Ik zou dat wel willen hoorquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje met een zooi andere kerels in een bad liggen, met ballen spelen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik werd wakker en had het nieuws ff niet gevolgd na de 1e golf begin. in een keer iedereen paniek en peeuwen
Meneer Cactus is oke!quote:
welke visquote:
peeuw peeuwquote:
De @Maanvis uiteraardquote:
Nee!quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen hoor![]()
Ben je een kerel??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou dat wel willen hoor![]()
Heb jij een bad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je haar billen niet gezien?quote:
Welk afgekeurd sub fora ben jij eigenlijk mod van?quote:
Nee, maar juist daaromquote:
Niet meerquote:
Ik doe niet andersquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 16:50 schreef Maanvis het volgende:
da's ook een manier, zoals m1st1g iedereen blokkeren zodat iedereen denkt dat het geen zin heeft om op hem te reageren. zo wordt ie minder gebolkt en krijgt ie meer punten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |