Eventjes terug gelezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand van de huidige aanwezigen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Eventjes terug gelezen.
Tamelijk teleurgesteld.
Soms als de ellende toeslaat probeer ik het wat te sussen, maar als ik er allemaal echt geen zin in heb, ga ik wieberen en kom meestal de volgende dag weer een keertje terug. (Soms later op de dag zelf, afhankelijk van hoe vroeg de ellende begint en of ik 's avonds nog zin heb om terug te komen.)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mij voorstellen.
Niet de moeite waard.quote:
die zijn er niet meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet de moeite waard.
WAAR ZIJN DE ECHTE FITTIES
wil je die kom maar dan vechtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet de moeite waard.
Doe maar niet is zwaar teleurstellend gedragquote:
Snap niet dat het allemaal zo moet. Maak je in godsnaam niet zo druk en negeer het lekker joh. Kan jou het bouten dat er iemand debiel komt doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms als de ellende toeslaat probeer ik het wat te sussen, maar als ik er allemaal echt geen zin in heb, ga ik wieberen en kom meestal de volgende dag weer een keertje terug. (Soms later op de dag zelf, afhankelijk van hoe vroeg de ellende begint en of ik 's avonds nog zin heb om terug te komen.)
of degene die debiel komt doen continu he bedoel ik aanspreken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Snap niet dat het allemaal zo moet. Maak je in godsnaam niet zo druk en negeer het lekker joh. Kan jou het bouten dat er iemand debiel komt doen.
Kijk uit met wat je wenst. @dud0r en ik zijn niet voor de Poes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wil je die kom maar dan vechten
In de sportschool?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet de moeite waard.
Nee dat maakt de boel alleen maar erger. Zet gewoon een TR en negeer het.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of degene die debiel komt doen continu he bedoel ik aanspreken?
Nattepoesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je wenst. @:dud0r en ik zijn niet voor de Poes.
inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh, ik kan vrij slecht tegen negativiteit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Snap niet dat het allemaal zo moet. Maak je in godsnaam niet zo druk en negeer het lekker joh. Kan jou het bouten dat er iemand debiel komt doen.
JA I knowquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik kan vrij slecht tegen negativiteit.
ik doe de hele dag niks anders dan tr's zetten. Iedereen die mij bolkt krijgt een tr aan z'n broekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee dat maakt de boel alleen maar erger. Zet gewoon een TR en negeer het.
Tr gezetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe de hele dag niks anders dan tr's zetten. Iedereen die mij bolkt krijgt een tr aan z'n broek
Ik.doelde ook op een.mod of faquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee dat maakt de boel alleen maar erger. Zet gewoon een TR en negeer het.
@mario390 voelt zich aangesprokenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe de hele dag niks anders dan tr's zetten. Iedereen die mij bolkt krijgt een tr aan z'n broek
Je durft niet alleen dven🙈🙈🙈quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik.doelde ook op een.mod of fa
afgevinktquote:
die is straks uit de top 10quote:
Is sinds die bradge hier post beetje aparte sfeer ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:m1st1g is het zat dat gekloot geklier het uitdagen van personen .. ect ect
@mario390 is een toffe userquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
afgevinkt
[..]
die is straks uit de top 10
Eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:mario390 is een toffe user
Jij werd flink aangepakt ja.. en ja pikt mij er ook.continu uit. Zeg ik zelfde als anderen. En denkt dat ik alles serieus neem hier. Sorry mikey ik was er nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is sinds die bradge hier post beetje aparte sfeer ja.
Ik.begreep jou heel.goed👍quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoi schatjequote:
Ja aparte gozer post hier net twee weken en denkt omdat hij een YouTube kanaal heeft waarbij mensen hem uitlachen dat hij hier de koning is mag van mij wel weer wieberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij werd flink aangepakt ja.. en ja pikt mij er ook.continu uit. Zeg ik zelfde als anderen. En denkt dat ik alles serieus neem hier. Sorry mikey ik was er niet
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef Maanvis het volgende:
Jongens @:debraad bijvoorbeeld, deel het aantal posts dat je in deze reeks eens door het aantal minuten in een dag (1440).
kan je toch ook zelf doen. het aantal posts staat in de opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef Maanvis het volgende:
Jongens @:debraad bijvoorbeeld, deel het aantal posts dat je in deze reeks eens door het aantal minuten in een dag (1440).
Doe dit lekker in FB ofzo, er is geen enkele reden om vannacht even over te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja aparte gozer post hier net twee weken en denkt omdat hij een YouTube kanaal heeft waarbij mensen hem uitlachen dat hij hier de koning is mag van mij wel weer wieberen.
eclairsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Hallo Dud0rtje lief
Ik weet nog altijd niet wat ik moet ontbijten
Gelezen ja en eens pikt mij continu ook eruit zou alles te serieus oppakken maar mikey ik negeer het en hem ... is beter laat je aub niet meer uitdagen . snapte jou wel met meer los op jouquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja aparte gozer post hier net twee weken en denkt omdat hij een YouTube kanaal heeft waarbij mensen hem uitlachen dat hij hier de koning is mag van mij wel weer wieberen.
ik heb niet zoals @DeBraad hier 3 dagen aan 1 stuk gepostquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
kan je toch ook zelf doen. het aantal posts staat in de op
notes krijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik heb note huh door mikeyt🤣🤣🤣🤣
Goedemorgen lieve maanvisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb niet zoals @:debraad hier 3 dagen aan 1 stuk gepost
lekker posten tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb niet zoals @:debraad hier 3 dagen aan 1 stuk gepost
heb potver meer notes als puntenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
notes krijgen
Niet nul notes hebben omdat je de meest voorbeeldige user ooit bent
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef Maanvis het volgende:
Ik ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
heb potver meer notes als punten![]()
![]()
da's wel ongezond.quote:
a danquote:
mods krijgen ook notes???????????/quote:
sowieso eentje als je mod wordtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
mods krijgen ook notes???????????/
Jagen hem wel weg stelt niks voor krijgen de echte dtsers wel weg dat soort rare figuren.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gelezen ja en eens pikt mij continu ook eruit zou alles te serieus oppakken maar mikey ik negeer het en hem ... is beter laat je aub niet meer uitdagen . snapte jou wel met meer los op jou
Daarom word ik geen mod, dan heb ik ineens een note.quote:
ik negeer gewoon en blijf mijn eigen mening geven maar mop blij dat je terug bentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jagen hem wel weg stelt niks voor krijgen de echte dtsers wel weg dat soort rare figuren.
Nee als je dagelijks ik weet niet hoeveel sterfgevallen uit april blijft meldenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-vlakken?utm_source=(direct)&utm_medium=webpush
eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee als je dagelijks ik weet niet hoeveel sterfgevallen uit april blijft melden
Ze mogen mij na al die jaren wel eens mod maken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daarom word ik geen mod, dan heb ik ineens een note.
hoezo heb jij geen note?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb 7 notes. Allemaal positief. Joke's on you my friend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
notes krijgen
Niet nul notes hebben omdat je de meest voorbeeldige user ooit bent
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze mogen mij na al die jaren wel eens mod maken.
Bedanktquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik negeer gewoon en blijf mijn eigen mening geven maar mop blij dat je terug bent
Ik mag hopen dat ze de zkh opnames wel goed registreren en niet net als de besmettingen een paar duizend van begin oktober erbij gooien.quote:
godverquote:
omdat ik een voorbeeldige user ben. Duh.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoezo heb jij geen note?
jij begint het goed door te krijgen ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:48 schreef Maanvis het volgende:
ik zie nu dat ik ook een note heb door bradge . ik plaats hier altijd random filmpjes, en 1 filmpje was toevallig van een topcrimineel die toevallig familie is van bradge. gelijk een note.
alsof ik alles weet hier :'D
Daarna kreeg ik een partijlading in POLquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat zou niet zo mooi zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze de zkh opnames wel goed registreren en niet net als de besmettingen een paar duizend van begin oktober erbij gooien.
SHAKIRA SHAKIRAquote:
7900quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:49 schreef Dven het volgende:
@:justin_case wat is jouw prognose voor vandaag.
POL, KLB en NWS zijn de kanker van FOK!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarna kreeg ik een partijlading in POL
Wat een kutforum was dat een aantal jaar terug
willen we meer of minder besmettingen?quote:
Dat zijn wel weinig posts voor jou. Heb je het zo druk vandaag?quote:
Eerst stabilisatiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
willen we meer of minder besmettingen?
ITS TIME FOR AFRIKAquote:
POL is beter geworden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
POL, KLB en NWS zijn de kanker van FOK!
In tegendeel, deze hele week is ruk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel weinig posts voor jou. Heb je het zo druk vandaag?
#knuffelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In tegendeel, deze hele week is ruk.
Wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:48 schreef Maanvis het volgende:
ik zie nu dat ik ook een note heb door bradge . ik plaats hier altijd random filmpjes, en 1 filmpje was toevallig van een topcrimineel die een hit op hem uit heeft staan, en toevallig familie is van bradge. gelijk een note.
alsof ik alles weet hier :'D
Welke partij is nu aan het winnen in POL?quote:
Geef er anders gewoon eens een flinke slinger aan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt een note van Dannyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb sinds 2004 geen note meer gekregen
Mag jij voor mij doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Geef er anders gewoon eens een flinke slinger aan.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wie heb je daarvoor moeten pijpen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb sinds 2004 geen note meer gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |