Wel lullig zo vlak voor de start van de CL.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef RipCity het volgende:
Groot coronanieuws uit Alkmaar: AZ heeft bekendgemaakt dat er negen werknemers positief hebben getest op het coronavirus. Het gaat om vier spelers van het eerste elftal, twee spelers van de beloften en drie werknemers.
Lekker bezig allemaal.
Op basis van onderlinge besmetting een CL-ticket.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef RipCity het volgende:
Groot coronanieuws uit Alkmaar: AZ heeft bekendgemaakt dat er negen werknemers positief hebben getest op het coronavirus. Het gaat om vier spelers van het eerste elftal, twee spelers van de beloften en drie werknemers.
Lekker bezig allemaal.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:21 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op basis van onderlinge besmetting een CL-ticket.
-Eenhoorn
Dik zwijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:22 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens zal ik even een pizzaatje halen bij de XL?
Zin in!!
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:19 schreef RipCity het volgende:
Lekker bezig allemaal.
En wat heb jij thuis op de bank zitten?quote:
Lang, blond, slankquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
En wat heb jij thuis op de bank zitten?
Heb jij geen boerenkoolaccent?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:27 schreef De_Kraam het volgende:
Plaatsvervangende schaamte altijd van Nederlanders die zo matig Engels spreken.
madquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
Als dit nog 4 minuten langer duurt stop ik met kijken
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij geen boerenkoolaccent?
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk gaat haxball zo gewoon door na de reclame.
Is toch wel rullevant nu zo met Frank de Boerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:31 schreef De_Kraam het volgende:
Ik haak wel een beetje af nu. Flopshow.
Heb je daar wel eens een fapje op gemacht?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De geboorte van furry's
Beide nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef T3hTommay het volgende:
Ik trek dit wel beter dan dat gezanik van Chris Woerts.
De geanimeerde versie van Natalie Dormer, niks mis mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:34 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je daar wel eens een fapje op gemacht?
Nee want Lola Bunny hoort aantrekkelijk te zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:36 schreef T3hTommay het volgende:
Tevens zou Ashley Zaat een prima Lola Bunny zijn.
Die is inmiddels al 38.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De geanimeerde versie van Natalie Dormer, niks mis mee.
Ik begon met kijken toen die basketbalcoach erover begon dat Romario helemaal geen toegevoegde waarde voor PSV had omdat ze met hem de EC1 niet wonnenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:42 schreef De_Kraam het volgende:
Ik overweeg om naar de Keukenkampioendivisie te gaan kijken. Zo saai is dit.
Volendam - Jong PSV GENOT
neequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
Was ik weer jongens. Nog wat gemist?
neequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:48 schreef Justin_Case het volgende:
Was ik weer jongens. Nog wat gemist?
Directeurtje als Sintquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens komt Gerard Joling weer tijdens kerst?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
Kunnen we bij Toto ook inzetten op de vrijlating van Jos Brech?
Ik zet in op vrijspraakquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
Dan wil ik eerst inside information.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:53 schreef RipCity het volgende:
Sfeertje aan tafel onderling is echt top he...
Alleen maar beter, iedereen lekker scherp op elkaarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Ik heb niet het idee dat de ruzie echt voorbij is.
Vrijspraak. Roetgod.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:52 schreef De_Kraam het volgende:
Komtiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan wil ik eerst inside information.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sta ik nog mee op de foto allen
Ook helemaal hetzelfde niveau als bij de toto, helemaal goed.quote:
Heb ik als klein jochie een handtekening van gekregen. Samen met, jawel, Edwin ZoetebierGOD en Paul BosveltGOD.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Sta ik nog mee op de foto allen
Laten we het op een gelijkspelletje houdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ook helemaal hetzelfde niveau als bij de toto, helemaal goed.
Kan je ook niks mee.
Ik denk gelijkspel.
nog 16000 en 23 jaar te gaan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:Kon geen verbinding maken met MySQL.)
Danny hep de server weer niet betoald.
Donaties vallen stilquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Zijn probleemquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:01 schreef De_Kraam het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:54 schreef Justin_Case het volgende:
[ twitter ]
@:zipportal het begint weer
Waarom is jouw YouTube ingesteld op het Engels?quote:
was al zo lolquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:08 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom is jouw YouTube ingesteld op het Engels?
IK MOET DIT WETEN? @:lenny_leonard OOK
Niet enorm maar dr gewillige outfit viel wel op inddquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 09:50 schreef YourCaptor het volgende:
Ik ook.
En die dame achter Johan met die enorme tieten ook.
Johan geloof ik idd, maar die had ronaldo 4 jaar geleden ook al afgeschreven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:03 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja zei Johan nou een man van 38 of was Kieft dat ??
Wimquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:00 schreef SOG het volgende:
[..]
Johan geloof ik idd, maar die had ronaldo 4 jaar geleden ook al afgeschreven.
Dat fragmentje laat Wilfred maandag misschien een keertje zienquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 19:03 schreef macca728 het volgende:
Ja zei Johan nou een man van 38 of was Kieft dat ??
ik was ook even lekker op en neer wezen vliegen naar mijn prive-villa en speedboot als ik Koning Willie wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:39 schreef ikbenrond het volgende:
Waarom is iedereen boos op de koning? Het ding is juist dat hij niet zoals ons is toch? Of komt dit als een verrassing voor iedereen
Henk Krol is een debielquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan kreeg bezoek van Henk Krol: 'Hier wil ik niks mee te maken hebben!'
Wilfred belt in Radio Veronica Inside met Henk Krol, die alweer is opgestapt bij de Partij voor de Toekomst.
https://www.veronicainsid(...)-mee-te-maken-hebben
![]()
![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Een Belg vanavond, ene Marc Dutroux.
quote:
Denk dat hij en ook Femke Merel geen zetel gaan halen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Henk heeft alle media opgezocht vandaag.
Femke moet gemolken worden.quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Denk dat hij en ook Femke Merel geen zetel gaan halen.
Ik hoor het al, Henk gaat straks verder met Femke Merel. Mijn stem heeft ze!quote:Op maandag 19 oktober 2020 19:49 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan kreeg bezoek van Henk Krol: 'Hier wil ik niks mee te maken hebben!'
Wilfred belt in Radio Veronica Inside met Henk Krol, die alweer is opgestapt bij de Partij voor de Toekomst.
https://www.veronicainsid(...)-mee-te-maken-hebben
![]()
![]()
En Johan dus geen lijstduwer oidquote:Op maandag 19 oktober 2020 19:58 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoor het al, Henk gaat straks verder met Femke Merel. Mijn stem heeft ze!
Ik heb meer problemen met zijn dikke kop, dan met zijn dikke auto.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:18 schreef Nober het volgende:
Ik dacht dat Johán het over een BMW of Range Rover had met z'n pooierbak maar het is dus een Audi RS6 Quattro.
[ instagram ]
Wel bijna ¤200.000,-
Oud model ook nog. Wat een pauperquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:18 schreef Nober het volgende:
Ik dacht dat Johán het over een BMW of Range Rover had met z'n pooierbak maar het is dus een Audi RS6 Quattro.
[ instagram ]
Wel bijna ¤200.000,-
Stofwisselingsziekte?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:21 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb meer problemen met zijn dikke kop, dan met zijn dikke auto.
Ja, erg matigquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:18 schreef Nober het volgende:
[ instagram ]
Wel bijna ¤200.000,-
Lekker man. Kenteken en alles laten zien. Slimme gozer!quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:18 schreef Nober het volgende:
[ instagram ]
Wel bijna ¤200.000,-
Weet jij nu zijn pincode?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:23 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lekker man. Kenteken en alles laten zien. Slimme gozer!
Maar wel naar de coolcat geweest voor een shirtje, twee halen 1 betalen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:18 schreef Nober het volgende:
[ instagram ]
Wel bijna ¤200.000,-
Hoe heet ie ook alweer, Snaak?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:31 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik de wijnman van Harry Mens zitten.
Die zie je ook niet zo makkelijk over het hoofd met zijn pensquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:31 schreef Karina het volgende:
Volgens mij zag ik de wijnman van Harry Mens zitten.
die wordt straks huisband bij ik hou van Hollandquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die zit tegenwoordig overal.
Bestaat dat nog?quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
die wordt straks huisband bij ik hou van Holland
Geen idee, ik kijk vrijwel alleen VI en voetbal op tvquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die zit tegenwoordig overal.
Snaak: "heb een lekker wijntje voor je meegenonem Harry. Een echt klassiekertje, lekker rood.quote:
Ik ben benieuwd hoeveel hij betaalt per uitzending.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Oh die mongool van een Chris Woerts zit er weer
Hele irritante man.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Oh die mongool van een Chris Woerts zit er weer
Volgens mij was het een van die blondines van Komt een man bij de dokter. Saar Bressers geloof ik.quote:
Seething.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou het is wat.
Rot even op met deze hobby.
Toen er een tijdje terug een ajaxspeler meedeed met zo'n virtuele wedstrijd won hij gelijk. Het is echt een hobby.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nou het is wat.
Rot even op met deze hobby.
Ook op de fiets he.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oké nu weer over de terugkeer van Robben bij FC Groningen, hét onderwerp van het weekend
Blijft een rare hobby inderdaadquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijk je dan vier uur fietsen voor, iemand gaat wat harder.
Saaiste ooit.
Al het geld gaat nu naar die Roma familiequote:Op maandag 19 oktober 2020 19:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nul donaties vandaag. Dit even ter info.
xDquote:Op maandag 19 oktober 2020 20:42 schreef KingRoland het volgende:
Ajax helemaal lol
en toen had Groningen Robben niet eens nodig haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |