maak er jam van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:29 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wilde vis halen op de markt, maar het was daar megadruk dus ik ben omgekeerd.
Geen vis met (een beetje) vitamine D vandaag.
Wel pompoen. Heel veel pompoen![]()
Dat is wel een goed ideequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan hem ook uitsnijden en er een kaarsje in zetten
We hebben de tijd .. Hoop alleen wel dat de biervoorraden tegen die tijd nog toereikend zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef D. het volgende:
Even ter info (voor hen die al de hele dag zitten te F5'en): het bier-topic is nog 'under construction'
Weet niet of iedereen wil bestellen, of zelf op jacht wil gaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben de tijd .. Hoop alleen wel dat de biervoorraden tegen die tijd nog toereikend zijn
Hangt een beetje af van hoe speciaal en exclusief sommige bieren verkrijgbaar zijn .quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Weet niet of iedereen wil bestellen, of zelf op jacht wil gaan
Ik was op die bierwebsite aan het kijken en zag deze, dus wilde hem nominerenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet zolang er geen topic is. Open hem nou maar gewoon.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dat magquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op die bierwebsite aan het kijken en zag deze, dus wilde hem nomineren
[ afbeelding ]
Owquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En bedacht dat er gluten zitten in bier
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je weet wel meer niet zolang er geen topic is. Open hem nou maar gewoon.
Er is ook ‘bier’ van rijstmout.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En toen zag ik ook deze
[ afbeelding ]
Kaapse Karel (Glutenvrij / Glutenfree)
Rijst is ook een nogo voor mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is ook ‘bier’ van rijstmout.
quote:
Teveel ook?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik vergeet telkens dat ze in bier zitten
Ik heb zojuist besloten toch mee te doen, maar het dan bij één biertje per avond te houden en er een cheatpil bij in te nemen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Teveel ook?
Zou wel jammer zijn als je niet mee kunt doen
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb zojuist besloten toch mee te doen, maar het dan bij één biertje per avond te houden en er een cheatpil bij in te nemen.
Neeeee.... geen bier uit blik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En toen zag ik ook deze
[ afbeelding ]
Dan wordt het toch gewoon een zoektocht naar een lekker glutenvrij speciaalbiertje?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En toen zag ik ook deze
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |