Als iemand in je porum niest heb jij het ook. Je kan je ook warm kledenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je weerstand hoog is heeft het virus minder kans, zo moeilijk is dat niet.
Bezoek doe ik ook bijna niet meer aan, maar af en toe een frisse neus halen kan toch wel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:28 schreef Straatverlichting het volgende:
Corona gedoe, ontvang en bezoek ook bijna niemand meer en werk thuis.
Jawel, ik loop ook mn rondjes..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bezoek doe ik ook bijna niet meer aan, maar af en toe een frisse neus halen kan toch wel.
Fanneke quote mij hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Weet je wat Fann dat gezeur met ik volg 40+ niet meer posts en twee dagen later kom je weer opdagen maakt je niet erg geloofwaardig. Misschien negeren mensen je dan. Lijkt me niet zo raar
Absoluut lekker even naar buiten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bezoek doe ik ook bijna niet meer aan, maar af en toe een frisse neus halen kan toch wel.
Dat laatste is dus onzin, warm kleden heeft niets met je weerstand te makenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iemand in je porum niest heb jij het ook. Je kan je ook warm kleden
Sorryquote:
Lol dat bedoel ik, een virus is wat andersquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat laatste is dus onzin, warm kleden heeft niets met je weerstand te maken
Wat dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Lol dat bedoel ik, een virus is wat anders
Dat griep door de lucht gaat. En niet via je wollen onderbroekquote:
Welke?quote:
Wie heeft het over wollen onderbroek dan? Als je een sterke immuunsysteem hebt heeft een visus minder kans, zo simpel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat griep door de lucht gaat. En niet via je wollen onderbroek
Oh jesus ik ben opgegroeid met dat je je warm moet kleden anders word je verkouden. Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie heeft het over wollen onderbroek dan? Als je een sterke immuunsysteem hebt heeft een visus minder kans, zo simpel.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jesus ik ben opgegroeid met dat je je warm moet kleden anders word je verkouden. Dat bedoel ik
Je zegt zelf het zelfde toch?quote:
Dat van die wollen onderbroek ben ik met je eens, maar ik dacht dat je bedoelde dat je weerstand verhogen geen zin heeft.quote:
Aruba ofzoquote:
Nee dat het een fabeltje isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat van die wollen onderbroek ben ik met je eens, maar ik dacht dat je bedoelde dat je weerstand verhogen geen zin heeft.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:39 schreef Domnivoor het volgende:
Doe maar had een vooruitziende blik.
https://www.ditjesendatje(...)-gaat-over-pandemie/
Vast welquote:
Die onderbroeken mutsquote:
Misschien is het regeringsvliegtuig niet eens zichtbaar.quote:
Is lastig soms op fokquote:
al gevondenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is het regeringsvliegtuig niet eens zichtbaar.
Pff, goede info... thxquote:
Ik vlieg nooit meerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Pff, goede info... thx![]()
[ afbeelding ]
Nooit gevlogen..quote:
Waar ik wil komen, kom ik met m'n auto. En anders niet. Vind t wel best.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 16:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wel en soms moest het. Ik blijf lekker op de grond[ link | afbeelding ]
Nou dat is wat stom, maar ik vind het prima zoquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:02 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Waar ik wil komen, kom ik met m'n auto. En anders niet. Vind t wel best.
Ja waarom denk je dat iemand anders je kan helpen? Ik kom wel buiten ik denk niet dat ik het nodig hebquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:03 schreef Straatverlichting het volgende:
Nou weet ik trouwens nog steeds nix over vit D en zonlicht. Kijk online wel verder. Meh.
Hoezo stom, binnen Europa ben ik overal minimaal binnen 2 dagen. En landen daar buiten kunnen me gestolen worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat is wat stom, maar ik vind het prima zo
Okquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:06 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hoezo stom, binnen Europa ben ik overal minimaal binnen 2 dagen. En landen daar buiten kunnen me gestolen worden.
Heb ff op dat potje multi vit gekeken.. daar zit t ook inquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat iemand anders je kan helpen? Ik kom wel buiten ik denk niet dat ik het nodig heb
Nou dan, googel is your best friendquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb ff op dat potje multi vit gekeken.. daar zit t ook in
Ja tot zo, je vergat dezequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
ik ga slapen
quote:Weet je wat Fann dat gezeur met ik volg 40+ niet meer posts en twee dagen later kom je weer opdagen maakt je niet erg geloofwaardig. Misschien negeren mensen je dan. Lijkt me niet zo raar
Maar niet zo'n hoge dosering.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 17:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Heb ff op dat potje multi vit gekeken.. daar zit t ook in
Pies je dat ook niet uit net als vitamine Cquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 14:27 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb net een paar paddo's in stukken gesneden
Een gesnipperde UI?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:14 schreef chufi het volgende:
[..]
je neemt maar een andere UI dan, als je er niet tegen kan
Sinds wanneer ben jij een ui?quote:
200 microgramquote:
Ik eet wel een extra makreel en haringquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
Vitamine D zit van nature in vette vis, zoals haring, makreel en zalm. Er zit ook een klein beetje in roomboter, volle zuivel en vet vlees. En het wordt toegevoegd aan margarine, halvarine en bak- en braadproducten. Vitamine D is echter maar beperkt aanwezig in deze voedingsmiddelen; met alleen voeding ben je er dus niet. Wanneer je onvoldoende buitenkomt (zodat het lichaam vitamine D kan aanmaken), tot een risicogroep behoort of ouder bent (boven de vijftig voor vrouwen en boven de zeventig voor mannen), kan het verstandig zijn een D-supplement te nemen.
Afz dokter Corrie
Ja.. zover was ik ook al. Maar moet ik nou elke dag een kwartier in m'n blote kont in m'n tuin gaan staan of wah?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 18:52 schreef Sestra666 het volgende:
Vitamine D zit van nature in vette vis, zoals haring, makreel en zalm. Er zit ook een klein beetje in roomboter, volle zuivel en vet vlees. En het wordt toegevoegd aan margarine, halvarine en bak- en braadproducten. Vitamine D is echter maar beperkt aanwezig in deze voedingsmiddelen; met alleen voeding ben je er dus niet. Wanneer je onvoldoende buitenkomt (zodat het lichaam vitamine D kan aanmaken), tot een risicogroep behoort of ouder bent (boven de vijftig voor vrouwen en boven de zeventig voor mannen), kan het verstandig zijn een D-supplement te nemen.
Afz dokter Corrie
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja.. zover was ik ook al. Maar moet ik nou elke dag een kwartier in m'n blote kont in m'n tuin gaan staan of wah?Beetje zon op gezicht lijkt me niet genoeg.
Lama trouwens.. ik eet vissen genoeg..
Dan moet je aardig wat vis weg werkenquote:Vitamine D is echter maar beperkt aanwezig in deze voedingsmiddelen;
Je kan hem ook uitsnijden en er een kaarsje in zettenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wilde vis halen op de markt, maar het was daar megadruk dus ik ben omgekeerd.
Geen vis met (een beetje) vitamine D vandaag.
Wel pompoen. Heel veel pompoen.
maak er jam van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wilde vis halen op de markt, maar het was daar megadruk dus ik ben omgekeerd.
Geen vis met (een beetje) vitamine D vandaag.
Wel pompoen. Heel veel pompoen![]()
Dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan hem ook uitsnijden en er een kaarsje in zetten
We hebben de tijd .. Hoop alleen wel dat de biervoorraden tegen die tijd nog toereikend zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef D. het volgende:
Even ter info (voor hen die al de hele dag zitten te F5'en): het bier-topic is nog 'under construction'
Weet niet of iedereen wil bestellen, of zelf op jacht wil gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben de tijd .. Hoop alleen wel dat de biervoorraden tegen die tijd nog toereikend zijn
Hangt een beetje af van hoe speciaal en exclusief sommige bieren verkrijgbaar zijn .quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of iedereen wil bestellen, of zelf op jacht wil gaan
Ik was op die bierwebsite aan het kijken en zag deze, dus wilde hem nominerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet zolang er geen topic is. Open hem nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat magquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op die bierwebsite aan het kijken en zag deze, dus wilde hem nomineren
[ afbeelding ]
Owquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En bedacht dat er gluten zitten in bier
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet zolang er geen topic is. Open hem nou maar gewoon.
Er is ook ‘bier’ van rijstmout.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En toen zag ik ook deze
[ afbeelding ]
Kaapse Karel (Glutenvrij / Glutenfree)
Rijst is ook een nogo voor mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is ook ‘bier’ van rijstmout.
Teveel ook?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik vergeet telkens dat ze in bier zitten
Ik heb zojuist besloten toch mee te doen, maar het dan bij één biertje per avond te houden en er een cheatpil bij in te nemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Teveel ook?
Zou wel jammer zijn als je niet mee kunt doen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten toch mee te doen, maar het dan bij één biertje per avond te houden en er een cheatpil bij in te nemen.
Neeeee.... geen bier uit blik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En toen zag ik ook deze
[ afbeelding ]
Dan wordt het toch gewoon een zoektocht naar een lekker glutenvrij speciaalbiertje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En toen zag ik ook deze
[ afbeelding ]
Je mag het gewoon in een glas schenken hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Neeeee.... geen bier uit blik.
Goed bezig D.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:07 schreef D. het volgende:
Commentaar/tips zijn welkom, en mag hier, of via DM
Voor mij alleen dan, want dat wil ik de anderen niet aan doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt het toch gewoon een zoektocht naar een lekker glutenvrij speciaalbiertje?
Die zullen er best wel zijn.
https://yamglutenvrij.nl/blog/leuk/glutenvrij-bier/
Bedankt, denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij alleen dan, want dat wil ik de anderen niet aan doen
Jij mag kiezenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Het bier wat ik drink, of doel je op het topic waar ik een paar posts hierboven naar linkte?
Dan moet je voor die laatste maar even in de 40+ AT kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag kiezen
En teruglezen in een SC doe ik nog steeds niet
Kan in een glas geschonken worden hčquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Neeeee.... geen bier uit blik.
Je moet je product wel verkopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoopte voldoende mysterie te hebben gecreëerd dat hij zelf op zoek zou gaan
Mja, ik ben niet zo'n goede verkoper dan denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je product wel verkopen natuurlijk.
Da's bier bij de rode kool, niet andersomquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit niets voor erbij?
Iets met bier en eten
heb gekliktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Of de link van het topic spammen als een malle![]()
40+ / De Fok! 40+ Bierproeverij #1 - november 2020 editie
En dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Da's bier bij de rode kool, niet andersom
FTFYquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Of de link van het topic spammen als een Westmalle![]()
40+ / De Fok! 40+ Bierproeverij #1 - november 2020 editie
Ik ga niet koken om vrijdagavond om 8 uurquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit niets voor erbij?
Iets met bier en eten
Is inderdaad wat vroeg voor op een vrijdag ja-O-quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niet koken om vrijdagavond om 8 uur
3 views waren van mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:34 schreef D. het volgende:
Wel al 60 views, misschien kijken de niet-40+ers even de kat uit de boom
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
om niet overbodig te spammen heb ik het in mn sig.
BEn net klaar met Spaans voetbalquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog wat leuks verder? Of is het al weer bedtijd?
Een roze tenue? Die kans is niet heel groot nee ....quote:
vraag het Barcelona, vraag het Real Madridquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een roze tenue? Die kans is niet heel groot nee ....
Lijkt me niet slim, hoor net dat die in lelijke tenues lopenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
vraag het Barcelona, vraag het Real Madrid
speelden beide in het roze en verloren alletweequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim, hoor net dat die in lelijke tenues lopen
Das dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
speelden beide in het roze en verloren alletwee
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op die bierwebsite aan het kijken en zag deze, dus wilde hem nomineren
[ afbeelding ]
Oh! biertjes van KEESquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En toen zag ik ook deze
[ afbeelding ]
Kruidendrankjes..quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Whaha, ja dat kunnen we ook nog doen, een 40+ thee proeverij
Ja, klopt!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is echt weer voor paddenstoelen
bittertjes en juttertjesquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kruidendrankjes..
Jajaja.
Soms ben jij een beetje domquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:56 schreef sacha het volgende:
ah, zitten jullie nog steeds in de negeermode?
snap je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op als ik dat zo zie![]()
Bij mij sta je niet op negeer hoor!![]()
Hoe gaat het met de Corona daar waar jij woont, elders dus.
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
Misschien weer eens tijd dat jullie 2 elkaar gewoon ff met rust laten. Gaat al een tijdje over en weer ... en gaat nergens over ..
T gaat schijnbar wel ergens over... dus dat negeren heeft weinig zin.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
Misschien weer eens tijd dat jullie 2 elkaar gewoon ff met rust laten. Gaat al een tijdje over en weer ... en gaat nergens over ..
Geen ervaring!quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:26 schreef Flory het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met die vaccinatie tegen pneumokokken?
Is voor ouderen, maar ook in sommige gevallen bij bepaalde ziektes bijvoorbeeld en (daardoor) mindere weerstand.
Wordt soms samen met de griepprik gegeven.
Heb enkele dagen terug griepprik gehad en volgende week krijg ik die andere, tenminste als ik het ga doen. Denk het wel, maar mocht er iemand van jullie ervaring mee hebben, vertel please!
Niet het beste tijdstip om te vragen waarschijnlijk, maar morgen ben ik het vast weer vergeten
Geen ervaring mee... zelfs met de griepprik nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:26 schreef Flory het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met die vaccinatie tegen pneumokokken?
Is voor ouderen, maar ook in sommige gevallen bij bepaalde ziektes bijvoorbeeld en (daardoor) mindere weerstand.
Wordt soms samen met de griepprik gegeven.
Heb enkele dagen terug griepprik gehad en volgende week krijg ik die andere, tenminste als ik het ga doen. Denk het wel, maar mocht er iemand van jullie ervaring mee hebben, vertel please!
Niet het beste tijdstip om te vragen waarschijnlijk, maar morgen ben ik het vast weer vergeten
Hallo.... ik deed helemaal niks manquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
ga toch welquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.
En Fann: een samenvatting van reacties van een avondje (of zelfs een hele dag) met reacties van jou op reacties op andere berichten.. meh. Wanneer iedereen dit zou doen wordt t 1 grote onleesbare klerezooi.
No offense verder; ik ken je verder ook niet en heb geen probs met je en weet ook niet wat nou t prob. is. Los t ff op met zn 2-en (of met meerderen vermoed ik).
Zeau.. was t weer.
Kusje.
Ja, zo'n reactie had ik wel verwacht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga toch wel![]()
ik reageer op Sas wanneer ik dat wil..
doei
Fann!quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga toch wel![]()
ik reageer op Sas wanneer ik dat wil..
doei
Welterusten!quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:30 schreef Flory het volgende:
Serie afgelopen, tosti op, glas leeg, schlafen![]()
![]()
geen tosti gehad hier maar de rest kloptquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:30 schreef Flory het volgende:
Serie afgelopen, tosti op, glas leeg, schlafen![]()
![]()
Ja soms zijn mijn zinopbouw niet goed en ik zal het je meteen nog 1x uitleggen, het zal je waarschijlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.
En Fann: een samenvatting van reacties van een avondje (of zelfs een hele dag) met reacties van jou op reacties op andere berichten.. meh. Wanneer iedereen dit zou doen wordt t 1 grote onleesbare klerezooi.
No offense verder; ik ken je verder ook niet en heb geen probs met je en weet ook niet wat nou t prob. is. Los t ff op met zn 2-en (of met meerderen vermoed ik).
Zeau.. was t weer.
Kusje.
Aardig van jequote:Op zondag 18 oktober 2020 02:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, zo'n reactie had ik wel verwacht.
Laat ik het anders verwoorden dan:
Krijg de kolere met je stompzinnige berichten. 8)7
Ik hoop dat je lekker geslapen hebtquote:
Ninja editquote:
Nee hoor ik heb geslapenquote:
Ik had het gisteren wat overdreven door er al om 5 uur uit te komenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geslapenmisschien niet zolang, maar dat geeft niet... da's normaal bij mij...
vandaag is het zondag dus je mag rustig aan doen toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het gisteren wat overdreven door er al om 5 uur uit te komen
Nu toch netjes 8 uur gemaakt, kan er weer een weekje tegenaan
Ik heb gelijk een pesthumeur door die Straatverlichting en kan niet goed doen ''alsof''quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef pullup het volgende:
Nu toch netjes 8 uur gemaakt, kan er weer een weekje tegenaan
Ik heb juist in het weekeinde lekker veel te doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vandaag is het zondag dus je mag rustig aan doen toch?
See youquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een pesthumeur door die Straatverlichting en kan niet goed doen ''alsof''
dus ik ga effe zappen en krantje lezen
see you later pullup
Ga je naar Twente?quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
https://www.weeronline.nl(...)-dit-najaar-een-feit
Hmm maar even goed inpakken zo
https://en.wikipedia.org/wiki/Trio_Mandiliquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:57 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Ik weet niet wat ze zingen. Ik weet geen eens wat voor taal het is.
Maar het klinkt goed![]()
Ja, prima gelapen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja soms zijn mijn zinopbouw niet goed en ik zal het je meteen nog 1x uitleggen, het zal je waarschijlijk
geen reet boeien, maar ik heb een herseninfarct gehad en ik heb heel veel moeite gedaan om weer
te spreken, te schrijven en te praten,daarom had ik laatst ook een gesprek over stotteren met pullup
dat boeide je ook niet en dat hoeft ook niet, je kwam net uit bed en je ging er meteen weer in....
good for you
40+ / [40+ SC #3832] Bier hier! Dankuwel!
een heel gesprek over stotteren
en toevallig kwam hij uit je bed en je ging en weer snel in,, good for you
want natuurlijk boeit dat jou niet waarom ook...
[..]
Aardig van je
[..]
Ik hoop dat je lekker geslapen hebt
maar Privileges heb ik niet hoor, mijn laatste note ging over Sas ik mag toch balen hoe dat is gegaan?
Ja dat mag ik... maar en over praten mag niet.
Maar in ieder geval heb je een like geschoord van @:gast_op_afstand_goa
Gefeliciteerd!
Maar als jij zegt:Krijg de kolere met je stompzinnige berichten dan mag ik dat ook zeggen toch?
Dus...... krijg de kolere met je stompzinnige berichten!
Let even op je woordkeuze joh.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, prima gelapen.
En verder: je doet maar. Succes met je OCPS.
Dat deed ik al. JWZ. Ik was mild.quote:
OCPSquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, prima gelapen.
En verder: je doet maar. Succes met je OCPS.
Eikelquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat deed ik al. JWZ. Ik was mild.
Ik moet er zelf ook nog niet aan denken hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:34 schreef espri het volgende:
[..]Beetje vroeg, ik heb verse muntthee voor mn snufferd.
Paar uurtjes wachten maar.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook nog niet aan denken hoor
Is goed hoor. Ik weet gelukkig hoe ik met personen als jij moet omgaan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eikel
en dat is ook mild.
Goedemorgen zonnetje!quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:39 schreef espri het volgende:
[..]
Goedemorgen huppelend champignonnetje.
Hey lampie, alles goed?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik weet gelukkig hoe ik met personen als jij moet omgaan.
Fijne dag.
Gelukkig welquote:
Mooi zo, ow ik zeg gewoon, ja met mij ook hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gelukkig welmet jou dan?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:44 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi zo, ow ik zeg gewoon, ja met mij ook hoor
Klachten mogen in feedbackquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is gewoon de nieuwe UTO SC![]()
Jammer
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een koffie-leek ik ben, ik dacht dat dat prima in 1 kopje kon
DTS heeft een nog hoger UTO percentagequote:Op zondag 18 oktober 2020 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jammer
Ze drijft graag een beetje overquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
DTS heeft een nog hoger UTO percentage
Ja maar daar is geen emoji vanquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een koffie-leek ik ben, ik dacht dat dat prima in 1 kopje kon
geen idee om eerlijk te zijn .. Misschien dat er een Japanner is die uitsluitsel kan biedenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Weten we wat er in het kopje van de kopjesemoji zit dan?
Japanners staan erom bekend dat ze in emojikopjes kunnen kijken?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee om eerlijk te zijn .. Misschien dat er een Japanner is die uitsluitsel kan bieden
volgens mij is het hun uitvindingquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Japanners staan erom bekend dat ze in emojikopjes kunnen kijken?
Hier?!quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jammer
Vraag aan Flory om een theeleutsmiley dan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:09 schreef D. het volgende:
Ik heb 'm volgens mij nog nooit gebruikt, en da's jullie schuld
Waarom kan dat niet dezelfde smiley zijn?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag aan Flory om een theeleutsmiley dan.
Weet ik het, jij zegt dat je hem nog nooit gebruikt hebtquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet dezelfde smiley zijn?
Ja, omdat jullie koffiedrinkers 'm geadopteerd hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik het, jij zegt dat je hem nog nooit gebruikt hebt
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, omdat jullie koffiedrinkers 'm geadopteerd hebben
Als ik 'm nu gebruik als theesmiley denkt iedereen dat ik aan de koffie zit
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag aan Flory om een theeleutsmiley dan.
Oh kan dat ook?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Mag ik even zeggen dat mijn like helemaal niets met jou of ander gedoe te maken had.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
......
Maar in ieder geval heb je een like geschoord van @:gast_op_afstand_goa
Gefeliciteerd!
....
Ik vond dit wel een mooie thee smiley, tot ik zag hoe hij heettequote:
Haha ja, maar even vragen aan @Flory of ze de naam aanpast.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een mooie thee smiley, tot ik zag hoe hij heette
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nemen jullie die, nemen 'wij theedrinkers' die ander welquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, is dat ook weer opgelost.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
Haha ja, maar even vragen aan @:Flory of ze de naam aanpast.
Hokjesdenker.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:31 schreef D. het volgende:
[..]
Nemen jullie die, nemen 'wij theedrinkers' die ander wel
Mijn kopje staat nog leeg in de kast, de mogelijkheden zijn eindeloosquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je maar weet wat er in je kopje zit.
Nee, even genieten van de zondag met koffie. Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, is dat ook weer opgelost.
Nog meer problemen?
Een multifunctioneel kopje dus.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn kopje staat nog leeg in de kast, de mogelijkheden zijn eindeloos
Sterk en zoet!quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dubbele Expres zo met rietsuiker.
Dubbele espresso.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dubbele Expres zo met rietsuiker.
Daar is de zondag voor gemaaktquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:34 schreef shiitake het volgende:
[..]
Nee, even genieten van de zondag met koffie. Wat wil je nog meer?
Misschien ook eens doen, 1 glas voor koffie, thee, water, wijn. Niet tegelijk natuurlijk.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Uhu, met die reden gekocht ook, spaart ruimte
En dan een trog erbij, ben je klaarquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien ook eens doen, 1 glas voor koffie, thee, water, wijn. Niet tegelijk natuurlijk.
Nou de leuke zijn al weg...quote:
Maar succes ermeequote:
1 kop, 1 glas, da's wel voldoendequote:Op zondag 18 oktober 2020 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien ook eens doen, 1 glas voor koffie, thee, water, wijn. Niet tegelijk natuurlijk.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou de leuke zijn al weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |