Bloempjequote:
Het is echt weer voor paddenstoelenquote:
Kruidendrankjes..quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:11 schreef Flory het volgende:
[..]
Whaha, ja dat kunnen we ook nog doen, een 40+ thee proeverij
Ja, klopt!quote:Op zondag 18 oktober 2020 00:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het is echt weer voor paddenstoelen
bittertjes en juttertjesquote:Op zondag 18 oktober 2020 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kruidendrankjes..
Jajaja.
Soms ben jij een beetje domquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 19:56 schreef sacha het volgende:
ah, zitten jullie nog steeds in de negeermode?
snap je?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het lijkt er wel een beetje op als ik dat zo zie![]()
Bij mij sta je niet op negeer hoor!![]()
Hoe gaat het met de Corona daar waar jij woont, elders dus.
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
Misschien weer eens tijd dat jullie 2 elkaar gewoon ff met rust laten. Gaat al een tijdje over en weer ... en gaat nergens over ..
T gaat schijnbar wel ergens over... dus dat negeren heeft weinig zin.quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
Misschien weer eens tijd dat jullie 2 elkaar gewoon ff met rust laten. Gaat al een tijdje over en weer ... en gaat nergens over ..
Geen ervaring!quote:Op zondag 18 oktober 2020 01:26 schreef Flory het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met die vaccinatie tegen pneumokokken?
Is voor ouderen, maar ook in sommige gevallen bij bepaalde ziektes bijvoorbeeld en (daardoor) mindere weerstand.
Wordt soms samen met de griepprik gegeven.
Heb enkele dagen terug griepprik gehad en volgende week krijg ik die andere, tenminste als ik het ga doen. Denk het wel, maar mocht er iemand van jullie ervaring mee hebben, vertel please!
Niet het beste tijdstip om te vragen waarschijnlijk, maar morgen ben ik het vast weer vergeten
Geen ervaring mee... zelfs met de griepprik nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:26 schreef Flory het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met die vaccinatie tegen pneumokokken?
Is voor ouderen, maar ook in sommige gevallen bij bepaalde ziektes bijvoorbeeld en (daardoor) mindere weerstand.
Wordt soms samen met de griepprik gegeven.
Heb enkele dagen terug griepprik gehad en volgende week krijg ik die andere, tenminste als ik het ga doen. Denk het wel, maar mocht er iemand van jullie ervaring mee hebben, vertel please!
Niet het beste tijdstip om te vragen waarschijnlijk, maar morgen ben ik het vast weer vergeten
Hallo.... ik deed helemaal niks manquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:10 schreef chufi het volgende:
ga toch welquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.
En Fann: een samenvatting van reacties van een avondje (of zelfs een hele dag) met reacties van jou op reacties op andere berichten.. meh. Wanneer iedereen dit zou doen wordt t 1 grote onleesbare klerezooi.
No offense verder; ik ken je verder ook niet en heb geen probs met je en weet ook niet wat nou t prob. is. Los t ff op met zn 2-en (of met meerderen vermoed ik).
Zeau.. was t weer.
Kusje.
Ja, zo'n reactie had ik wel verwacht.quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga toch wel![]()
ik reageer op Sas wanneer ik dat wil..
doei
Fann!quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ga toch wel![]()
ik reageer op Sas wanneer ik dat wil..
doei
Welterusten!quote:Op zondag 18 oktober 2020 02:30 schreef Flory het volgende:
Serie afgelopen, tosti op, glas leeg, schlafen![]()
![]()
geen tosti gehad hier maar de rest kloptquote:Op zondag 18 oktober 2020 02:30 schreef Flory het volgende:
Serie afgelopen, tosti op, glas leeg, schlafen![]()
![]()
Ja soms zijn mijn zinopbouw niet goed en ik zal het je meteen nog 1x uitleggen, het zal je waarschijlijkquote:Op zondag 18 oktober 2020 01:23 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik snap er zeg maar... een halve reet.. van. Verder boeit t me niet. Maar doe dit ff in DM of zo. Zoals grote mensen doen.
En Fann: een samenvatting van reacties van een avondje (of zelfs een hele dag) met reacties van jou op reacties op andere berichten.. meh. Wanneer iedereen dit zou doen wordt t 1 grote onleesbare klerezooi.
No offense verder; ik ken je verder ook niet en heb geen probs met je en weet ook niet wat nou t prob. is. Los t ff op met zn 2-en (of met meerderen vermoed ik).
Zeau.. was t weer.
Kusje.
Aardig van jequote:Op zondag 18 oktober 2020 02:09 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, zo'n reactie had ik wel verwacht.
Laat ik het anders verwoorden dan:
Krijg de kolere met je stompzinnige berichten. 8)7
Ik hoop dat je lekker geslapen hebtquote:
Nee hoor ik heb geslapenquote:
Ik had het gisteren wat overdreven door er al om 5 uur uit te komenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee hoor ik heb geslapenmisschien niet zolang, maar dat geeft niet... da's normaal bij mij...
vandaag is het zondag dus je mag rustig aan doen toch?quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had het gisteren wat overdreven door er al om 5 uur uit te komen
Nu toch netjes 8 uur gemaakt, kan er weer een weekje tegenaan
Ik heb gelijk een pesthumeur door die Straatverlichting en kan niet goed doen ''alsof''quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:28 schreef pullup het volgende:
Nu toch netjes 8 uur gemaakt, kan er weer een weekje tegenaan
Ik heb juist in het weekeinde lekker veel te doenquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
vandaag is het zondag dus je mag rustig aan doen toch?
See youquote:Op zondag 18 oktober 2020 07:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb gelijk een pesthumeur door die Straatverlichting en kan niet goed doen ''alsof''
dus ik ga effe zappen en krantje lezen
see you later pullup
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |