ik wil je wel helpen maar i kheb geen idee waar je heen wiltquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:03 schreef kree het volgende:
Ik kom er wel uit hoor uiteindelijk ook met tekst voor een nieuw liedje. Maar jullie vergissen je erin hoe lastig het is nog wel met muziek enzo. Dus duurt ff en zooi aanpassingen ook wel. Dit is eerste versie wat ik dan ff neerkrabbel enzo Nog niet klaar ook. Lange na nog niet.
Die heb ik ook nog niet gezien.quote:
Wat ik wil of was het idee een beetje ervan. Iets zeggen over covid en hoe het ellende geeft enzo. En ok dat is wat voor de bridge en laatste het positieve enzo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
wat wil je zeggen met het lied? Covid wegkrijgen? Covid is onzin? Covid interesseert me niet?
Best goedquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n column is bijna 10.000 keer bekeken, en de weblog van qltel erover zo'n 6000 keer.
Ok, ga zo even op Twitter glurenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:03 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat nu zit met regels qua namen, maar ik neem het risico.Danny Vonk, 1 vd mensen die altijd heel dreigend doet tegen pownieuws enzo.
Daarom moeten we nog even wat aan de tekst verbeteren wel hequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef Jippie het volgende:
[..]
Maar zingen dat we allemaal covid 19 krijgen vind ik niet zo 'gezellig'
Is ook best wel lastig een liedje schrijvenquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom moeten we nog even wat aan de tekst verbeteren wel he
oke dus gewoon over hoe covid ons beinvloedtquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Wat ik wil of was het idee een beetje ervan. Iets zeggen over covid en hoe het ellende geeft enzo. En ok dat is wat voor de bridge en laatste het positieve enzo.
Je moet mij mod van dts maken.quote:
Ah, daar kijk ik nooit. Nu +1 op de teller.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
M'n column is bijna 10.000 keer bekeken, en de weblog van qltel erover zo'n 6000 keer.
Stuur maar een link dan kan ik oordelenquote:
Liefst van achteren terwijl je iets gebukt staatquote:
Geen covid19, maak een liedje over sinterklaas of kerst, het naderende afscheid van zwarte pietquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:06 schreef kree het volgende:
[..]
Daarom moeten we nog even wat aan de tekst verbeteren wel he
Is het ook, maar komt wel. Dit is een eerste idee. Nou als jullie allemaal helpen komt er vast wat leuks uit. Dan nog weer de muziek eronder wat ook nog een ding is. Maar komt goed als jullie helpen iig met de tekst.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:07 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Is ook best wel lastig een liedje schrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |