Ga punten halenquote:
Vanwege het gezeik hier soms?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja blijkt niet meer mee te willen doen
Nee hij was al het gezeik zat.. vannacht was het ook wel erg hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Oh godverdomme, alweer????quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee hij was al het gezeik zat.. vannacht was het ook wel erg hoor
zonde zeer zonde steedsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef jerney het volgende:
[..]
Nee hij was al het gezeik zat.. vannacht was het ook wel erg hoor
Ik ben precies zo soort als dat puppy Hahaha echt gewoon. Zo van helppppppquote:
Jammer ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
man 3 wat brabbel jij zeg niet te volgen gewoonquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben precies zo soort als dat puppy Hahaha echt gewoon. Zo van helpppppp
Ja, de heren hadden chance dat ik geen banknopje had.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zonde zeer zonde steeds
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:45 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben precies zo soort als dat puppy Hahaha echt gewoon. Zo van helpppppp
TR hielp niet?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, de heren hadden chance dat ik geen banknopje had.
vreselijk de laatste dagenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:47 schreef jerney het volgende:
[..]
Ja, de heren hadden chance dat ik geen banknopje had.
Goed he houdt t nog beetje spannend ipv 24/7 hetzelfde.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
man 3 wat brabbel jij zeg niet te volgen gewoon
Whehe, ach nee dit is wel humor!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nu valt het nog wel mee, vannacht was er echt geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Het is haast te erg om te noemen. Maar toch is het wel waar iig soort van.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef shiitake het volgende:
Hopelijk komt @:m1st1g weer terug. Hij had net een nieuwe vrolijke UI.
Goedemorgen en tot later. Moet er weer vandoor.
preciesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:49 schreef jerney het volgende:
[..]
Nu valt het nog wel mee, vannacht was er echt geen touw aan vast te knopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |