dat zou niet zo mooi zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:48 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ze de zkh opnames wel goed registreren en niet net als de besmettingen een paar duizend van begin oktober erbij gooien.
SHAKIRA SHAKIRAquote:
7900quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:49 schreef Dven het volgende:
@:justin_case wat is jouw prognose voor vandaag.
POL, KLB en NWS zijn de kanker van FOK!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarna kreeg ik een partijlading in POL
Wat een kutforum was dat een aantal jaar terug
willen we meer of minder besmettingen?quote:
Dat zijn wel weinig posts voor jou. Heb je het zo druk vandaag?quote:
Eerst stabilisatiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
willen we meer of minder besmettingen?
ITS TIME FOR AFRIKAquote:
POL is beter geworden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:49 schreef Dven het volgende:
[..]
POL, KLB en NWS zijn de kanker van FOK!
In tegendeel, deze hele week is ruk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zijn wel weinig posts voor jou. Heb je het zo druk vandaag?
#knuffelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
In tegendeel, deze hele week is ruk.
Wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:48 schreef Maanvis het volgende:
ik zie nu dat ik ook een note heb door bradge . ik plaats hier altijd random filmpjes, en 1 filmpje was toevallig van een topcrimineel die een hit op hem uit heeft staan, en toevallig familie is van bradge. gelijk een note.
alsof ik alles weet hier :'D
Welke partij is nu aan het winnen in POL?quote:
Geef er anders gewoon eens een flinke slinger aan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Je hebt een note van Dannyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb sinds 2004 geen note meer gekregen
Mag jij voor mij doen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Geef er anders gewoon eens een flinke slinger aan.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Wie heb je daarvoor moeten pijpen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:51 schreef jerney het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb sinds 2004 geen note meer gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |