En anders zitten ze wel heel randomquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijken me gewoon onschuldige naden hoor
Dat zou in principe nog kunnenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
En anders zitten ze wel heel random
Het is toch geen gezicht?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat lijken me gewoon onschuldige naden hoor
Misschien goedkoop IKEA-werk. Ze is tenslotte Zweedsequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:23 schreef pullup het volgende:
[..]
En anders zitten ze wel heel random
Tja, als je er op gaat letten...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is toch geen gezicht?
Noblesse oblige, freule.
Dan wordt het steeds potsierlijker.quote:
Ja ik ben ook meer van het hartig eigenlijk, maar met zelf bakken meestal niet. Maar de laatste tijd bak ik sowieso niet zo veel. Soms een gewoon brood, maar dan wel vijgen, dadels en noten erbij. Kwarkbolletjes zijn ook lekker. Ik vind het wel altijd leuk om er nog iets bij te doen waardoor het in ieder geval niet te gewoontjes is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
ik ben meer van hartig , maar af en toe wat zoets is ook lekker
wat zijn die ronde blikjes?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
De opbrengst van een paar avondjes tassencontrole bij de ingang van de kermis op het Malieveld in Den Haag.
[ afbeelding ]
Geen idee. In elk geval iets wat je niet bij je hoort te hebben op de kermis.quote:
Ik kom al jaren niet meer op de kermis ...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geen idee. In elk geval iets wat je niet bij je hoort te hebben op de kermis.
Ah is het kaviaar ...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 22:30 schreef D. het volgende:
Met kaviaar hoef je op een kermis ook niet meer aan te komen?
Ah, zie, dan zit ik er toch niet naastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik stuur mn kinders van 13 ook dagelijks met een blikje Kav de Kermis op
Meer dan 20 mensen met munitie, en niet eentje met een pistool?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:21 schreef Straatverlichting het volgende:
Kaviaar.. huh.Pelletjes of balletjes voor luchtdrukpistooltjes..
Misschien is de foto niet helemaal compleet. En anders blikjes dope / wiet of iets. (die busjes zijn redelijk luchtdicht).quote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:38 schreef D. het volgende:
[..]
Meer dan 20 mensen met munitie, en niet eentje met een pistool?
Allemaal dezelfde blikjes? Geloof ik ook niet inquote:Op donderdag 15 oktober 2020 23:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Misschien is de foto niet helemaal compleet. En anders blikjes dope / wiet of iets. (die busjes zijn redelijk luchtdicht).
https://www.ad.nl/den-haa(...)-malieveld~a2911578/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |