quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:25 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ontbijt voor iedereen
[ afbeelding ]
Ik heb echt zon gevoel dat iemand anders gaat winnen als ze zo met elkaar weer bezig zijn. Ook al zijn ze beide beter dan de rest.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:15 schreef Strani het volgende:
Dit is wel echt mooi hoor, dat je nu twee topfavorieten hebt voor een titanenstrijd. Dat voegt toch weer wat toe aan zo'n race.
Dat is zeker niet onwaarschijnlijk inderdaad.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb echt zon gevoel dat iemand anders gaat winnen als ze zo met elkaar weer bezig zijn. Ook al zijn ze beide beter dan de rest.
Inderdaadquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:37 schreef Strani het volgende:
Bettiol houdt z'n zonnebril op (het is zwaar bewolkt) en doet z'n mondkapje af voor het interview op het podium.
En dáárom is het zo'n chaos in de Giro.
Hoe krijgen ze het voor elkaar hè, echt... Nou ja, twee schermen dan maar.quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Vandaag ook bergrit in de Giro en die finished ongeveer op dezelfde tijd
Op een zondag?quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:52 schreef Momo het volgende:
Moet zo wel even naar de chiropractor maar voor 12 uur zal er wel niks gebeuren
quote:Op zondag 18 oktober 2020 09:55 schreef Strani het volgende:
Ik zie net echt stomtoevallig deze langskomen op Facebook:
[ afbeelding ]
Gezien de reacties op het hele Roglic gebeuren kunnen we helemaal een complete meltdown verwachten als Van der Poel zou winnen zeker?quote:
Dan moet je geheid even naar de Belg zappenquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Gezien de reacties op het hele Roglic gebeuren kunnen we helemaal een complete meltdown verwachten als Van der Poel zou winnen zeker?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan moet je geheid even naar de Belg zappen
quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zó lang geleden bestond @:Molloot200 ook nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |