Die heb ik van het internet gepluktquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
De foto's zag ik pa later. Mooie opstelling
Dat zeker, en daar ben ik de TROS ook gewoon dankbaar voor, ondanks de vreemde koers in het beginquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
In die zin nog wel goed dat ze heb levend hebben gehouden.
'Those goddamn gnomes with their pointed hats and unicycles are through, what a disgrace'quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"The 3JS have ended... lást... in the semi final. We didn't see this coming"
Zó lang geleden bestond @molloot200 ook nog nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:53 schreef usagi414 het volgende:
gemiste kans @:Aoibhin om @:Molloot200 een naamtopic te geven.
"This has nothing to do with music anymore, GARBAGE!"quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Those goddamn gnomes with their pointed hats and unicycles are through, what a disgrace'
Haha ok. Nou ja was wel een mooie opstelling.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:51 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die heb ik van het internet geplukt
Niet mijn opstelling
Maar wel nice idd
Nee ze hebben zich niet heel spottend erover uitgelaten. Nou ja behalve Jan Smit dan, maar die doet dat elk jaar.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zeker, en daar ben ik de TROS ook gewoon dankbaar voor, ondanks de vreemde koers in het beginEn ik moet zeggen dat die ook in al die jaren wel positief zijn geweest over het festival en het niet weg hebben gezet als onzin. Dat moet gezegd worden
Ik was er al mee bezig, maar laat dit dan net de enige keer zijn dat Jobi wel snel was...quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:53 schreef usagi414 het volgende:
gemiste kans @:Aoibhin om @:Molloot200 een naamtopic te geven.
Trustenquote:
Is een leuke hobby, audioquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Haha ok. Nou ja was wel een mooie opstelling.
Zelf houd ik ook wel van goed geluid, dus zou zelf nooit zo'n platenspeler met geluid nemen. Enige is dat ik een bovenwoning heb, dus bewust geen subwoofer in huis haal.
Edit: ja vintage is een modeterm, waarmee veel dingen opeens interessant worden gemaakt.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is een leuke hobby, audio
Heb een setje B&W 805D3 speakers aan een Rotel RA-1592 versterker, een REL S5/SHO subwoofer, Teac TN-300 platenspeler en nog een Marantz 7.2 versterker die meer dienst doet als HDMI splitter dan als versterker
nice!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Is een leuke hobby, audio
Heb een setje B&W 805D3 speakers aan een Rotel RA-1592 versterker, een REL S5/SHO subwoofer, Teac TN-300 platenspeler en nog een Marantz 7.2 versterker die meer dienst doet als HDMI splitter dan als versterker
Naja, ook nog wat cassettedecks, cd-speler en andere meukDat rouleert wel eens wat, soms verdwijnt er weer iets naar zolder en haal ik een ander apparaat naar beneden.
Ja ik wil!quote:
Latte, latte, lots of chocolattequote:
Dat is voor mij een kleine dertig jaar geleden dat ik er zo eentje heb gezienquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
En nog een oude TV in m'n werkkamer, maar die staat er voor de sier stof te vangen![]()
[ afbeelding ]
Volgende week gaat de tijd zelfs even terugquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgende week gaat de tijd zelfs even terug
Heb 'm 10 jaar geleden nog een keer aan de stroom gehad, er kwam geen rook uitquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is voor mij een kleine dertig jaar geleden dat ik er zo eentje heb gezien
Flashmob, dan denk ik gelijk aan de ESF flashmobquote:
If I could turn back time...quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgende week gaat de tijd zelfs even terug
Flashmob, dan denk ik gelijk aan de ESF flashmobquote:
Oh ja dat was die landelijke stroomstoringquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb 'm 10 jaar geleden nog een keer aan de stroom gehad, er kwam geen rook uit
quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Flashmob, dan denk ik gelijk aan de ESF flashmob![]()
![]()
![]()
[..]
We can, but only for an hour.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja dat was die landelijke stroomstoring
wowquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
Frizzle Sizzle klinkt toch het best op een platenspeler
[ afbeelding ]
Ik ga ook liever de lente in ja.quote:
Dat filmpjequote:
Een van de betere intervalsquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Flashmob, dan denk ik gelijk aan de ESF flashmob![]()
![]()
![]()
Ja dat is inderdaad wel lastiger. Maar ik ga er gewoon uit dat het goed gaat komenquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
met Corona de winter in klinkt al helemaal matig
quote:
Trustenquote:
Yesssssquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel lastiger. Maar ik ga er gewoon uit dat het goed gaat komenAnders slepen we elkaar hier er wel doorheen
Trusten!quote:
Volgens mij gaat Jobi nog niet slapenquote:
zat ik er naast?quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Volgens mij gaat Jobi nog niet slapen
Dat lijkt mij niet, anders had je wel geweten dat ze was gaan slapen of nietquote:
true truequote:Op zondag 18 oktober 2020 01:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet, anders had je wel geweten dat ze was gaan slapen of niet
Al kun je nog steeds gelijk hebben gehad natuurlijkquote:
true truequote:Op zondag 18 oktober 2020 01:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al kun je nog steeds gelijk hebben gehad natuurlijk
Dat valt niet uit te sluiteen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:39 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij is Jobi op d'r keyboard in slaap gevallen
Denk dat ato dat niet erg had gevondenquote:
ik neem nog een glaasje rum op atoquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Denk dat ato dat niet erg had gevonden
Proost, op atoquote:
Je merkt wel dat de laatste weken zaterdagnacht het niet heel druk meer is.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fok is stil... OK het is al wel 5 voor 2
nah, dat is al best een tijd zo op Fok algemeen, wellicht dat deze SC als laatste rustiger is geworden. Mijn andere SC KSC was zo rond 2011-2014 op zaterdagnacht tot een uur of 3,4 vaak erg levendig, maar daar is al jaren juist de zaterdagnacht rustiger dan een gemiddelde nacht door de weekquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je merkt wel dat de laatste weken zaterdagnacht het niet heel druk meer is.
Nou ja echt druk is deze al lang niet. Maar je had voorheen wel wat meer die wat langer door posten. Maar ik had het ook over FOK! breed dat het wel minder wordt. Aan de andere kant zijn er sowieso niet superveel mensen (iets van 1250 gemiddeld ofzo) over de hele dag actief op het forum. Ook niet spectaculair druk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, dat is al best een tijd zo op Fok algemeen, wellicht dat deze SC als laatste rustiger is geworden. Mijn andere SC KSC was zo rond 2011-2014 op zaterdagnacht tot een uur of 3,4 vaak erg levendig, maar daar is al jaren juist de zaterdagnacht rustiger dan een gemiddelde nacht door de week
het is ook al sinds 2014 in een neerwaartse spiraal geraaktquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja echt druk is deze al lang niet. Maar je had voorheen wel wat meer die wat langer door posten. Maar ik had het ook over FOK! breed dat het wel minder wordt. Aan de andere kant zijn er sowieso niet superveel mensen (iets van 1250 gemiddeld ofzo) over de hele dag actief op het forum. Ook niet spectaculair druk.
Ja klopt.quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het is ook al sinds 2014 in een neerwaartse spiraal geraakt
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:25 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ontbijt voor iedereen
[ afbeelding ]
Ik heb echt zon gevoel dat iemand anders gaat winnen als ze zo met elkaar weer bezig zijn. Ook al zijn ze beide beter dan de rest.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:15 schreef Strani het volgende:
Dit is wel echt mooi hoor, dat je nu twee topfavorieten hebt voor een titanenstrijd. Dat voegt toch weer wat toe aan zo'n race.
Dat is zeker niet onwaarschijnlijk inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb echt zon gevoel dat iemand anders gaat winnen als ze zo met elkaar weer bezig zijn. Ook al zijn ze beide beter dan de rest.
Inderdaadquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:37 schreef Strani het volgende:
Bettiol houdt z'n zonnebril op (het is zwaar bewolkt) en doet z'n mondkapje af voor het interview op het podium.
En dáárom is het zo'n chaos in de Giro.
Hoe krijgen ze het voor elkaar hè, echt... Nou ja, twee schermen dan maar.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Vandaag ook bergrit in de Giro en die finished ongeveer op dezelfde tijd
Op een zondag?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:52 schreef Momo het volgende:
Moet zo wel even naar de chiropractor maar voor 12 uur zal er wel niks gebeuren
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:55 schreef Strani het volgende:
Ik zie net echt stomtoevallig deze langskomen op Facebook:
[ afbeelding ]
Gezien de reacties op het hele Roglic gebeuren kunnen we helemaal een complete meltdown verwachten als Van der Poel zou winnen zeker?quote:
Dan moet je geheid even naar de Belg zappenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gezien de reacties op het hele Roglic gebeuren kunnen we helemaal een complete meltdown verwachten als Van der Poel zou winnen zeker?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet je geheid even naar de Belg zappen
quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zó lang geleden bestond @:Molloot200 ook nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |