Eventjes terug gelezen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand van de huidige aanwezigen.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Eventjes terug gelezen.
Tamelijk teleurgesteld.
Soms als de ellende toeslaat probeer ik het wat te sussen, maar als ik er allemaal echt geen zin in heb, ga ik wieberen en kom meestal de volgende dag weer een keertje terug. (Soms later op de dag zelf, afhankelijk van hoe vroeg de ellende begint en of ik 's avonds nog zin heb om terug te komen.)quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mij voorstellen.
Niet de moeite waard.quote:
die zijn er niet meerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet de moeite waard.
WAAR ZIJN DE ECHTE FITTIES
wil je die kom maar dan vechtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet de moeite waard.
Doe maar niet is zwaar teleurstellend gedragquote:
Snap niet dat het allemaal zo moet. Maak je in godsnaam niet zo druk en negeer het lekker joh. Kan jou het bouten dat er iemand debiel komt doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms als de ellende toeslaat probeer ik het wat te sussen, maar als ik er allemaal echt geen zin in heb, ga ik wieberen en kom meestal de volgende dag weer een keertje terug. (Soms later op de dag zelf, afhankelijk van hoe vroeg de ellende begint en of ik 's avonds nog zin heb om terug te komen.)
of degene die debiel komt doen continu he bedoel ik aanspreken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Snap niet dat het allemaal zo moet. Maak je in godsnaam niet zo druk en negeer het lekker joh. Kan jou het bouten dat er iemand debiel komt doen.
Kijk uit met wat je wenst. @dud0r en ik zijn niet voor de Poes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wil je die kom maar dan vechten
In de sportschool?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet de moeite waard.
Nee dat maakt de boel alleen maar erger. Zet gewoon een TR en negeer het.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
of degene die debiel komt doen continu he bedoel ik aanspreken?
Nattepoesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je wenst. @:dud0r en ik zijn niet voor de Poes.
inderdaadquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Meh, ik kan vrij slecht tegen negativiteit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:35 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Snap niet dat het allemaal zo moet. Maak je in godsnaam niet zo druk en negeer het lekker joh. Kan jou het bouten dat er iemand debiel komt doen.
JA I knowquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, ik kan vrij slecht tegen negativiteit.
ik doe de hele dag niks anders dan tr's zetten. Iedereen die mij bolkt krijgt een tr aan z'n broekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee dat maakt de boel alleen maar erger. Zet gewoon een TR en negeer het.
Tr gezetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe de hele dag niks anders dan tr's zetten. Iedereen die mij bolkt krijgt een tr aan z'n broek
Ik.doelde ook op een.mod of faquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Nee dat maakt de boel alleen maar erger. Zet gewoon een TR en negeer het.
@mario390 voelt zich aangesprokenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe de hele dag niks anders dan tr's zetten. Iedereen die mij bolkt krijgt een tr aan z'n broek
Je durft niet alleen dven🙈🙈🙈quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ik.doelde ook op een.mod of fa
afgevinktquote:
die is straks uit de top 10quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |