Ja beterquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Onze nieuwe medelanders moeten hem niet
Daarom zal hij binnenkort moeten verdwijnen
Ook alternatieven mogen niet verschijnen
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Een sombere begrafenis ligt in het verschiet
Zonder zwarte piet immers geen sinterklaas
Dan maar kerstmis met worst en blokjes kaas.
Wat een talentquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Onze nieuwe medelanders moeten hem niet
Daarom zal hij binnenkort moeten verdwijnen
Ook alternatieven mogen niet verschijnen
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Een sombere begrafenis ligt in het verschiet
Zonder zwarte piet immers geen sinterklaas
Dan maar kerstmis met worst en blokjes kaas.
Misschien in vier minuten uitgetiktquote:
Willen ze vast wel overwegen gezien de tijd die er in het modden van dts gaat zittenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Kan niet alleen voor dts solliciteren
[..]
Dus je collega's gelijk over hun nek omdat er zo'n naakte walrus binnen komt waggelen.
Hahahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Onze nieuwe medelanders moeten hem niet
Daarom zal hij binnenkort moeten verdwijnen
Ook alternatieven mogen niet verschijnen
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Een sombere begrafenis ligt in het verschiet
Zonder zwarte piet immers geen sinterklaas
Dan maar kerstmis met worst en blokjes kaas.
Waarheid is hard.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha
Oef gehehe is wel heel erg hoor.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef DJMO het volgende:
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Onze nieuwe medelanders moeten hem niet
Daarom zal hij binnenkort moeten verdwijnen
Ook alternatieven mogen niet verschijnen
Zwarte piet, zwarte piet, wie kent hem niet
Een sombere begrafenis ligt in het verschiet
Zonder zwarte piet immers geen sinterklaas
Dan maar kerstmis met worst en blokjes kaas.
Erger dan allemaal covid 9 krijgenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha
Oef gehehe is wel heel erg hoor.
Welnee, dan nog ff wat van die stikstof wappies groene gekkies en antie corona wappies erdoor en voila 2020 uitgelegdquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:16 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha
Oef gehehe is wel heel erg hoor.
Moment.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Welnee, dan nog ff wat van die stikstof wappies groene gekkies en antie corona wappies erdoor en voila 2020 uitgelegd
Daarom en mag ook. Deze kan natuurlijk maar loigische optie is om die op de bekende melodie te doen dan. Maar weet nog niet. Zal het ff op opslaan voor idee.quote:
Ligt eraan waar de worst van gemaakt is.quote:
Straks mogen we niet eens meer blauwe of roze muisjes op het beschuit doen bij een geboorte. Dat moeten genderneutrale muisjes wordenquote:
Dat vind ik helemaal van de zottequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks mogen we niet eens meer blauwe of roze muisjes op het beschuit doen bij een geboorte. Dat moeten genderneutrale muisjes worden
Geen kaas vandaag.quote:
Muisjes is een discriminerende naam voor alle niet-muisjes.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Straks mogen we niet eens meer blauwe of roze muisjes op het beschuit doen bij een geboorte. Dat moeten genderneutrale muisjes worden
Hier in de stad is ook een gaper van de gevel verwijderd omdat mensen er aanstoot aan namen dat die zwart was.quote:
Belachelijk hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier in de stad is ook een gaper van de gevel verwijderd omdat mensen er aanstoot aan namen dat die zwart was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |