quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat ik héb lp's thuisIk kan ze alleen niet afspelen, want geen platenspeler
![]()
Harry Styles zou wel echt een prima keuze zijn ja!
Moet je naar de WC?quote:
https://goo.gl/maps/7JU6CbjQt2jWNn1w9quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:29 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Trump weet Drenthe niet eens te vinden.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet je naar de WC?
voor het nummer overigens.
Dat zijn andere provinciesquote:
Nee precies, ik snap echt dat je afbranden niet wilt als omroep, en ook niet als commentator van je land. Zoiets zal ook echt niet heel snel gebeuren denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik mij heel goed voorstellen. Waarbij het ook wel heel raar zou zijn als die het eigen liedje compleet zou afbranden. Maar bijvoorbeeld een opmerking als, jammer hij of zij kan echt beter o.i.d. zou moeten kunnen.
Aan de andere kant hebben wij ook wel commentatoren die bijna alles afzeiken en altijd lovend zijn over onze eigen inzendingen dus ja, wat is mijn eigen punt hier nog waard
Zeker! Ik heb wel eens een ESF gekeken daar, en het is wel heel erg de consensus jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beetje een soort masochistisch (schrijf je dat zo) genoegen lijkt het bij die Engelsen die inzendingen telkens weer
Die vrijheid zal er in Nederland wel zijn. Maar dit zijn wel voorbeelden van niet TROS inzendingen. Het is de vraag of dit bij die inzendingen wel had gemogen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, ik snap echt dat je afbranden niet wilt als omroep, en ook niet als commentator van je land. Zoiets zal ook echt niet heel snel gebeuren denk ik.
Van onze commentatoren geldt het ook wel dat de eigen inzending positief wordt belicht, en dat vind ik ook niet zo heel erg raar.
Máár puntjes van kritiek zijn er wel geweest in de loop der jaren tijdens de uitzending. Ik vind het aardig fair dat ze wel bijv. zeiden bij Joan Franka in 2012 dat het niet zo goed gezongen was, en ook in 2018 bij Waylon geloofden ze niet dat hij in de laatste envelop zat. Kennelijk hebben onze commentatoren wel enigszins vrijheid om kritisch te kunnen zijn.
Joan, lijkt alweer zo lang geledenquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee precies, ik snap echt dat je afbranden niet wilt als omroep, en ook niet als commentator van je land. Zoiets zal ook echt niet heel snel gebeuren denk ik.
Van onze commentatoren geldt het ook wel dat de eigen inzending positief wordt belicht, en dat vind ik ook niet zo heel erg raar.
Máár puntjes van kritiek zijn er wel geweest in de loop der jaren tijdens de uitzending. Ik vind het aardig fair dat ze wel bijv. zeiden bij Joan Franka in 2012 dat het niet zo goed gezongen was, en ook in 2018 bij Waylon geloofden ze niet dat hij in de laatste envelop zat. Kennelijk hebben onze commentatoren wel enigszins vrijheid om kritisch te kunnen zijn.
Arme @Straniquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:29 schreef Koen66 het volgende:
ik vind Lelystad wel een leuke plek voor Trump
To the final!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Engelse presentator, John Smith:
"This can't go wrong anymore, this".
Precies, heel jammer allemaal.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die artiesten zijn ook opgestaan, James Blunt en Ed Sheeran. Maar i.t.t. hier is de netmanager daar wat meer volhardend in het eigen gelijk.
Je bent liefquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Schat ik héb lp's thuisIk kan ze alleen niet afspelen, want geen platenspeler
![]()
Harry Styles zou wel echt een prima keuze zijn ja!
Jij hebt mij vást ook wel eens vermoord!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:30 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vertel dat tegen mijn arme Among Us alter ego.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/7JU6CbjQt2jWNn1w9
[ afbeelding ]
Joan staat nog steeds als een bang hertje in de koplampen van een aanstormende auto te kijken.quote:
Nou, bij de TROS inzendingen kon het niet meer misgaan neequote:Op zondag 18 oktober 2020 00:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die vrijheid zal er in Nederland wel zijn. Maar dit zijn wel voorbeelden van niet TROS inzendingen. Het is de vraag of dit bij die inzendingen wel had gemogen.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
Engelse presentator, John Smith:
"This can't go wrong anymore, this".
Komend ESF seizoen alweer 9 jaar geledenquote:
Zeker niet. Waarbij dat ook niks uitmaakte. Want de inzendingen waren voor de netmanager heel herkenbaar TROS voor de kijkers thuis en dat was het belangrijkste.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nou, bij de TROS inzendingen kon het niet meer misgaan nee
zou ze d'r tooi nog wel eens opzetten?quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Joan staat nog steeds als een bang hertje in de koplampen van een aanstormende auto te kijken.
shalalie shalalaquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker niet. Waarbij dat ook niks uitmaakte. Want de inzendingen waren voor de netmanager heel herkenbaar TROS voor de kijkers thuis en dat was het belangrijkste.
Onvoorstelbaar dat dit soort idioten hebben mogen beslissen over onze inzendingen...
Misschien dat ze cowboy en indiaan speelt het haar kind.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zou ze d'r tooi nog wel eens opzetten?
"We just got a piece of paper with the final score..."quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
"I hope so, I hope so!"
"Beautiful shots from the Dutch in the audience"
Het ergste is nog dat het allerminst de slechtste inzending (uiteindelijk op het festival zelf) was die we die jaren hebben gehadquote:
quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent lief![]()
Ik heb hetzelfde probleem. Wel platenspelers maar niets meer om ze op op aan te sluiten.
We zijn niet allemaal zo georganiseerd als TFP
Tikke tikke takquote:
8 jaar geleden was ik anders nog een tienerquote:
Thrift storesquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:36 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je bent lief![]()
Ik heb hetzelfde probleem. Wel platenspelers maar niets meer om ze op op aan te sluiten.
We zijn niet allemaal zo georganiseerd als TFP
Genoeg simpele oplossingen daarvoor.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nee en ik zou zo graag gewoon platen kunnen afspelen! Toch maar even wat verder kijken dan![]()
En nee ze georganiseerd als TFP is bijna niemand
Jaaa die doen het heel leuk inderdaadquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:37 schreef Redefine het volgende:
Overigens is er wel een groot verschil tussen de finale en de halve finales. Die wordt door anderen gedaan. Een man en een vrouw die maakten er eigenlijk dan weer geen cheesy feestje van, maar gewoon leuk en eerlijk commentaar.
veel veranderd in die jaren?quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:43 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
8 jaar geleden was ik anders nog een tiener
Absoluutquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Genoeg simpele oplossingen daarvoor.
Precies. En ook genoeg platenspelers tegenwoordig waar speakers in zitten. Niet dat daar geweldig geluid uitkomt, maar als het om het afspelen van platen gaatquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Absoluut
Versterker van de kringloop, paar speakers van de kringloop, platenspeler inpluggen en gaan
Liefst 70's of 80's natuurlijk
Tja, geen enkele andere omroep wilde het ESF hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zeker niet. Waarbij dat ook niks uitmaakte. Want de inzendingen waren voor de netmanager heel herkenbaar TROS voor de kijkers thuis en dat was het belangrijkste.
Onvoorstelbaar dat dit soort idioten hebben mogen beslissen over onze inzendingen...
In die zin nog wel goed dat ze heb levend hebben gehouden.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, geen enkele andere omroep wilde het ESF hebben
"The 3JS have ended... lást... in the semi final. We didn't see this coming"quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"We just got a piece of paper with the final score..."
Die klinken wel echt matigquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Precies. En ook genoeg platenspelers tegenwoordig waar speakers in zitten. Niet dat daar geweldig geluid uitkomt, maar als het om het afspelen van platen gaat
Sieneke deed het in ieder geval prima, wist het nog leuk stralend en professioneel te brengen, en de act was ook passend en goed verzorgd. Juist op al die punten ging Nederland in die jaren vaak de mist in. Maarja, het nummer was gewoon niksquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat het allerminst de slechtste inzending (uiteindelijk op het festival zelf) was die we die jaren hebben gehad
Eerlijk gezegd past het ESF ook wel het beste bij de TROS van de omroepen van de NPO.quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Tja, geen enkele andere omroep wilde het ESF hebben
"I have to swallow this"...quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
"The 3JS have ended... lást... in the semi final. We didn't see this coming"
De foto's zag ik pa later. Mooie opstellingquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Absoluut
Versterker van de kringloop, paar speakers van de kringloop, platenspeler inpluggen en gaan
Liefst 70's of 80's natuurlijk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't was als de eerste keer!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:45 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Owowow wat is het lang geleden
Lang geleden
Lang geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |