Je mag het gewoon in een glas schenken hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Neeeee.... geen bier uit blik.
Goed bezig D.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:07 schreef D. het volgende:
Commentaar/tips zijn welkom, en mag hier, of via DM
Voor mij alleen dan, want dat wil ik de anderen niet aan doenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan wordt het toch gewoon een zoektocht naar een lekker glutenvrij speciaalbiertje?
Die zullen er best wel zijn.
https://yamglutenvrij.nl/blog/leuk/glutenvrij-bier/
Bedankt, denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij alleen dan, want dat wil ik de anderen niet aan doen
Jij mag kiezenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Het bier wat ik drink, of doel je op het topic waar ik een paar posts hierboven naar linkte?
Dan moet je voor die laatste maar even in de 40+ AT kijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij mag kiezen
En teruglezen in een SC doe ik nog steeds niet
Kan in een glas geschonken worden hèquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:45 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Neeeee.... geen bier uit blik.
Je moet je product wel verkopen natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoopte voldoende mysterie te hebben gecreëerd dat hij zelf op zoek zou gaan
Mja, ik ben niet zo'n goede verkoper dan denk ikquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je moet je product wel verkopen natuurlijk.
Da's bier bij de rode kool, niet andersomquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit niets voor erbij?
Iets met bier en eten
heb gekliktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Of de link van het topic spammen als een malle![]()
40+ / De Fok! 40+ Bierproeverij #1 - november 2020 editie
En dat is erg omdat?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Da's bier bij de rode kool, niet andersom
FTFYquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:21 schreef Deisyy het volgende:
Of de link van het topic spammen als een Westmalle![]()
40+ / De Fok! 40+ Bierproeverij #1 - november 2020 editie
Ik ga niet koken om vrijdagavond om 8 uurquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:26 schreef marcb1974 het volgende:
Is dit niets voor erbij?
Iets met bier en eten
Is inderdaad wat vroeg voor op een vrijdag ja-O-quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niet koken om vrijdagavond om 8 uur
3 views waren van mijquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:34 schreef D. het volgende:
Wel al 60 views, misschien kijken de niet-40+ers even de kat uit de boom
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
om niet overbodig te spammen heb ik het in mn sig.
BEn net klaar met Spaans voetbalquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:54 schreef marcb1974 het volgende:
Hier nog wat leuks verder? Of is het al weer bedtijd?
Een roze tenue? Die kans is niet heel groot nee ....quote:
vraag het Barcelona, vraag het Real Madridquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een roze tenue? Die kans is niet heel groot nee ....
Lijkt me niet slim, hoor net dat die in lelijke tenues lopenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
vraag het Barcelona, vraag het Real Madrid
speelden beide in het roze en verloren alletweequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me niet slim, hoor net dat die in lelijke tenues lopen
Das dan wel weer grappigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 23:03 schreef chufi het volgende:
[..]
speelden beide in het roze en verloren alletwee
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was op die bierwebsite aan het kijken en zag deze, dus wilde hem nomineren
[ afbeelding ]
Oh! biertjes van KEESquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Deisyy het volgende:
En toen zag ik ook deze
[ afbeelding ]
Kaapse Karel (Glutenvrij / Glutenfree)
En bedacht dat er gluten zitten in bier
Kruidendrankjes..quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Whaha, ja dat kunnen we ook nog doen, een 40+ thee proeverij
Ja, klopt!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is echt weer voor paddenstoelen
bittertjes en juttertjesquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kruidendrankjes..
Jajaja.
Soms ben jij een beetje domquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:56 schreef sacha het volgende:
ah, zitten jullie nog steeds in de negeermode?
snap je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op als ik dat zo zie![]()
Bij mij sta je niet op negeer hoor!![]()
Hoe gaat het met de Corona daar waar jij woont, elders dus.
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
Misschien weer eens tijd dat jullie 2 elkaar gewoon ff met rust laten. Gaat al een tijdje over en weer ... en gaat nergens over ..
T gaat schijnbar wel ergens over... dus dat negeren heeft weinig zin.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
Misschien weer eens tijd dat jullie 2 elkaar gewoon ff met rust laten. Gaat al een tijdje over en weer ... en gaat nergens over ..
Geen ervaring!quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:26 schreef Flory het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met die vaccinatie tegen pneumokokken?
Is voor ouderen, maar ook in sommige gevallen bij bepaalde ziektes bijvoorbeeld en (daardoor) mindere weerstand.
Wordt soms samen met de griepprik gegeven.
Heb enkele dagen terug griepprik gehad en volgende week krijg ik die andere, tenminste als ik het ga doen. Denk het wel, maar mocht er iemand van jullie ervaring mee hebben, vertel please!
Niet het beste tijdstip om te vragen waarschijnlijk, maar morgen ben ik het vast weer vergeten
Geen ervaring mee... zelfs met de griepprik nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:26 schreef Flory het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met die vaccinatie tegen pneumokokken?
Is voor ouderen, maar ook in sommige gevallen bij bepaalde ziektes bijvoorbeeld en (daardoor) mindere weerstand.
Wordt soms samen met de griepprik gegeven.
Heb enkele dagen terug griepprik gehad en volgende week krijg ik die andere, tenminste als ik het ga doen. Denk het wel, maar mocht er iemand van jullie ervaring mee hebben, vertel please!
Niet het beste tijdstip om te vragen waarschijnlijk, maar morgen ben ik het vast weer vergeten
Hallo.... ik deed helemaal niks manquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
ga toch welquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.
En Fann: een samenvatting van reacties van een avondje (of zelfs een hele dag) met reacties van jou op reacties op andere berichten.. meh. Wanneer iedereen dit zou doen wordt t 1 grote onleesbare klerezooi.
No offense verder; ik ken je verder ook niet en heb geen probs met je en weet ook niet wat nou t prob. is. Los t ff op met zn 2-en (of met meerderen vermoed ik).
Zeau.. was t weer.
Kusje.
Ja, zo'n reactie had ik wel verwacht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga toch wel![]()
ik reageer op Sas wanneer ik dat wil..
doei
Fann!quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga toch wel![]()
ik reageer op Sas wanneer ik dat wil..
doei
Welterusten!quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:30 schreef Flory het volgende:
Serie afgelopen, tosti op, glas leeg, schlafen![]()
![]()
geen tosti gehad hier maar de rest kloptquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:30 schreef Flory het volgende:
Serie afgelopen, tosti op, glas leeg, schlafen![]()
![]()
Ja soms zijn mijn zinopbouw niet goed en ik zal het je meteen nog 1x uitleggen, het zal je waarschijlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.
En Fann: een samenvatting van reacties van een avondje (of zelfs een hele dag) met reacties van jou op reacties op andere berichten.. meh. Wanneer iedereen dit zou doen wordt t 1 grote onleesbare klerezooi.
No offense verder; ik ken je verder ook niet en heb geen probs met je en weet ook niet wat nou t prob. is. Los t ff op met zn 2-en (of met meerderen vermoed ik).
Zeau.. was t weer.
Kusje.
Aardig van jequote:Op zondag 18 oktober 2020 02:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, zo'n reactie had ik wel verwacht.
Laat ik het anders verwoorden dan:
Krijg de kolere met je stompzinnige berichten. 8)7
Ik hoop dat je lekker geslapen hebtquote:
Ninja editquote:
Nee hoor ik heb geslapenquote:
Ik had het gisteren wat overdreven door er al om 5 uur uit te komenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geslapenmisschien niet zolang, maar dat geeft niet... da's normaal bij mij...
vandaag is het zondag dus je mag rustig aan doen toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het gisteren wat overdreven door er al om 5 uur uit te komen
Nu toch netjes 8 uur gemaakt, kan er weer een weekje tegenaan
Ik heb gelijk een pesthumeur door die Straatverlichting en kan niet goed doen ''alsof''quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef pullup het volgende:
Nu toch netjes 8 uur gemaakt, kan er weer een weekje tegenaan
Ik heb juist in het weekeinde lekker veel te doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vandaag is het zondag dus je mag rustig aan doen toch?
See youquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een pesthumeur door die Straatverlichting en kan niet goed doen ''alsof''
dus ik ga effe zappen en krantje lezen
see you later pullup
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |