Leuken Henk. Geef mij gelijk effe een emmertje lummelzaad als je wil.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij dat soort types is het ook gewoon leuk om meteen op dag 1 grappen uit te halen met; kan je mijn collega van hiernaast even vragen om de plintenladder etc.
Gegarandeerd succes
quote:
Met dat soort types kan ik vrij weinig.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow zij zou er om vragen en als gezegd zou worden dat ze die niet hadden, zou ze gewoon zonder een woord te zeggen achter d'r pc neerploffen en wachten op de volgende opdracht.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Of in het toedienen van 100ml insuline?
Even vragen of ze de wlan kabels kunnen halen uit het magazijnquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij dat soort types is het ook gewoon leuk om meteen op dag 1 grappen uit te halen met; kan je mijn collega van hiernaast even vragen om de plintenladder etc.
Gegarandeerd succes
Ja ze heeft de stage dan ook niet gehaald.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Met dat soort types kan ik vrij weinig.
Ik krijg hier redelijk foute gedachtes bij. Laten we het daar maar bij houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Of in het toedienen van 100ml insuline?
jacqueline de bquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik krijg hier redelijk foute gedachtes bij. Laten we het daar maar bij houden.
Ja was toch een aantal jaren geleden zo'n verpleegster bij wie opvallend veel patiënten overleden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik krijg hier redelijk foute gedachtes bij. Laten we het daar maar bij houden.
niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ze heeft de stage dan ook niet gehaald.
@dud0rquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
mensen met beperking
Ja, heel vreemd was dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was toch een aantal jaren geleden zo'n verpleegster bij wie opvallend veel patiënten overleden?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja was toch een aantal jaren geleden zo'n verpleegster bij wie opvallend veel patiënten overleden?
wat voor filet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:51 schreef Dven het volgende:
Hmm, volgende week contrafilet in de aanbieding bij lidl
De zaak Lucia de B.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Onschuldigquote:
de B ja ow nee toch nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik wil niet stoken maar jij heet Jacqueline
klinkt inderdaad alsof je haar niet hebt laten slagen omdat ze niet even haar tetten eruit flopte voor jequote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
klinkt inderdaad alsof je haar niet hebt laten slagen omdat ze niet even haar tetten eruit flopte voor je
Onschuldigquote:
neuh heb wel wat beters te doen dit weekendquote:
Ligt er net aan hoeveel🥳😎quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:56 schreef Justin_Case het volgende:
Ik spuit ook weleens wat in iemand. Dat maakt mij toch ook niet meteen schuldig?
Daar ging m'n koffie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:56 schreef Justin_Case het volgende:
Ik spuit ook weleens wat in iemand. Dat maakt mij toch ook niet meteen schuldig?
Anders ik wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
neuh heb wel wat beters te doen dit weekend
Ligt er bijvoorbeeld aan of er chloroform in je auto wordt aangetroffen enzo,quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:56 schreef Justin_Case het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ligt er bijvoorbeeld aan of er chloroform in je auto wordt aangetroffen enzo,
ligt eraan hoeveel je er van neemt heb ik vernomenquote:
Hoeveel stop jij er dan bij je dates in hun drankjes?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel je er van neemt heb ik vernomen
Probeer het even uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
ligt eraan hoeveel je er van neemt heb ik vernomen
Hier ben ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jou aanwezigheid mis ik vaak hier
niks, ik heb dat niet nodig om ze in bed te krijgen. Ik zeg gewoon dat ik haags ken en ze wel voor zal stellen aan hem.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel stop jij er dan bij je dates in hun drankjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |