Is sinds die bradge hier post beetje aparte sfeer ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:31 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:m1st1g is het zat dat gekloot geklier het uitdagen van personen .. ect ect
@mario390 is een toffe userquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
afgevinkt
[..]
die is straks uit de top 10
Eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
@:mario390 is een toffe user
Jij werd flink aangepakt ja.. en ja pikt mij er ook.continu uit. Zeg ik zelfde als anderen. En denkt dat ik alles serieus neem hier. Sorry mikey ik was er nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is sinds die bradge hier post beetje aparte sfeer ja.
Ik.begreep jou heel.goed👍quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik doe de hele dag niks anders dan tr's zetten. Iedereen die mij bolkt krijgt een tr aan z'n broek
hoi schatjequote:
Ja aparte gozer post hier net twee weken en denkt omdat hij een YouTube kanaal heeft waarbij mensen hem uitlachen dat hij hier de koning is mag van mij wel weer wieberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:40 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Jij werd flink aangepakt ja.. en ja pikt mij er ook.continu uit. Zeg ik zelfde als anderen. En denkt dat ik alles serieus neem hier. Sorry mikey ik was er niet
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef Maanvis het volgende:
Jongens @:debraad bijvoorbeeld, deel het aantal posts dat je in deze reeks eens door het aantal minuten in een dag (1440).
kan je toch ook zelf doen. het aantal posts staat in de opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef Maanvis het volgende:
Jongens @:debraad bijvoorbeeld, deel het aantal posts dat je in deze reeks eens door het aantal minuten in een dag (1440).
Doe dit lekker in FB ofzo, er is geen enkele reden om vannacht even over te doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja aparte gozer post hier net twee weken en denkt omdat hij een YouTube kanaal heeft waarbij mensen hem uitlachen dat hij hier de koning is mag van mij wel weer wieberen.
eclairsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef jerney het volgende:
[..]
Hallo Dud0rtje lief
Ik weet nog altijd niet wat ik moet ontbijten
Gelezen ja en eens pikt mij continu ook eruit zou alles te serieus oppakken maar mikey ik negeer het en hem ... is beter laat je aub niet meer uitdagen . snapte jou wel met meer los op jouquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja aparte gozer post hier net twee weken en denkt omdat hij een YouTube kanaal heeft waarbij mensen hem uitlachen dat hij hier de koning is mag van mij wel weer wieberen.
ik heb niet zoals @DeBraad hier 3 dagen aan 1 stuk gepostquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
kan je toch ook zelf doen. het aantal posts staat in de op
notes krijgenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ik heb note huh door mikeyt🤣🤣🤣🤣
Goedemorgen lieve maanvisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb niet zoals @:debraad hier 3 dagen aan 1 stuk gepost
lekker posten tochquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb niet zoals @:debraad hier 3 dagen aan 1 stuk gepost
heb potver meer notes als puntenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
notes krijgen
Niet nul notes hebben omdat je de meest voorbeeldige user ooit bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |