Tweeling ben ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Heb jij zus, zusjes, broer of broertjes eigenlijk?
duh ben tweeling met mijn broer hij was iets vlotterquote:
Twee eenpansgerechtenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
kook dan al verschillende maaltijden
Hij was het snelste zaadjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
duh ben tweeling met mijn broer hij was iets vlotter
Ik ben ICT'er geweest en we hebben een keer een stagiaire gehad zeg, mijn hemel!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:39 schreef Justin_Case het volgende:
Ik heb ooit eens een mbo stagiaire gehad. Die deed het toch best goed.
Koffie halen en zulks.
ze moet maaar normaal gaan eten maar is al ruim 8 jaar vegaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ICT'er geweest en we hebben een keer een stagiaire gehad zeg, mijn hemel!
Neem je haar mee naar een storing, en in plaats van dat ze over m'n schouder meekeek naar de storing en hoe het opgelost moest worden, ging ze naar een stoel toe die aan de andere kant van het bureau stond, liet zich met een harde plof in neer vallen en gooide haar voeten op tafel: "Ja ik kan toch niks doen; jij zit al achter de computer."
Goed, wil je het zelf doen? Prima! Dus ik stuurde haar in d'r eentje naar de volgende storing; een printer die het niet meer deed.
Al snel belde ze me op dat ze het ding niet aan het lopen kreeg.
"Okee, wat is de hardware-nummer wat op de sticker staat, even kijken of de printer al eerder storingen heeft gehad."
Ze noemt een nummer op dat niet in het systeem staat.
"Heb je het wel goed? Kun je het nog een keer oplezen?"
Zelfde nummer weer.
Ik ga naar haar toe, blijkt dat ze het nummer van een sticker had opgelezen van het TAFELTJE waar de printer op stond, omdat ze geen sticker op de printer zelf kon zien.
En omdat ik er toch was om het nummer te controleren, drukte ik de stroomkabel ook maar meteen in de printer en was het probleem opgelost.
Haha owwwwww nee dat was in een vorige woonplaats, waar maar een paar honderd man woonden. Procentueel gezien had dat dorp de meeste Wilders-stemmers van heel Nederland.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja en hoe minder blank, hoe shockerender, meen ik me te herinneren.Ook best durps
onze stagiaire zijn vaak mega goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben ICT'er geweest en we hebben een keer een stagiaire gehad zeg, mijn hemel!
Neem je haar mee naar een storing, en in plaats van dat ze over m'n schouder meekeek naar de storing en hoe het opgelost moest worden, ging ze naar een stoel toe die aan de andere kant van het bureau stond, liet zich met een harde plof in neer vallen en gooide haar voeten op tafel: "Ja ik kan toch niks doen; jij zit al achter de computer."
Goed, wil je het zelf doen? Prima! Dus ik stuurde haar in d'r eentje naar de volgende storing; een printer die het niet meer deed.
"Okee, wat is de hardware-nummer wat op de sticker staat, even kijken of de printer al eerder storingen heeft gehad."
Zelfde nummer weer.
Ik ga naar haar toe, blijkt dat ze het nummer van een sticker had opgelezen van het TAFELTJE waar de printer op stond, omdat ze geen sticker op de printer zelf kon zien.
En omdat ik er toch was om het nummer te controleren, drukte ik de stroomkabel ook maar meteen in de printer en was het probleem opgelost.
Bij dat soort types is het ook gewoon leuk om meteen op dag 1 grappen uit te halen met; kan je mijn collega van hiernaast even vragen om de plintenladder etc.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfde nummer weer.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Zelfde nummer weer.
In het beroven van bejaarden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
onze stagiaire zijn vaak mega goed
plintenladder is zo achterhaalde grapquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij dat soort types is het ook gewoon leuk om meteen op dag 1 grappen uit te halen met; kan je mijn collega van hiernaast even vragen om de plintenladder etc.
Gegarandeerd succes
Lekker mee eten danquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ze moet maaar normaal gaan eten maar is al ruim 8 jaar vega
geen idee werk niet met bejaardenquote:
Ow zij zou er om vragen en als gezegd zou worden dat ze die niet hadden, zou ze gewoon zonder een woord te zeggen achter d'r pc neerploffen en wachten op de volgende opdracht.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:47 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Bij dat soort types is het ook gewoon leuk om meteen op dag 1 grappen uit te halen met; kan je mijn collega van hiernaast even vragen om de plintenladder etc.
Gegarandeerd succes
Oh dat dacht ik. Hehequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
geen idee werk niet met bejaarden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |