quote:
Ik heb met vrienden een app groep, daar zaten eerst ook vrouwen in totdat we de meest grove en ranzige zooi naar elkaar begonnen te sturen.quote:
corona hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef DJMO het volgende:
Tas inpakken. Kleding en droge schoenen droppen in Amsterdam voor volgende week
Tschussquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef DJMO het volgende:
succesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef DJMO het volgende:
Ik ga morgen met het waterliniepad beginnenquote:
Gelijk heb je meidquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga morgen met het waterliniepad beginnen
succes ermeequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ga morgen met het waterliniepad beginnen
Uh-huh!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
niks, ik heb dat niet nodig om ze in bed te krijgen. Ik zeg gewoon dat ik haags ken en ze wel voor zal stellen aan hem.
Was André er nog?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gister ochtend nog over vrijthof gewandeld wat een trieste bedoening was dat alles dicht
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb met vrienden een app groep, daar zaten eerst ook vrouwen in totdat we de meest grove en ranzige zooi naar elkaar begonnen te sturen.
Toen gingen ze er 1 voor 1 uit, nu is het alleen nog een mannengroep.
Egt lagge
niet gekliktquote:
Vastquote:
ik had geluk had woensdag avond nog terassen open en restaurantsquote:
is al weer losquote:
danke schonquote:
haal onze maat @m1st1g even terug bittequote:
Nicequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik had geluk had woensdag avond nog terassen open en restaurants
vanaf dinsdag hier ook weer herfstquote:
Ja zag er troosteloos uit gisterquote:
Ja iedere stad denk ik.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja zag er troosteloos uit gister
Wat is het nuquote:
Ja gewoon strop weerquote:
daarom niet meer in de stad komenquote:
droog en 12 graden.quote:
Bh?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nergens meer te verkrijgen in juiste maat
moet ik het doen danquote:
Ik heb het liever kletsnat en een graadje of 36.quote:
nee had schoenen gezien waren daar ook in mijn maat uitverkocht op internet dus ookquote:
Vraag je vriendin maar in het eerste gevalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb het liever kletsnat en een graadje of 36.
quote:
Sorryquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]ik heb maar 1 nodig wil gelijk met ff
Gaat lastig, die zit 225km verderopquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:17 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vraag je vriendin maar in het eerste geval
quote:
goedemorgen aloa sinds wanneer drink jij thee ipv koffie?quote:
Ik drink alleen als ik uit bed kom koffie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
goedemorgen aloa sinds wanneer drink jij thee ipv koffie?
KAPPEquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef Nattekat het volgende:
Samenvatting van afgelopen nacht: een paar figuren hebben echt een gigantische plaat voor de kop en kunnen er niet tegen dat vergelijkbare figuren hun ego doen krimpen
Vroegah was alles beter hier
Wat dingen voor werk, vriend helpen met wat zaken.quote:
Waar gaat dit nou weer over danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef Nattekat het volgende:
Samenvatting van afgelopen nacht: een paar figuren hebben echt een gigantische plaat voor de kop en kunnen er niet tegen dat vergelijkbare figuren hun ego doen krimpen
Jammer dat @Paul weer heeft zitten verzaken dus.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef Nattekat het volgende:
Dat een paar mongolen mistach hebben weggejaagd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:26 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar gaat dit nou weer over dan
Ach zoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat dingen voor werk, vriend helpen met wat zaken.
Dus vanavond maar ene bestellen
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat een paar mongolen mistach hebben weggejaagd.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Jammer dat @:paul weer heeft zitten verzaken dus.
Naam, toenaam en rugnummer aub.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat een paar mongolen mistach hebben weggejaagd.
Denk van niet haagsiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]serieus? @:m1st1g komt toch nog wel terug?
Gelukkig maar Dvenquote:
Raar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Denk van niet haagsie
steeds dezelfde die uitdaagt treitert enzoquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik was er tot 01.00 wat er daarna kwam geen idee maar volgens mij heb ik aardig wat gemist.
Vlak daarna.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:28 schreef Justin_Case het volgende:
Ik was er tot 01.00 wat er daarna kwam geen idee maar volgens mij heb ik aardig wat gemist.
Hmmquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
steeds dezelfde die uitdaagt treitert enzo
nee snap hem welquote:
Die gekke braddie ging tof doen tegen mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:28 schreef Justin_Case het volgende:
preciesquote:
gelezen .. even iedereen de les lezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gekke braddie ging tof doen tegen mij
Maar wat heeft @m1st1g daarmee te maken dan?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die gekke braddie ging tof doen tegen mij
@m1st1g is het zat dat gekloot geklier het uitdagen van personen .. ect ectquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:30 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Maar wat heeft @:m1st1g daarmee te maken dan?
Ja dat kan ik mij voorstellen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:mistig is het zat dat gekloot geklier het uitdagen van personen .. ect ect
en voor al het meerdere op 1 bijvb vannacht tegen drmikeyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:31 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja dat kan ik mij voorstellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |