Ga je naar Twente?quote:Op zondag 18 oktober 2020 08:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja![]()
https://www.weeronline.nl(...)-dit-najaar-een-feit
Hmm maar even goed inpakken zo
https://en.wikipedia.org/wiki/Trio_Mandiliquote:Op zondag 18 oktober 2020 09:57 schreef Domnivoor het volgende:
Goedemorgen ☕️
Ik weet niet wat ze zingen. Ik weet geen eens wat voor taal het is.
Maar het klinkt goed![]()
Ja, prima gelapen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja soms zijn mijn zinopbouw niet goed en ik zal het je meteen nog 1x uitleggen, het zal je waarschijlijk
geen reet boeien, maar ik heb een herseninfarct gehad en ik heb heel veel moeite gedaan om weer
te spreken, te schrijven en te praten,daarom had ik laatst ook een gesprek over stotteren met pullup
dat boeide je ook niet en dat hoeft ook niet, je kwam net uit bed en je ging er meteen weer in....
good for you
40+ / [40+ SC #3832] Bier hier! Dankuwel!
een heel gesprek over stotteren
en toevallig kwam hij uit je bed en je ging en weer snel in,, good for you
want natuurlijk boeit dat jou niet waarom ook...
[..]
Aardig van je
[..]
Ik hoop dat je lekker geslapen hebt
maar Privileges heb ik niet hoor, mijn laatste note ging over Sas ik mag toch balen hoe dat is gegaan?
Ja dat mag ik... maar en over praten mag niet.
Maar in ieder geval heb je een like geschoord van @:gast_op_afstand_goa
Gefeliciteerd!
Maar als jij zegt:Krijg de kolere met je stompzinnige berichten dan mag ik dat ook zeggen toch?
Dus...... krijg de kolere met je stompzinnige berichten!
Let even op je woordkeuze joh.quote:Op zondag 18 oktober 2020 10:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, prima gelapen.
En verder: je doet maar. Succes met je OCPS.
Dat deed ik al. JWZ. Ik was mild.quote:
OCPSquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:01 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, prima gelapen.
En verder: je doet maar. Succes met je OCPS.
Eikelquote:Op zondag 18 oktober 2020 10:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Dat deed ik al. JWZ. Ik was mild.
Ik moet er zelf ook nog niet aan denken hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:34 schreef espri het volgende:
[..]Beetje vroeg, ik heb verse muntthee voor mn snufferd.
Paar uurtjes wachten maar.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:35 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook nog niet aan denken hoor
Is goed hoor. Ik weet gelukkig hoe ik met personen als jij moet omgaan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eikel
en dat is ook mild.
Goedemorgen zonnetje!quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:39 schreef espri het volgende:
[..]
Goedemorgen huppelend champignonnetje.
Hey lampie, alles goed?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Is goed hoor. Ik weet gelukkig hoe ik met personen als jij moet omgaan.
Fijne dag.
Gelukkig welquote:
Mooi zo, ow ik zeg gewoon, ja met mij ook hoorquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:43 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Gelukkig welmet jou dan?
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:44 schreef espri het volgende:
[..]
Mooi zo, ow ik zeg gewoon, ja met mij ook hoor
Klachten mogen in feedbackquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is gewoon de nieuwe UTO SC![]()
Jammer
quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een koffie-leek ik ben, ik dacht dat dat prima in 1 kopje kon
DTS heeft een nog hoger UTO percentagequote:Op zondag 18 oktober 2020 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is gewoon de nieuwe UTO SC![]()
Jammer
Ze drijft graag een beetje overquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
DTS heeft een nog hoger UTO percentage
Ja maar daar is geen emoji vanquote:Op zondag 18 oktober 2020 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een koffie-leek ik ben, ik dacht dat dat prima in 1 kopje kon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |