quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef shiitake het volgende:
Hopelijk komt @:m1st1g weer terug. Hij had net een nieuwe vrolijke UI.
Goedemorgen en tot later. Moet er weer vandoor.
lieffie met jou altijdquote:
Lekkahquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lieffie met jou altijd
Ezel?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:54 schreef jerney het volgende:
Even iets anders.. ik probeer te beslissen of ¤315 erover is voor een kruk voor mijn ezel.
riep jij duudje nuquote:
Laat dat beest maar lekker op de grond zitten hoor!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:54 schreef jerney het volgende:
Even iets anders.. ik probeer te beslissen of ¤315 erover is voor een kruk voor mijn ezel.
Ik zou ook wel zo’n ezeltje willenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Laat dat beest maar lekker op de grond zitten hoor!
Eerste keer toen mijn vrouw zo'n beest was: "It's like a combination between a horse and a rabbit!"quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef jerney het volgende:
[..]
Ik zou ook wel zo’n ezeltje willen
[..]
Heb het gelukkig allemaal gemistquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:00 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
![]()
![]()
wat ene gedoe afgelopen nacht
Hey pijphaanquote:
Da’s wel waar jaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Eerste keer toen mijn vrouw zo'n beest was: "It's like a combination between a horse and a rabbit!"![]()
Ja ik stond net op het punt ook weer eentje te pakken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nu nog maar eerst een bakje koffie nemen
quote:
Ik zal wat afbakbroodjes in de oven moeten gooien, want het gewone brood is op en zolang de uitslag nog niet binnen is, mag ik niet buiten komen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef jerney het volgende:
Ik moet uit bed maar ik heb geen fatsoenlijk ontbijt en het is 8 graden
Ik kom wel wat brengenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef jerney het volgende:
Ik moet uit bed maar ik heb geen fatsoenlijk ontbijt en het is 8 graden
En dan niet mij even inseinen zodat ik meekan he!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:12 schreef Rob het volgende:
[..]
vanmiddag even naar KFC Alkmaar geweest.. Het was best wel te doen.
(BurgerKing was net even te ver uit de route)
Aww da’s kutquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zal wat afbakbroodjes in de oven moeten gooien, want het gewone brood is op en zolang de uitslag nog niet binnen is, mag ik niet buiten komen.
Diertjes weten altijd te verrassenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat die ezel die balk zo op zou tillen? Nope.
Je paling?quote:
niet gelezenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:09 schreef kree het volgende:
Op het nieuws he met circus en denk Renz toen nog. Gvd Hahahaha heel vroeger he zelfs zo ibdruk dat ik het nog weet.
Papapapa ff in de leeuwenkooi kijken, Ok ik prcies op die hoogte met mn bek voor dat ruitje. Zag niks, Ineens frigging tijger bek voor me vol in het ruitje. M'n hart ff tien keer off-beat. Hoefde nog net niet gereanimeerd te worden. Lol sindsdien ben ik bang voor die beesten. Gelukkig komen ze niet in het wild voor hier..
Of hoewel komen ze wel alleen op een andere manier. Hahaha
Uhmquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:10 schreef jerney het volgende:
[..]
Diertjes weten altijd te verrassenJammer dat we ze steeds opeten.
Maargoed, ik mag niks zeggen met m’n paling
[..]
Je paling?
Haha ik denk niet dat ze die service hebben.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:08 schreef jerney het volgende:
[..]
Aww da’s kutWil de bakker niet contactloos bezorgen?
Mijn afbakbroodjes zijn gereserveerd voor mijn paling... maar ik heb geen komkommer voor erbij
Nee vooral niet doen, want helpt gewoon dit zeggen en je hebt je punten ook toch?. Geloof me het is leuker als je ook nog beetje interactief bent enzo?quote:
is leuker als jij gewoon eens me zou praten in plaats van bla bla blaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:12 schreef kree het volgende:
[..]
Nee vooral niet doen, want helpt gewoon dit zeggen en je hebt je punten ook toch?. Geloof me het is leuker als je ook nog beetje interactief bent enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |