Goedzo. Problem solved.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik klers wel door hoor met mijn loiver wees niet bang
quote:
Daar sta ik nu dan ook onderquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:21 schreef jerney het volgende:
[..]
Wees blij dat je dichtbij de douche was
[..]
Oh gelukkig, mijn hartezeer!
Zure Pruimquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:22 schreef kree het volgende:
[..]
Goedzo. Problem solved.
Weet wel ff dat ik gewoon ergens op reageerde wat totaal geen reet met jou te maken had en jij daarna terug kwam op mij en vervolgens gaat zeuren. Dat ter notie. Zure pruim
Uhquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
In de marine, daar heb je pas maten.
Xdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:23 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
In de marine, daar heb je pas maten.
Jah.quote:
doe eens niet Jerneyquote:
Pruim. Hoop dat je je je nu goed voelt enzo hahahaha hij maakte een spelfout. Alsof mij het wat boeit maak er 100000 per dag. Lekker boeie. . Haha weet iedereen ookquote:
jou aanwezigheid mis ik vaak hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
@:Jacquelinehasselbaink matin
Kree jezus, slaap jij nooit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef kree het volgende:
[..]
Pruim. Hoop dat je je je nu goed voelt enzo hahahaha hij maakte een spelfout. Alsof mij het wat boeit maak er 100000 per dag. Lekker boeie. . Haha weet iedereen ook
Sorryquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe eens niet Jerney![]()
quote:
blijf er niet zo in hangen we gaan doorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:27 schreef kree het volgende:
Gvd zeg Wat een lol want geloof me als ik alle posts van jou na ga lezen en op letter dan kom ik er ook wel tegen.
En dan hihihihihihi jaqc maakte een spelfout hihjihihihihihihi b hahaha jongens kijk ik zag dat ie een spelfout maakte Hahahahahaha
Gvd rot op zeg hmmmms jammer had je leuker ingeschat eigenlijk.
Ik woon in een stadje, geen durp.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:14 schreef jerney het volgende:
[..]
Jamaar in ‘t durp doe je dat toch voor elkaar?
Ewww! 2 weken tosti’s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |