ga toch welquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.
En Fann: een samenvatting van reacties van een avondje (of zelfs een hele dag) met reacties van jou op reacties op andere berichten.. meh. Wanneer iedereen dit zou doen wordt t 1 grote onleesbare klerezooi.
No offense verder; ik ken je verder ook niet en heb geen probs met je en weet ook niet wat nou t prob. is. Los t ff op met zn 2-en (of met meerderen vermoed ik).
Zeau.. was t weer.
Kusje.
Ja, zo'n reactie had ik wel verwacht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga toch wel![]()
ik reageer op Sas wanneer ik dat wil..
doei
Fann!quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga toch wel![]()
ik reageer op Sas wanneer ik dat wil..
doei
Welterusten!quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:30 schreef Flory het volgende:
Serie afgelopen, tosti op, glas leeg, schlafen![]()
![]()
geen tosti gehad hier maar de rest kloptquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:30 schreef Flory het volgende:
Serie afgelopen, tosti op, glas leeg, schlafen![]()
![]()
Ja soms zijn mijn zinopbouw niet goed en ik zal het je meteen nog 1x uitleggen, het zal je waarschijlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.
En Fann: een samenvatting van reacties van een avondje (of zelfs een hele dag) met reacties van jou op reacties op andere berichten.. meh. Wanneer iedereen dit zou doen wordt t 1 grote onleesbare klerezooi.
No offense verder; ik ken je verder ook niet en heb geen probs met je en weet ook niet wat nou t prob. is. Los t ff op met zn 2-en (of met meerderen vermoed ik).
Zeau.. was t weer.
Kusje.
Aardig van jequote:Op zondag 18 oktober 2020 02:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, zo'n reactie had ik wel verwacht.
Laat ik het anders verwoorden dan:
Krijg de kolere met je stompzinnige berichten. 8)7
Ik hoop dat je lekker geslapen hebtquote:
Nee hoor ik heb geslapenquote:
Ik had het gisteren wat overdreven door er al om 5 uur uit te komenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geslapenmisschien niet zolang, maar dat geeft niet... da's normaal bij mij...
vandaag is het zondag dus je mag rustig aan doen toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het gisteren wat overdreven door er al om 5 uur uit te komen
Nu toch netjes 8 uur gemaakt, kan er weer een weekje tegenaan
Ik heb gelijk een pesthumeur door die Straatverlichting en kan niet goed doen ''alsof''quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef pullup het volgende:
Nu toch netjes 8 uur gemaakt, kan er weer een weekje tegenaan
Ik heb juist in het weekeinde lekker veel te doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vandaag is het zondag dus je mag rustig aan doen toch?
See youquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een pesthumeur door die Straatverlichting en kan niet goed doen ''alsof''
dus ik ga effe zappen en krantje lezen
see you later pullup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |