abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195750172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Onze nieuwe medelanders moeten hem niet
Daarom zal hij binnenkort moeten verdwijnen
Ook alternatieven mogen niet verschijnen

Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Een sombere begrafenis ligt in het verschiet
Zonder zwarte piet immers geen sinterklaas
Dan maar kerstmis met worst en blokjes kaas.
Ja beter
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:15:41 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_195750177
1e couplet; rumoer van virus in china
2e couplet; 1e lockdown
3e couplet; alles weer bijna normaal
4e couplet; 2e lockdown.

En dat kan je dan ook in de muziek laten terugkomen door couplet 2 heel paniekerig te laten klinken en 3e couplet rustig en vriendelijk. En 4e couplet alles los ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:15:58 #253
485843 crew  Jippie
pi_195750185
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Onze nieuwe medelanders moeten hem niet
Daarom zal hij binnenkort moeten verdwijnen
Ook alternatieven mogen niet verschijnen

Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Een sombere begrafenis ligt in het verschiet
Zonder zwarte piet immers geen sinterklaas
Dan maar kerstmis met worst en blokjes kaas.
Wat een talent _O_
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:16:26 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_195750197
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:15 schreef Jippie het volgende:

[..]

Wat een talent _O_
Misschien in vier minuten uitgetikt :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_195750201
quote:
89s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:15 schreef dud0r het volgende:

[..]

*O*
[..]

Kan niet alleen voor dts solliciteren -O-
[..]

Dus je collega's gelijk over hun nek omdat er zo'n naakte walrus binnen komt waggelen.
Willen ze vast wel overwegen gezien de tijd die er in het modden van dts gaat zitten :+
pi_195750203
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Onze nieuwe medelanders moeten hem niet
Daarom zal hij binnenkort moeten verdwijnen
Ook alternatieven mogen niet verschijnen

Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Een sombere begrafenis ligt in het verschiet
Zonder zwarte piet immers geen sinterklaas
Dan maar kerstmis met worst en blokjes kaas.
Hahaha
Oef gehehe is wel heel erg hoor.
Do what you love, love what you do!
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:17:00 #257
147316 crew  DJMO
#trut
pi_195750210
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef kree het volgende:

[..]

Hahaha
Oef gehehe is wel heel erg hoor.
Waarheid is hard.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_195750216
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Onze nieuwe medelanders moeten hem niet
Daarom zal hij binnenkort moeten verdwijnen
Ook alternatieven mogen niet verschijnen

Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Een sombere begrafenis ligt in het verschiet
Zonder zwarte piet immers geen sinterklaas
Dan maar kerstmis met worst en blokjes kaas.
_O_
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:17:44 #259
485843 crew  Jippie
pi_195750225
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef kree het volgende:

[..]

Hahaha
Oef gehehe is wel heel erg hoor.
Erger dan allemaal covid 9 krijgen :P
pi_195750235
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef kree het volgende:

[..]

Hahaha
Oef gehehe is wel heel erg hoor.
Welnee, dan nog ff wat van die stikstof wappies groene gekkies en antie corona wappies erdoor en voila 2020 uitgelegd ^O^
  Frontpage Koningin / Reizende reporter dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:18:42 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_195750241
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef Ferrous het volgende:

[..]

Welnee, dan nog ff wat van die stikstof wappies groene gekkies en antie corona wappies erdoor en voila 2020 uitgelegd ^O^
Moment.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_195750242
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:17 schreef DJMO het volgende:

[..]

Waarheid is hard.
Daarom en mag ook. Deze kan natuurlijk maar loigische optie is om die op de bekende melodie te doen dan. Maar weet nog niet. Zal het ff op opslaan voor idee.
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:18:48 #263
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_195750244
Alles wat ook maar een klein beetje Nederlands is moet verdwijnen van al die jankerds die wel zonder pardon een mes in de keel van een schreeuwend dier zetten.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:18:53 #264
485843 crew  Jippie
pi_195750246
En hoelang mogen we nog worst eten :o
pi_195750253
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef DJMO het volgende:

[..]

Moment.
:) :)
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:19:31 #266
45833 crew  Fogel
pi_195750254
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef Jippie het volgende:
En hoelang mogen we nog worst eten :o
Ligt eraan waar de worst van gemaakt is.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:19:49 #267
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_195750259
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef Jippie het volgende:
En hoelang mogen we nog worst eten :o
Straks mogen we niet eens meer blauwe of roze muisjes op het beschuit doen bij een geboorte. Dat moeten genderneutrale muisjes worden
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:19:50 #268
485843 crew  Jippie
pi_195750260
En de kaas!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:20:25 #269
485843 crew  Jippie
pi_195750273
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Straks mogen we niet eens meer blauwe of roze muisjes op het beschuit doen bij een geboorte. Dat moeten genderneutrale muisjes worden
Dat vind ik helemaal van de zotte :r
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:20:25 #270
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:20:39 #271
45833 crew  Fogel
pi_195750277
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:

[..]

Straks mogen we niet eens meer blauwe of roze muisjes op het beschuit doen bij een geboorte. Dat moeten genderneutrale muisjes worden
Muisjes is een discriminerende naam voor alle niet-muisjes.
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
pi_195750281
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:20 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Geen kaas vandaag.
Dorus? :D
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:21:14 #273
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_195750292
quote:
84s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:20 schreef Jippie het volgende:

[..]

Dat vind ik helemaal van de zotte :r
Hier in de stad is ook een gaper van de gevel verwijderd omdat mensen er aanstoot aan namen dat die zwart was.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 20 oktober 2020 @ 17:21:28 #274
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_195750295
Even naar m'n fans zwaaien :W
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_195750297
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 17:21 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hier in de stad is ook een gaper van de gevel verwijderd omdat mensen er aanstoot aan namen dat die zwart was.
Belachelijk he :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')