geen idee om eerlijk te zijn .. Misschien dat er een Japanner is die uitsluitsel kan biedenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:07 schreef D. het volgende:
[..]
Weten we wat er in het kopje van de kopjesemoji zit dan?
Japanners staan erom bekend dat ze in emojikopjes kunnen kijken?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:09 schreef chufi het volgende:
[..]
geen idee om eerlijk te zijn .. Misschien dat er een Japanner is die uitsluitsel kan bieden
volgens mij is het hun uitvindingquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:10 schreef D. het volgende:
[..]
Japanners staan erom bekend dat ze in emojikopjes kunnen kijken?
Hier?!quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Het is gewoon de nieuwe UTO SC![]()
Jammer
Vraag aan Flory om een theeleutsmiley dan.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:09 schreef D. het volgende:
Ik heb 'm volgens mij nog nooit gebruikt, en da's jullie schuld
Waarom kan dat niet dezelfde smiley zijn?quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag aan Flory om een theeleutsmiley dan.
Weet ik het, jij zegt dat je hem nog nooit gebruikt hebtquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:15 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom kan dat niet dezelfde smiley zijn?
Ja, omdat jullie koffiedrinkers 'm geadopteerd hebbenquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Weet ik het, jij zegt dat je hem nog nooit gebruikt hebt
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, omdat jullie koffiedrinkers 'm geadopteerd hebben
Als ik 'm nu gebruik als theesmiley denkt iedereen dat ik aan de koffie zit
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vraag aan Flory om een theeleutsmiley dan.
Oh kan dat ook?quote:Op zondag 18 oktober 2020 11:58 schreef D. het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat een koffie-leek ik ben, ik dacht dat dat prima in 1 kopje kon
Mag ik even zeggen dat mijn like helemaal niets met jou of ander gedoe te maken had.quote:Op zondag 18 oktober 2020 07:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
......
Maar in ieder geval heb je een like geschoord van @:gast_op_afstand_goa
Gefeliciteerd!
....
Ik vond dit wel een mooie thee smiley, tot ik zag hoe hij heettequote:
Haha ja, maar even vragen aan @Flory of ze de naam aanpast.quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een mooie thee smiley, tot ik zag hoe hij heette
quote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nemen jullie die, nemen 'wij theedrinkers' die ander welquote:Op zondag 18 oktober 2020 12:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |