelijk ook met tekst voor een nieuw liedje. Maar jullie vergissen je erin hoe lastig het is nog wel met muziek enzo. Dus duurt ff en zooi aanpassingen ook wel. Dit is eerste versie wat ik dan ff neerkrabbel enzo Nog niet klaar ook. Lange na nog niet.
Heb ik die van jou ook gemist?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |