Lul toch niet joh het was vannacht onwijs gezellig. Het is alleen maar saaier geworden daarna.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is leuker als jij gewoon eens me zou praten in plaats van bla bla bla
Jamaar in ‘t durp doe je dat toch voor elkaar?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ik denk niet dat ze die service hebben.
Maar goed, hopelijk krijg ik vandaag de uitslag. Zo niet, dan ga ik sowieso boodschappen bij de supermarkt bestellen en vreten we maar een keer van dat supermarktbrood.
Hou vast deze gedachten was geen touw aan vast te knopen maar goed ga zo door ipv gezellig mee kletsen nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:14 schreef kree het volgende:
[..]
Lul toch niet joh het was vannacht onwijs gezellig. Het is alleen maar saaier geworden daarna.
Ben hierquote:
Wie zijn de beste users van DTS dan? Onduidelijk verhaalquote:Beste users in DTS
Hoi mooiste manquote:
@ToT haags mistig @Madam -april limoentjuh @jerneyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:17 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Wie zijn de beste users van DTS dan? Onduidelijk verhaal
@Homijn pik je dit?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tot haags mistig madam april limoentjuh
wie?quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tot haags mistig madam april limoentjuh
quote:
Bidet genotquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:19 schreef DJMO het volgende:
Hmm. Handig weer van mezelf
Naar de wc in de badkamer gaan, terwijl daar het wc papier op is. Ik vergeet elke keer om een rol mee naar boven te nemen
Hahaha anders draai je het ff om. Je had niet op mij te hoeven reageren he>? En dan had je "gezellig" Door kunnen klersen met je loiver. Je doet dit zelf dus hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hou vast deze gedachten was geen touw aan vast te knopen maar goed ga zo door ipv gezellig mee kletsen nu
ik klers wel door hoor met mijn loiver wees niet bangquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:20 schreef kree het volgende:
[..]
Hahaha anders draai je het ff om. Je had niet op mij te hoeven reageren he>? En dan had je "gezellig" Door kunnen klersen met je loiver. Je doet dit zelf dus he
Wees blij dat je dichtbij de douche wasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:19 schreef DJMO het volgende:
Hmm. Handig weer van mezelf
Naar de wc in de badkamer gaan, terwijl daar het wc papier op is. Ik vergeet elke keer om een rol mee naar boven te nemen
Oh gelukkig, mijn hartezeer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
en jij inderdaad ja ook zon lieverd sorry
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik klers wel door hoor met mijn loiver wees niet bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |