"ja maar wilders kiest er zelf voor moslims te provoceren" kun je natuurlijk ook als duiding/uitleg zien.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:28 schreef Oostwoud het volgende:
[..]
Kun je eens wat berichten citeren uit deze reeks waar FOK!'kers geweld tegen de NOS goedpraten? Ik zie wel achtergrondinformatie, duiding, een verklaring waarom NOS-personeel bedreigd wordt. Dat maakt de gemiddelde FOK!'kers in deze reeks al een meer kritische geest dan de gemiddelde NOS-medewerker.
Als je geen manipulatieve propagandazender bent produceer je ook geen manipulatieve propaganda, dat gebeurt namelijk niet per ongeluk. Dus is beginsel is één voorbeeld al genoeg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:14 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Het regende nieuwsartikelen inderdaad die het moreel failliet van het huidige medialandschap haarfijn aantoonden. Of wacht...
Het is prima om vrouwen te ontraden om sexy gekleed te gaan in een slechte buurt. En prima ook om te zeggen als wat gebeurt is dat ze dat beter niet had kunnen doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:31 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
"ja maar wilders kiest er zelf voor moslims te provoceren" kun je natuurlijk ook als duiding/uitleg zien.
Ik zou vrouwen (en kinderen, en mannen die ik er niet voor aanzie in een confrontatie hun mannetje te kunnen staan of zich snel uit de voeten te kunnen maken) sowieso ontraden op bepaalde tijdstippen alleen op bepaalde plekken te zijn, al vind ik natuurlijk wel dat iedereen altijd overal zou moeten kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:36 schreef ludovico het volgende:
Het is prima om vrouwen te ontraden om sexy gekleed te gaan in een slechte buurt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je geen manipulatieve propagandazender bent produceer je ook geen manipulatieve propaganda, dat gebeurt namelijk niet per ongeluk. Dus is beginsel is één voorbeeld al genoeg.
Het wegknippen van islam uit filmpjes, het wegknippen van een reactie van Putin, het verzinnen van een smoes over kleine tafels gebeurt per ongeluk? En dit nieuws, het besluit van de NOS zelf, is toevallig zo getimed dat het samenvalt met Arib's probleem met demonstranten op het binnenhof?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:53 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Creatief en koddig, dat wel. Jammer dat het alleen kant noch wal raakt verder.
Lastig te begrijpen voor je denk ik.quote:
Het ligt er allemaal zo dik bovenop dat je wel een enorme plaat voor je hoofd moet hebben, wil je het niet zien/doorhebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het wegknippen van islam uit filmpjes, het wegknippen van een reactie van Putin, het verzinnen van een smoes over kleine tafels gebeurt per ongeluk? En dit nieuws, het besluit van de NOS zelf, is toevallig zo getimed dat het samenvalt met Arib's probleem met demonstranten op het binnenhof?
En dan hebben we het nog niet eens over de nieuws selectie.
Dat stelde ik in het vorige topic ter discussie maar klimaat is geen links thema blijkbaar dus ik zie spoken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Tegelijkertijd zou jij moord en brand schreeuwen als er een interne wedstrijd zou zijn om zo blank mogelijke items te maken en er een "white male supremacy base" zou zijn waarin op grond van huidskleur en geslacht enkel witte mannen opgenomen zouden zijn om als expert in beeld te brengen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:10 schreef Poem_ het volgende:
Het is wel tamelijk veelzeggend dat er in dit topic niet veel verder gekomen wordt dan de NOS die nu 'wit' gebruikt i.p.v. 'blank' of een of ander maf intern wedstrijdje.
Als je het zo bekijkt is geen enkele nieuwsbron betrouwbaar in Nederland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het wegknippen van islam uit filmpjes, het wegknippen van een reactie van Putin, het verzinnen van een smoes over kleine tafels gebeurt per ongeluk? En dit nieuws, het besluit van de NOS zelf, is toevallig zo getimed dat het samenvalt met Arib's probleem met demonstranten op het binnenhof?
Ik denk dat dat meeste Nederlanders helemaal niet interesseert. Zolang het maar geen leugens zijn, zijn de meeste mensen niet zo bezig met de huidskleur (,geslacht of weet ik veel) van het onderwerp.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zou jij moord en brand schreeuwen als er een interne wedstrijd zou zijn om zo blank mogelijke items te maken en er een "white male supremacy base" zou zijn waarin op grond van huidskleur en geslacht enkel witte mannen opgenomen zouden zijn om als expert in beeld te brengen..
Waaronder de NOS.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:12 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meeste Nederlanders helemaal niet interesseert. Zolang het maar geen leugens zijn, zijn de meeste mensen niet zo bezig met de huidskleur (,geslacht of weet ik veel) van het onderwerp.
Het is een kleine minderheid die zich daar te veel op focussen.
Dat is jouw mening, als je partij kiest moet je niet raar staan op te kijken dat je ook een tegenpartij creëert. Daarbij hoef ik mijn denkwijze of "onfrisse" formuleringen niet terug te zien in het journaal, ik verwacht neutraliteit, en daar zit het probleem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:12 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Steek jij eerst de hand in eigen boezem. Je verwijten zijn hardstikke subjectief.. Vooral ingegeven omdat je eigen denkwijzes en onfrisse formuleringen niet zo op de voorgrond ziet bij de media.
Precies, en dat daar geheel geen focus op ligt is nou net wat ik ook graag bij/van de NOS zou zien. Hoe kun je ergens nou meer mee bezig zijn dan daartoe een heuse database op te zetten waarin je mensen op huidskleur/etniciteit clasificeert en een prijs in het leven te roepen voor het zoveel mogelijk in beeld brengen van mensen met een bepaalde kleur/etniciteit? Het is op het pathologische af.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:12 schreef Morrigan het volgende:
Ik denk dat dat meeste Nederlanders helemaal niet interesseert. Zolang het maar geen leugens zijn, zijn de meeste mensen niet zo bezig met de huidskleur (,geslacht of weet ik veel) van het onderwerp.
Het is een kleine minderheid die zich daar te veel op focussen.
Zou kunnen. Ik heb wel wat beters in mijn leven te doen dan checken wanneer het NOS wel of niet bezig is met huidskleuren. Sterker nog, ik volg het NOS niet eens.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:19 schreef Morrigan het volgende:
Wel keur ik het geweld richting de NOS medewerkers af.
Oja, dat herinner ik me nog wel. Ik hoop dat iemand de medewerkers van het NOS heeft gewaarschuwd dat dat niet helemaal conform AVG is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Precies, en dat daar geheel geen focus op ligt is nou net wat ik ook graag bij/van de NOS zou zien. Hoe kun je ergens nou meer mee bezig zijn dan daartoe een heuse database op te zetten waarin je mensen op huidskleur/etniciteit clasificeert en een prijs in het leven te roepen voor het zoveel mogelijk in beeld brengen van mensen met een bepaalde kleur/etniciteit? Het is op het pathologische af.![]()
Ach jee... zgn neutraliteit willen is de grote politiekcorrecte leugen ter onbehouwen rechterzijdequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:15 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Daarbij hoef ik mijn denkwijze of "onfrisse" formuleringen niet terug te zien in het journaal, ik verwacht neutraliteit, en daar zit het probleem.
Ja en jij wilt jouw soort propaganda terugzien. Gelukkig doen de zinnige media dat niet.quote:Het brengen van selectief gekleurd "nieuws" met een bepaalde insteek is geen nieuws maar propaganda.
Denk je serieus dat ze hun koers gaan wijzigen door uitgescholden te worden? Behalve dat het jou misschien oplucht, zal het verder weinig invloed hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik ook.Fysiek dan, en de dreiging daarmee. Scheldpartijen hebben ze wel verdiend.
Moeilijk een fatsoenlijke volwassen discussie voeren als je maar onzin blijft spuien, het is graag hetgeen wat je denkt over iemand zoals mij maar niet hetgeen wat ook maar een beetje bij de waarheid ligt. Jammer dat het toch vooral weer op de persoon gespeeld moet worden, ik blijf het een zwaktebod vinden van mensen die geen fatsoenlijke tegenargumenten kunnen aanvoeren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ach jee... zgn neutraliteit willen is de grote politiekcorrecte leugen ter onbehouwen rechterzijde
Kijk eerst naar jezelf
[..]
Ja en jij wilt jouw soort propaganda terugzien. Gelukkig doen de zinnige media dat niet.
Dat is feitelijk ook zo maar om andere redenen. Dit soort manipulatie gaat wel heel ver, ik vraag me af of zelfs de Telegraaf het na '45 nog zo bont heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:08 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt is geen enkele nieuwsbron betrouwbaar in Nederland.
Ik heb dit verwijt nou al enkele keren voorbij horen komen maar dit blijkt dan helemaal nergens uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
Ja en jij wilt jouw soort propaganda terugzien. Gelukkig doen de zinnige media dat niet.
Geen flauw idee, ik scheld ze zelf in de regel ook helemaal niet uit maar gevraagd naar mijn (beknopte mening) zou ik ze zomaar eens pretentieuze links-activistische prutsers voor wie het woord objecitiviteit hocus pocus is kunnen noemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:29 schreef Morrigan het volgende:
Denk je serieus dat ze hun koers gaan wijzigen door uitgescholden te worden? Behalve dat het jou misschien oplucht, zal het verder weinig invloed hebben.
Eigenlijk toch wel weer een extra bevestiging voor het "feit" dat de NOS niet neutraal is. Kijk welke type users hier met man en macht de zogenaamde neutraliteit van de NOS proberen te verdedigen (zonder echte inhoudelijke argumenten natuurlijk). Hoe anders had de wereld eruit gezien als dit over FOX, Geenstijl of Dennis Schouten ging.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb dit verwijt nou al enkele keren voorbij horen komen maar dit blijkt dan helemaal nergens uit.
Tis vooral het ontkennen van zaken die naar mijn inziens algemeen aanvaarde feiten zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel weer een extra bevestiging voor het "feit" dat de NOS niet neutraal is. Kijk welke type users hier met man en macht de zogenaamde neutraliteit van de NOS proberen te verdedigen (zonder echte inhoudelijke argumenten natuurlijk). Hoe anders had de wereld eruit gezien als dit over FOX, Geenstijl of Dennis Schouten ging.
Het zijn de bekende tactieken waar ik mij al jaren aan stoor. Het verzamelen van bronnen of artikelen ga ik ook niet meer doen, de eerste die zijn ongelijk hier zou toegeven moet nog geboren worden, nutteloos in mijn ogen. Het is de kramp waar enkelen meteen in schieten wat mij die extra bevestiging geeft dat de NOS niet neutraal is, want bepaalde mensen verdedigen hun "kliek" ten koste van alles, al worden ze met de feiten om de oren geslagen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:50 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis vooral het ontkennen van zaken die naar mijn inziens algemeen aanvaarde feiten zijn.
Moet je allemaal artikelen gaan verzamelen voor ze dat de NOS de term "wit" gebruikt en dat soort ongein. Volgens mij ben je er dan eerder op uit om een discussie te frustreren dan om daadwerkelijk in discussie te gaan.
Dan weet je - denk ik - gewoon prima dat je fout zit maar hang je een mist op om je eigen politieke agenda door te drukken.
Wat denk jij?
Precies, men boycot iedereen die weldenkend en kritisch is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het zijn de bekende tactieken waar ik mij al jaren aan stoor. Het verzamelen van bronnen of artikelen ga ik ook niet meer doen, de eerste die zijn ongelijk hier zou toegeven moet nog geboren worden, nutteloos in mijn ogen. Het is de kramp waar enkelen meteen in schieten wat mij die extra bevestiging geeft dat de NOS niet neutraal is, want bepaalde mensen verdedigen hun "kliek" ten koste van alles, al worden ze met de feiten om de oren geslagen.
Deze hele discussie is af te doen met 2 woorden, dividatabase en divibokaal, dat zegt meer dan genoeg over de neutraliteit van de NOS.
Let maar op, in de toekomst ga je van dezelfde users het verwijt krijgen dat je geweld tegen journalisten goedpraat of een geweldsklimaat tegen de journalistiek creëert zodra je ook maar durft kritiek te geven op de NOS. Het zijn zo'n opzichtige tactieken.
Pieter Omtzigt?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[ afbeelding ]
Raad het complotgekkie dat dit zegt.
Goed! Je hebt de diversiteitvanopiniebokaal gewonnen.quote:
Dat feiten relaas van oostwoud (topic 1, post 286) afdoen als 'Bijna alles wat hier staat is fout.' is ook zo'n mooi voorbeeld.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Het zijn de bekende tactieken waar ik mij al jaren aan stoor. Het verzamelen van bronnen of artikelen ga ik ook niet meer doen, de eerste die zijn ongelijk hier zou toegeven moet nog geboren worden, nutteloos in mijn ogen. Het is de kramp waar enkelen meteen in schieten wat mij die extra bevestiging geeft dat de NOS niet neutraal is, want bepaalde mensen verdedigen hun "kliek" ten koste van alles, al worden ze met de feiten om de oren geslagen.
Deze hele discussie is af te doen met 2 woorden, dividatabase en divibokaal, dat zegt meer dan genoeg over de neutraliteit van de NOS.
Let maar op, in de toekomst ga je van dezelfde users het verwijt krijgen dat je geweld tegen journalisten goedpraat of een geweldsklimaat tegen de journalistiek creëert zodra je ook maar durft kritiek te geven op de NOS. Het zijn zo'n opzichtige tactieken.
Ik denk dat alleen "diepsteet ...pedofieleeuh, kinnerverkrachteurs" roepende GGZ patienten het olie op het vuur vinden als er een voorbijwaggelende kamerleden of voorbijrijdende NOS busjes zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:19 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik heb wel wat beters in mijn leven te doen dan checken wanneer het NOS wel of niet bezig is met huidskleuren. Sterker nog, ik volg het NOS niet eens.
Wel keur ik het geweld richting de NOS medewerkers af. Dat is gewoon te kansloos voor woorden.
Overigens heeft het parlement in juni een einde gemaakt aan de noodtoestand.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:34 schreef Weltschmerz het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)kte-macht-geeft.html
Voornaamste verschil is dat Hongaarse parlement wel een einde kan maken aan het van kracht zijn van de wet, en het Nederlandse parlement slechts een motie kan indienen die de regering naast zich neer kan leggen. En dat dus 6 maanden later nadat de crisis veel minder ernstig is gebleken en de Nederlandse regering veel meer tijd had om het goed te doen.
16 juni berichte de BBC over de beeindiging.quote:In theorie kan het parlement de noodwet buiten werking zetten, maar dat zal niet snel gebeuren, omdat de Fidesz-partij van Orbán meer dan de helft van de zetels in handen heeft. Zolang de noodwet van kracht is, kunnen geen verkiezingen of referenda worden gehouden.
https://nos.nl/artikel/23(...)arije-te-noemen.html
Op de beelden van een gemiddelde demonstratie tegen de coronamaatregelen zag ik veel blond haar en blauwe ogen. Daarnaast is het multiculturalisme in FDF ver te zoeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 21:55 schreef Cockwhale het volgende:
Ik heb vooral een getint vermoeden hierbij. Die steken het liefst al iemand dood als ze een camera zien.
Zou iemand nog weten van toen; toen de meest gezochte terrorist van europa, die maandenlang gewoon over straat kon in zijn wijk in Brussel, opgepakt werd en waarbij de pers EN de politie bekogeld werden met stenen, flessen en dergelijke door de "lokale bevolking"?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:21 schreef Red_85 het volgende:
Hebben we nog een topic over de brandende bus en de gevel van de telegraaf hier?
Lijkt me wel fijn lezen, zo met dit verse topic in het achterhoofd.
Volgens mij werd er door de publieke toen ook smadelijk gelachen.
Ondertussen meent men bij de NOS slachtoffer te zijn van terreur.. (Nouja, je had natuurlijk wel die pipo die met neppistool de studio binnendrong.. )quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:21 schreef Red_85 het volgende:
Hebben we nog een topic over de brandende bus en de gevel van de telegraaf hier?
Welnee man. Er zal vast een enkeling zijn geweest die het prachtig vond, maar ik heb geen victim blaiming gezien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 00:21 schreef Red_85 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:13 schreef recursief het volgende:
[..]
Welnee man. Er zal vast een enkeling zijn geweest die het prachtig vond, maar ik heb geen victim blaiming gezien.
En als het wel zo zou zijn geweest, hoe is dat dan een argument? En waartegen of waarvoor precies?
Het enige inhoudelijk argument hier is het gejank over een multicultibokaal op de redactie. Verder zijn het voornamelijk een stel populistische anti nos medestanders die elkaar hier veren in de reet stoken in opjutten, die hier de NOS zwart maken en het fysiek of psychisch geweld jegens journalisten via halfslachtige redenaties goedkeuren of aanmoedigen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:45 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Eigenlijk toch wel weer een extra bevestiging voor het "feit" dat de NOS niet neutraal is. Kijk welke type users hier met man en macht de zogenaamde neutraliteit van de NOS proberen te verdedigen (zonder echte inhoudelijke argumenten natuurlijk).
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:20 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik ook.Fysiek dan, en de dreiging daarmee. Scheldpartijen hebben ze wel verdiend.
Ja, dat is precies de reden dat ik nu geen greintje compassie heb voor het NOS-tuig.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een argument van ernstige hypocrisie. Toen lachen, nu huilen om een middelvinger.
Misschien mis ik iets maar wat heeft Tommy Wieringa met de NOS te maken?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:57 schreef Interloper het volgende:
[..]
Ja, dat is precies de reden dat ik nu geen greintje compassie heb voor het NOS-tuig.
Het is nog steeds niet goed te keuren, natuurlijk.
Dan heb je het topic blijkbaar niet gelezen en ben jezelf nu lekker populistisch vanuit je onderbuikje maar wat aan het roepen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:43 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het enige inhoudelijk argument hier is het gejank over een multicultibokaal op de redactie. Verder zijn het voornamelijk een stel populistische anti nos medestanders die elkaar hier veren in de reet stoken in opjutten, die hier de NOS zwart maken en het fysiek of psychisch geweld jegens journalisten via halfslachtige redenaties goedkeuren of aanmoedigen.
[..]
Zelfde soort mens.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 08:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Misschien mis ik iets maar wat heeft Tommy Wieringa met de NOS te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |