Voortijdig afgehaaktquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef espri het volgende:
[..]Het valt wel op dat pullie gevlogen is he?
Niet in mijn lijstjequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:38 schreef espri het volgende:
[..]Er staat een grijze lul tussen...
quote:
IEUWWWquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Een campari voor mevrouw
[ afbeelding ]
quote:
Ah een glaasje ranja met een vleugje alcohol.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Een campari voor mevrouw
[ afbeelding ]
Okquote:
Nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:38 schreef notturna het volgende:
[..]
Ah een glaasje ranja met een vleugje alcohol.
Met een scheut wodka, schijfje limoen en crushed ice.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Een campari voor mevrouw
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Krijg je een goede ook
[ afbeelding ]
🍷 + 🎺 =quote:
Miles altijd ok.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Krijg je een goede ook
[ afbeelding ]
Ons kent onsquote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
Van rood is dit mijn favoriet
[ afbeelding ]
Bordeaux hoort thuis op de financiële pagina en doet niet mee in prijs-kwaliteitsverhouding, omschreef een Nederlandse autoriteit op gebied van wijn het eens heel typerend.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:49 schreef pullup het volgende:
[..]Ja Bourgogne > nog boven Bordeaux
Kan je mooie ruzies mee krijgen
Nadeel is wel dat als je op het prijskaartje kijkt, je in eerste instantie denkt dat je naar het telefoonnummer van het wijnhuis kijkt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:50 schreef pullup het volgende:
En die is van jou is helemaal top PBDie ken ik ook
Oh ging dat over biergist? Ik dacht gewone gist.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:49 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat zal wel ja. Maar ze reageerde op een post over biergist.
Dat lijken me gewoon onschuldige naden hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:13 schreef Pearlbitch het volgende:
Antwoord op Bridget?
[ afbeelding ]
Wat bak je zoal ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh ging dat over biergist? Ik dacht gewone gist.![]()
Maar ik bak af en toe wat, niet brouwen dus.
En anders zitten ze wel heel randomquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijken me gewoon onschuldige naden hoor
Dat zou in principe nog kunnenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
En anders zitten ze wel heel random
Het is toch geen gezicht?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijken me gewoon onschuldige naden hoor
Misschien goedkoop IKEA-werk. Ze is tenslotte Zweedsequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
En anders zitten ze wel heel random
Tja, als je er op gaat letten...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is toch geen gezicht?
Noblesse oblige, freule.
Dan wordt het steeds potsierlijker.quote:
Ja ik ben ook meer van het hartig eigenlijk, maar met zelf bakken meestal niet. Maar de laatste tijd bak ik sowieso niet zo veel. Soms een gewoon brood, maar dan wel vijgen, dadels en noten erbij. Kwarkbolletjes zijn ook lekker. Ik vind het wel altijd leuk om er nog iets bij te doen waardoor het in ieder geval niet te gewoontjes is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben meer van hartig , maar af en toe wat zoets is ook lekker
wat zijn die ronde blikjes?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De opbrengst van een paar avondjes tassencontrole bij de ingang van de kermis op het Malieveld in Den Haag.
[ afbeelding ]
Geen idee. In elk geval iets wat je niet bij je hoort te hebben op de kermis.quote:
Ik kom al jaren niet meer op de kermis ...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. In elk geval iets wat je niet bij je hoort te hebben op de kermis.
Ah is het kaviaar ...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef D. het volgende:
Met kaviaar hoef je op een kermis ook niet meer aan te komen?
Ah, zie, dan zit ik er toch niet naastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stuur mn kinders van 13 ook dagelijks met een blikje Kav de Kermis op
Meer dan 20 mensen met munitie, en niet eentje met een pistool?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:21 schreef Straatverlichting het volgende:
Kaviaar.. huh.Pelletjes of balletjes voor luchtdrukpistooltjes..
Misschien is de foto niet helemaal compleet. En anders blikjes dope / wiet of iets. (die busjes zijn redelijk luchtdicht).quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Meer dan 20 mensen met munitie, en niet eentje met een pistool?
Allemaal dezelfde blikjes? Geloof ik ook niet inquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Misschien is de foto niet helemaal compleet. En anders blikjes dope / wiet of iets. (die busjes zijn redelijk luchtdicht).
https://www.ad.nl/den-haa(...)-malieveld~a2911578/
Succes met zoeken, speurneus!quote:
Ik wacht even vriendelijk af of iemand hier nog antwoord komt gevenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Succes met zoeken, speurneus!
De kenners liggen apen stoned op de bank, misschien morgen..quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht even vriendelijk af of iemand hier nog antwoord komt geven
Hiero... een voorschotje. Succes!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wacht even vriendelijk af of iemand hier nog antwoord komt geven
Allemaal dezelfde "dealer"quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
ja zoiets zal het zijn ... wel veel identieke dan
Maar goed dat het zo vakantie is .....quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Goh wie had dit nou verwacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/binnenl(...)corona-uitbraak.html
Is bij het RIVM om de hoekquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef BoonDockSaint het volgende:
Goh wie had dit nou verwacht![]()
![]()
[ afbeelding ]
https://www.nu.nl/binnenl(...)corona-uitbraak.html
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:24 schreef pullup het volgende:
We zijn weer in de race, want hier is Kees
Bedankt vriendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:27 schreef pullup het volgende:
Daar heb je een Sounds of Silence in het Frans mee verdiend Kees![]()
Neem een goed kopje koffie van mequote:
Zit jij nu thuis te werken?quote:
Ja, maar deze week kan ik het geen werken noemen. Debiel rustig.quote:
Ja beter, dan kom je er nog uit.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:34 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja, maar deze week kan ik het geen werken noemen. Debiel rustig.
Volgende week moet ik wel op pad. Wat afspraken staan (corona proof uiteraard) en dingen die gewoon echt niet thuis kunnen.
Ja dat lukt me dan niet. Moet ook op controle rondes doen e.d. dat gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja beter, dan kom je er nog uit.
Ik ken er ook zat die nu al maanden alles thuis moeten doen
Cool as a cucumber is die hondquote:
Ik wil even niet klikkenquote:
Ik luister wel voor jequote:
Ik vind 1 of 2 dagen per week niet erg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ik zou het heerlijk vinden om thuis te kunnen werken. Vandaag ben ik twee uur onderweg.
Hey ouwe bokquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:56 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik vind 1 of 2 dagen per week niet erg.
Morgen Domniquote:
Het is bijna een party hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 06:59 schreef Domnivoor het volgende:
Morgen pullup, Kees, Dven, BDS en wie er nog meer meeleest
?quote:
*Lacht in het Bulgaars*quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal, nu je ‘s avonds niet meer mag drinken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan Nederlands lachen?quote:
Die heb je al eens eerder gepost. Ligt lekker in het gehoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:00 schreef pullup het volgende:
Dat moet gevierd worden met een stel rare russen
Wij zeggen xaxaxa IPV hahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan Nederlands lachen?
Ja ik kreeg hem in mijn aanbevelingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb je al eens eerder gepost. Ligt lekker in het gehoor.
Zo te zien zijn die ook net wakker.
he! gezellig Dvenquote:
Ik ben het helderste lichtjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet voor het eerst dan dat ik FOK!'s helderste lichtje Fannvanhetlaatsteuur niet snap. Maar ik zie dat ik niet de enige ben.
🌟quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
he! gezellig DvenVoor het eerst hier?
Oh nee, ik heb je al vaker ontmoet toch?
[..]
Ik ben het helderste lichtje
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ervandoor, vandaag naar Harmelen.
Hoi Fann, daar ben je weer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ga ik ook maar doen....
see you later...
Groot gelijk, ik pak nu mijn tweede, kapper geweest en boodschappen gedaan dus verdiend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ga ik ook maar doen....
see you later...
Dan doen we het gewoon overdag .. Proost 🍻quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan doen we het gewoon overdag .. Proost 🍻
Druifjes zijn mmmenteel heerlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:22 schreef pullup het volgende:
Vandaag laten we de pepernoten maar staan.
Druifjes
Ik heb het toch echt weer wat rustiger geloof ikquote:
Die van mij zijn weer eens niet te vretenquote:
Ik nog steeds nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt weer wat rustiger geloof ik![]()
Dan ben je er voorlopig weer klaar meequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:27 schreef pullup het volgende:
Die van mij zijn weer eens niet te vreten![]()
Wat een tegenvaller
Lang weekend ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb het toch echt weer wat rustiger geloof ik![]()
Vanochtend weer gewerkt maar meestal zijn er nog blokken te gaan.quote:
Zou al wat zijn als die stijging een keer tot staan kwamquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:41 schreef chufi het volgende:
En maar hopen dat er niet meer corona gevallen komen
Ik zal weer eens kijken hoeveel wc papier en pasta ik hebquote:
Beetje thrillseekers nu in Slovenie, niet zo ver bij mario vandaanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef pullup het volgende:
En niet gaan Jodelen in de Appie, zelfs de Zwitsers hebben daar nu slechte ervaringen mee
Ze hebben wel mondkapjes opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje thrillseekers nu in Slovenie, niet zo ver bij mario vandaan
https://www.redbull.com/int-en/live/men-downhill-2020-maribor
Hij zit vast lekker aan het bier nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:52 schreef chufi het volgende:
[..]
zolang als ons maar niet is vergeten
Zonet waren de dames al.. daar ging er 1 in de rock-sectie hard op dr hoofd, maar gewoon opstappen en weer doorgaan ...quote:
Maar dat triggert wel de ramptoerist in mequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonet waren de dames al.. daar ging er 1 in de rock-sectie hard op dr hoofd, maar gewoon opstappen en weer doorgaan ...
Sorry , daar kan ik ook niets aan doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:54 schreef pullup het volgende:
Ze lullen daar wel veel en lang ChufHeel veel geduld heb ik niet
Neuhquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry , daar kan ik ook niets aan doen
Als je die sectie ziet, denk je .... "is er geen andere weg?"quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dat triggert wel de ramptoerist in me
Dat dan weer wel
Ik zie hem nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je die sectie ziet, denk je .... "is er geen andere weg?"
reclamequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:00 schreef chufi het volgende:
Ze gaan nu beginnen... De giro is ook maar een saaie vlakke etappe vandaag ...
Schijnstartquote:
Die komt nogquote:
Ja dat commentaar is me ook net iets te actief aanwezig.. Ik ben ff shoppen, voordat de moeders met hun kinderen van school de winkel vullen...quote:
Minderquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ZO
Eerste Corona in de familie... nou ja niet directe familie, broer van zwager....
56 jaar wel jong...
Maar had al hartproblemen, gaat lekker, doen jullie voorzichtig?
Ja het gaat hard met dat virus, als je de cijfers ziet is niet normaal....quote:
Sterkte Fann, pas ook goed op, jij en je Griek ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja het gaat hard met dat virus, als je de cijfers ziet is niet normaal....
Mijn zus moet vanavond ook weer avonddienst draaien... ook veel zieken bij het personeel.
Rare tijden Pulup...
quote:
Lol even dat topic doorgelezen, stalker als ik benquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
he! gezellig DvenVoor het eerst hier?
Oh nee, ik heb je al vaker ontmoet toch?
[..]
Ik ben het helderste lichtje
Wat heb je achtergelaten vandaag ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Ken je dat? Lekker een lang weekend en tegelijk de wetenschap dat je het maandag stervensdruk gaat hebben met problemen oplossen?
Gisteren.quote:
OK, de reiziger gaat er dus nog geen last van ondervindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gisteren.
Twee simulatoren die deze week geconfigureerd zijn. Maar veel te weinig tijd om ze te testen. En wat ik al vermoedde, vandaag crashten ze. Daar kan ik maandag dus mee aan de bak, terwijl ik hele andere dingen gepland had.
Nee, die gaat daar inderdaad niks van merken. Misschien als de de machinistenopleiding gaan volgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, de reiziger gaat er dus nog geen last van ondervinden
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gisteren.
Twee simulatoren die deze week geconfigureerd zijn. Maar veel te weinig tijd om ze te testen. En wat ik al vermoedde, vandaag crashten ze. Daar kan ik maandag dus mee aan de bak, terwijl ik hele andere dingen gepland had.
OK .. hoelang duurt zo'n traject?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Er gaan er de komende jaren veel met pensioen.
Dat valt wel mee dus ..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Half jaartje ongeveer, mits je alle examens in een keer haalt.
Op zich wel. Maar het is wel een heel pittig traject met een stevige leercurve. Nog niet zo heel lang geleden duurde dezelfde opleiding een jaar. Mijn complete opleidingstraject, toen ik begon in 1992, heeft twee jaar geduurd.quote:
Hulloquote:
En het zag er bij jou in de buurt uit als regenachtig weer.quote:
ja wel maar nu even nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
En het zag er bij jou in de buurt uit als regenachtig weer.
quote:
Ik hoorde het via fok in mijn orenquote:
quote:
bijna 17quote:
Ezellinnenmelk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
Ik heb net onbewogen een super reinigend masker op mijn gezicht gehad. Neferitie is er jaloers op. Ik zie er tien jaar jonger uit. Kuch
Kleiquote:
Hmm Klei, is aarde..quote:
Ik weet niet wat het was eerlijk gezegd. Mijn moeder wilde een parfum en dat was duur, en ik kreeg 25 % korting als ik 4 euro meer besteedde. Ok dus 2 maskertjes. En ik kan de de lettertjes niet lezen dus ik doe maar watquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Klei, is aarde..Nice.
Nou ja, je ziet er weer uit als een jonge godinquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was eerlijk gezegd. Mijn moeder wilde een parfum en dat was duur, en ik kreeg 25 % korting als ik 4 euro meer besteedde. Ok dus 2 maskertjes. En ik kan de de lettertjes niet lezen dus ik doe maar wat
Lullig voor je. Kom je geen kroeg meer in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
Ik heb net onbewogen een super reinigend masker op mijn gezicht gehad. Neferitie is er jaloers op. Ik zie er tien jaar jonger uit. Kuch
Dat is het belangrijkste. Ik zie geen verschil maar okquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet er weer uit als een jonge godin
De laatste was in Den Haagquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lullig voor je. Kom je geen kroeg meer in.
Het oordelen over jezelf moet je aan hogere machten overlatenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Ik zie geen verschil maar ok
Dat doet zeerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het oordelen over jezelf moet je aan hogere machten overlaten
Ik denk dat dat wel mee valt, of nodig was/is.quote:
Blijven waar je normaal bent hier op fok is het 0,0quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:16 schreef mario390 het volgende:
infizierte in okt .in europa
slowakei over 100 % meer
tschechien 87%
slowenien 69,4 %
poland 60 %
en nederland 56 %
nederland is 5tequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Blijven waar je normaal bent hier op fok is het 0,0
gisteren op vandaag hier 7900quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:16 schreef mario390 het volgende:
infizierte in okt .in europa
slowakei over 100 % meer
tschechien 87%
slowenien 69,4 %
poland 60 %
en nederland 56 %
morgen beginnt inquote:
Ja weet ik dat ze weer beginnen. Ligt er al sneeuw?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
morgen beginnt in
sölden,tirol
de ski-weltcup dames
zonder kijkers
team sweden en coach infiziert
Ja sorry onze date gaat niet doorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
nederland is 5te
in europa bij de hotspots
dat is veel
Als je fokking op een bergtop in de buitenlucht nog niet safe bent...quote:
zekerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja weet ik dat ze weer beginnen. Ligt er al sneeuw?
Jammerquote:
Lego is coolquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:32 schreef mario390 het volgende:
KLAGENFURT
JONGE MANN HEEFT STAAT LEGO
IN DE HELE WERELD vorall china
maar ook nach nederland
SPEELZAND GEZENDET
SCHADEN :: 300 000 euro
Ik heb geen idee waar het over gaatquote:
Kleimaskers + Speelzand = Modderworstelen.quote:
In jouw hoofd natuurlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kleimaskers + Speelzand = Modderworstelen.
In het jouwe nu ookquote:
Dat is mooi dom dan, zand weegt veel meer.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef mario390 het volgende:
zand heeft hij verzendet
in plaats van lego
300 000 euro heeft hij gekregtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is mooi dom dan, zand weegt veel meer.
Als je dan toch de boel op licht.. houd het licht.
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:45 schreef mario390 het volgende:
zand heeft hij verzendet
in plaats van lego
zn eigen schuld..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
300 000 euro heeft hij gekregt
nu zit hij in gefängnis
Dat sowieso!!quote:
Onder je voetquote:
Daar is een speciaal deel in Hel voor gebouwd.quote:
Ik denk dat het wentquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is een speciaal deel in Hel voor gebouwd.
Stap je tot in de eeuwigheid met je blote voeten op Legoblokjes
Voilaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar is een speciaal deel in Hel voor gebouwd.
Stap je tot in de eeuwigheid met je blote voeten op Legoblokjes
quote:
Lego is wel coolquote:
Eens!quote:
Dat klinkt schattigquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Eens!
Daarom was ik blij dat ze een paar auto's van 'mijn merk' gemaakt hebben, kon ik voor mezelf goedpraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |