Over Covid?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook, maar komt wel. Dit is een eerste idee. Nou als jullie allemaal helpen komt er vast wat leuks uit. Dan nog weer de muziek eronder wat ook nog een ding is. Maar komt goed als jullie helpen iig met de tekst.
Dat soort dingen maakt thuiswerken leuk en onhandig... mijn vriendin kwam vandaag even naakt op mijn kantoor koffie brengen terwijl ik een vergadering zatquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
Liefst van achteren terwijl je iets gebukt staat
Doe is klein opzetje dan eerst? Mss vindt ik dan inspiratie enzo voor rest.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:08 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geen covid19, maak een liedje over sinterklaas of kerst, het naderende afscheid van zwarte piet
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt thuiswerken leuk en onhandig... mijn vriendin kwam vandaag even naakt op mijn kantoor koffie brengen terwijl ik een vergadering zat
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dat soort dingen maakt thuiswerken leuk en onhandig... mijn vriendin kwam vandaag even naakt op mijn kantoor koffie brengen terwijl ik een vergadering zat
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
whehehe maar je kunt ondertussen wel deathcore luisteren zonder dat je collega's er last van hebbenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moeilijkquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
Doe is klein opzetje dan eerst? Mss vindt ik dan inspiratie enzo voor rest.
whahahahhahahaquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Wat moeilijk ?quote:
Ja dat was wel mijn idee. Omdat dat speelt. Maar mag ook wat anders zijn hoor. Maar dan moet je een nieuw opzetje maken wel;quote:
Ja daarom nou ok die van mij moet zeker aangepast worden, maar was iig tekst idee en passend beetje bij bestaande melodiequote:
Zal eens denkenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat was wel mijn idee. Omdat dat speelt. Maar mag ook wat anders zijn hoor. Maar dan moet je een nieuw opzetje maken wel;
Moment.quote:
Niemand op jouw werk vergeet jou meerquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pm het ook even als je een idee hebt. Want kan niet al die topics helemaal blijven volgen. Maar kan doe maar hoor en kijk ik wel even of er een muziekje op te vinden is. En hopelijk braad dan om het uit te werken.quote:
Een post onder je.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
Pm het ook even als je een idee hebt. Want kan niet al die topics helemaal blijven volgen. Maar kan doe maar hoor en kijk ik wel even of er een muziekje op te vinden is. En hopelijk braad dan om het uit te werken.
Vanavond krijg je opzetjequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
Doe is klein opzetje dan eerst? Mss vindt ik dan inspiratie enzo voor rest.
quote:
Kan niet alleen voor dts solliciterenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Gewoon solliciteren, is een linkje voor
Dus je collega's gelijk over hun nek omdat er zo'n naakte walrus binnen komt waggelen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |