Niet veel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:48 schreef chufi het volgende:
Eens kijken wat het Ned. 11-tal er vanavond van bakt
Drank de Boer moet weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
de U21 doen het veel beter.. die zien wel doelen
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, maar na de wedstrijd kan ie geen drank meer halen iig
Supermarkt ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:01 schreef chufi het volgende:
Maar niemand ruikt meer dat je gedronken hebt .... 1,5 meter en mondkapje ..... Ik verwacht lange rijen bij de slijter ..
Gaan er een hoop kapotquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
ja want de kroegen zijn 🔒 en misschien kant-en-klaar maaltijden voor de restaurantgangers
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:48 schreef chufi het volgende:
Eens kijken wat het Ned. 11-tal er vanavond van bakt
Hij kan zich wel vaker dingen niet meer herinnerenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:33 schreef chufi het volgende:
Maar Marrekie vergeet dat ie net groepen verboden heeft
Herhalen kan ie anders best goed...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan zich wel vaker dingen niet meer herinneren
Ik zag een piemelquote:
Meestal laten ze hun achterwerk zien en gooien met peop (expres foutje Deis)quote:
ja maar nu had ie honger in een nootquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal laten ze hun achterwerk zien en gooien met peop (expres foutje Deis)
Doen slimme vogels ook. Sommige laten ze op de snelweg vallenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar nu had ie honger in een noot
dat is misschien handig voor buiten de spits, maar sws een groot risico om zelf geslachtofferd te wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen slimme vogels ook. Sommige laten ze op de snelweg vallen
Nee hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is misschien handig voor buiten de spits, maar sws een groot risico om zelf geslachtofferd te worden
Dat is een door David Attenborough in scene gezette opnamequote:
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een door David Attenborough in scene gezette opname
Koekkoekquote:
Slimme beestjesquote:
ja maar ... hoeveel als jij zijn er ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag was ik bij een klant die schuin tegenover een klant van twee weken geleden woont. Ze kennen elkaar ook.
Ze hadden mij onafhankelijk van elkaar gevonden.
Hoe toevallig is dat? Binnen mijn actieradius wonen 1 miljoen mensen.
Geen idee. Een paar honderd denk ik wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar ... hoeveel als jij zijn er ?
Heb je reclame op je voertuig? Misschien onbewust blijven hangen ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Een paar honderd denk ik wel.
Nee. Ik maak geen reclame.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je reclame op je voertuig? Misschien onbewust blijven hangen ?
Nee. Ik heb geen eigen bedrijf, ik ben een soort uitzendkracht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal nergens? Sta je in de Gouden Gids ?
OK, maar dan zoeken ze dus dat uitzendbedrijf waar je voor werkt. De keuze is dan aan dat bedrijf om jou die opdracht te geven ..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen eigen bedrijf, ik ben een soort uitzendkracht.
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar dan zoeken ze dus dat uitzendbedrijf waar je voor werkt. De keuze is dan aan dat bedrijf om jou die opdracht te geven ..
Wow dat is best wel ver .. 70+ kmquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef DJMO het volgende:
Mooie TT. Ik heb ook een persoonlijk doel.
GC / 45 mijl voor Milo, de zoon van Slaapmeisje
Zoiets jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die dacht. Kijk Domni is daar al in de buurt geweest, die weet waar het is
in totaal meer dan 80.quote:
Mooie opnamequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn doel is bereikt.. ik heb een timelaps gemaakt van de geboorte van een Olifantsoor ( Alocasia )
& lange dagen.. het kostte uiteindelijk twee andere bladeren.. maar ben er blij mee
Eentje hing al wat laag.. dus die was misschien al op weg naar compost hemel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie opname![]()
Hoe kostte dat twee bladeren? Zaten die in de weg of zo?
Gaaf!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn doel is bereikt.. ik heb een timelaps gemaakt van de geboorte van een Olifantsoor ( Alocasia )
& lange dagen.. het kostte uiteindelijk twee andere bladeren.. maar ben er blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin was hij zooo traag, ik maakte elke 30 seconden een beeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Vooral het laatste deel is mooi en indrukwekkend om te zien.
Ja mooi ook die kracht in zo'n blad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In het begin was hij zooo traag, ik maakte elke 30 seconden een beeld.
Op het eind zie je hem dansen
Heel mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Topquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik vraag me al jaren af hoe dat verhaal nou afloopt.quote:
Had het toen niet zo door, maar zij Is gewoon ART.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Was een van m'n eerste singletjes.
Dat had ik uiteraard meteen door.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had het toen niet zo door, maar zij Is gewoon ART.
Don't stop!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat had ik uiteraard meteen door.
Dames in nachtgoed.quote:
Ik zit op VPN en dan krijg je soms ander materiaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dames in nachtgoed.Ik ken het nummer wel, maar de clip komt me niet bekend voor.
Nehquote:
Neeeeeeequote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:39 schreef pullup het volgende:
Ik ga me even scheren, deze is wel fijn voor je in de tussentijd Keessie
Dat is wat Mozes begon te zingen toen hij de brandende bramenstruik ontwaarde Keesquote:
Ja laat maar dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 06:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wat Mozes begon te zingen toen hij de brandende bramenstruik ontwaarde Kees
Door God approved en zulks
quote:
Dat is dan wel een dikke plusquote:
Mattiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit zijn rare kikkers
[ afbeelding ]
Kickequote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die zitten tegenwoordig op het dak van het hok
Moskikker?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 07:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dit zijn rare kikkers
[ afbeelding ]
Koekoekquote:Op woensdag 14 oktober 2020 23:42 schreef Domnivoor het volgende:
Fuck alles en iedereen!
[ twitter ]
Godverdegedverdegodverquote:Op donderdag 15 oktober 2020 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Koekoek![]()
Aan zulke mensen is deze lockdown dus te danken.
Wat?quote:
quote:
Ik probeerde ze te tellen hoeveel het er zijn maar het gaat te snelquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:00 schreef shiitake het volgende:
Zo hehe, even pauze.![]()
![]()
Goedemiddag!![]()
Die lama's.Knipperen wel iets te snel. Daar kan je niet naar blijven kijken.
Tellen nog wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik probeerde ze te tellen hoeveel het er zijn maar het gaat te snel![]()
Dat geknipper arghhh
quote:
jaaaaaa zo lief. Heb er zo'n wandeling meegedaan. en die baby'squote:
Dat is zonde voor die beestenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa zo lief. Heb er zo'n wandeling meegedaan. en die baby's
volgens mij vonden ze het leuk en ze worden heel goed verzorgd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is zonde voor die beesten
Hier zie ik ook vaak van die alpacawandelingen langskomen, zo leuk om te zien, daar word je meteen vrolijk van.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa zo lief. Heb er zo'n wandeling meegedaan. en die baby's
Ik stond er een beetje van te kijken dat hij 'al' 76 is/was.quote:
Ja wel verrassendquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stond er een beetje van te kijken dat hij 'al' 76 is/was.
Iets jeugdigs en sympathieks, hij is nog uit de tijd van Bart Veldkamp en Ria Visser natuurlijk, wat al een aardige tijd geleden is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wel verrassend
Hij had altijd wel iets jeugdigs over zich. Ben hem al wel lang uit het oog verloren.
Wel uit de goede oude tijd van het schaatsen nog, ik volg het nu al wat jaartjes niet echt meer want er is gewoon te veel en te vaak
Mja, is het begeleiden voor jou ook weer gestopt?quote:
Ik coach veel 1 persoonsbootjes en dat mag voorlopig nog wel doorgaan, zolang je maar met groepjes van vier van de vlotten afduwt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, is het begeleiden voor jou ook weer gestopt?
Als iedereen zich nou even aan de regels houdt is het mogelijk. Ik hou mijn hart vastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef pullup het volgende:
Kan ik van de lente gewoon mee rennen ipv fietsen
Ongelooflijk hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou even aan de regels houdt is het mogelijk. Ik hou mijn hart vast
Oh lekker, ik heb hier een prima bakker die een tentje op straat heeft in de winter. Ik hoop dat dat er weer is, en appelbeignetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit weekend oliebollen in de aanbieding bij de Vomar
Ja dat is inderdaad wel zuur, dan heb je misschien ook wel een beetje een idee van waar doe/deed ik het allemaal voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik coach veel 1 persoonsbootjes en dat mag voorlopig nog wel doorgaan, zolang je maar met groepjes van vier van de vlotten afduwt.
We hadden alleen komend weekeinde de eerste wedstrijd gehad moeten hebben en net als in maart gaat het net een paar dagen van te voren niet door dus dat is weer zuur.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef pullup het volgende:
Met een strengere lockdown zoals in maart ga ik wel leren macrameeën en haken.
Neem ik les van Espri en heb volgende lente een hele berg knuffels gemaakt
Ik ga lekker dik worden want kom gewoon dan mijn bed ook niet meer uit, heb net al een zak pepernoten op en dan gaan er vele volgen.
Dat is nou juist het probleemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou even aan de regels houdt is het mogelijk. Ik hou mijn hart vast
Kloterige kutoliebollenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit weekend oliebollen in de aanbieding bij de Vomar
Ik was ook verbaasdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:22 schreef Deisyy het volgende:
Best een opgave om 6 op een rij te hebben
Wie is Bolk?quote:
Zijn die allemaal van jou dan ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
Plantenbakken rel hier !!!! Ja kijk nou hoe coolIk kreeg een nogal cynische brief dat ze weg moeten.
[ link | afbeelding ]
Kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:25 schreef D. het volgende:
https://www.google.com/se(...)XSB6wQ4dUDCAw&uact=5
De 2e link
Nee joh!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
Plantenbakken rel hier !!!! Ja kijk nou hoe coolIk kreeg een nogal cynische brief dat ze weg moeten.
[ link | afbeelding ]
Nee natuurlijk nietquote:
Ik was vandaag bij de bakker en zag gevuld speculaasquote:
Bolk zal toch inmiddels wel in het Fok! woordenboek staan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:25 schreef D. het volgende:
https://www.google.com/se(...)XSB6wQ4dUDCAw&uact=5
De 2e link
Zag? Of ook geproefd?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de bakker en zag gevuld speculaasDat vind ik veel lekkerder.
Kan je lekker binnen je bakken muurtje buiten gaan zitten zonder dat iedereen te dichtbij komtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Volgens mij is er niemand die dat bijhoudtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bolk zal toch inmiddels wel in het Fok! woordenboek staan?
Dat ga ik morgen vreten danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was vandaag bij de bakker en zag gevuld speculaasDat vind ik veel lekkerder.
Zag, even gehuild, en weer weg gegaanquote:
Awwquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag, even gehuild, en weer weg gegaan![]()
klotegluten
Last, hoe dan? Dat ziet er toch ontzettend leuk uit en ik krijg er ook nog een leuk liedje van in mijn hoofd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef Soury het volgende:
De meeste zijn van de gemeente. Maar buren hebben het meer opgeleukt (kutwoord ik weet het) Er zijn wat meer bloembakken geplaatst. Nu klaagt iemand (anoniem) van de begane grond dat ze er last van heeft.
Als ontbijt, in bedquote:
Het probleem was inderdaad dat mensen te dichtbij komen. Maar wie loopt er nou door die straat aan de huizenkant?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je lekker binnen je bakken muurtje buiten gaan zitten zonder dat iedereen te dichtbij komt
*aai over de bol geeftquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zag, even gehuild, en weer weg gegaan![]()
klotegluten
Ja je gaat er toch niet doorheen lopenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Last, hoe dan? Dat ziet er toch ontzettend leuk uit en ik krijg er ook nog een leuk liedje van in mijn hoofd.
Ze staan ook echt zo van: Tyf maar op op deze stoep, wandel maar over de straatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het probleem was inderdaad dat mensen te dichtbij komen. Maar wie loopt er nou door die straat aan de huizenkant?
Dat is zeiken om het zeiken, dan loop je een stukje op de straat. Het ziet er nou niet echt uit alsof het een drukke weg isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het probleem was inderdaad dat mensen te dichtbij komen. Maar wie loopt er nou door die straat aan de huizenkant?
Het is een loopgebied. Het is amper een straat, er mogen ook geen auto's door.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze staan ook echt zo van: Tyf maar op op deze stoep, wandel maar over de straat
Ah ok, dat kon ik er niet aan afzienquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een loopgebied. Het is amper een straat, er mogen ook geen auto's door.
Wat pullup zegt, optiefen dan!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een loopgebied. Het is amper een straat, er mogen ook geen auto's door.
Jaquote:
In die brief stond ook dat het een steeg isquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah ok, dat kon ik er niet aan afzien
moet die tussen de bakken door met zn fiets/rolstoel/rollator misschien?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef Soury het volgende:
De meeste zijn van de gemeente. Maar buren hebben het meer opgeleukt (kutwoord ik weet het) Er zijn wat meer bloembakken geplaatst. Nu klaagt iemand (anoniem) van de begane grond dat ze er last van heeft.
Nee daar is voldoende ruimte voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef chufi het volgende:
[..]
moet die tussen de bakken door met zn fiets/rolstoel/rollator misschien?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef pullup het volgende:
Met een strengere lockdown zoals in maart ga ik wel leren macrameeën en haken.
Neem ik les van Espri en heb volgende lente een hele berg knuffels gemaakt
Ik ga lekker dik worden want kom gewoon dan mijn bed ook niet meer uit, heb net al een zak pepernoten op en dan gaan er vele volgen.
Ik vind het er gezellig uit zien, zeikerds ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Oh jee wat heb ik nu gezegdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:58 schreef espri het volgende:
[..]Ik heb een grote kamer dus we kunnen op afstand toch samen haken dan, gezellie
quote:
Ik heb ervaring met lastige mensenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee wat heb ik nu gezegd![]()
Ik ben een lastige leerling espri
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef espri het volgende:
100 andere dingen maar 2 pakken biertjes mag er niet bij omdat het na 8 uur savonds wordt bezorgd.
* espri gaat aan de sterke drank vanavondquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef espri het volgende:
100 andere dingen maar 2 pakken biertjes mag er niet bij omdat het na 8 uur savonds wordt bezorgd.
Ik heb de tijd tussen 4 en 9 savonds dus dan krijg je het gewoon nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet eerder brengen dan, of zeggen ze gewoon 'pech gehad'?
We hebben een paar brouwers in deze SC.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef espri het volgende:
Heb ik eindelijk een tijdslot te pakken voor appie thuisbezorgen, brengen ze mn tripple biertjes niet....
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb de tijd tussen 4 en 9 savonds dus dan krijg je het gewoon niet
WTF?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb de tijd tussen 4 en 9 savonds dus dan krijg je het gewoon niet
Ja daar is geen gebrek aan maar af en toe een lekker biertje....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
* espri gaat aan de sterke drank vanavond
quote:
Ik weet mn regenboogzusje maar wie nog meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben een paar brouwers in deze SC.
Ja maar ze kunnen ook pas na 8 uur komen dus dat tijdslot dus gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Om 16:00u mag je toch gewoon bier ontvangen
En dan zuip je gewoon alleen? Terwijl je nu weet dat ik niet heb?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een Westmalle, en morgen een Karmeliet
Stomquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar ze kunnen ook pas na 8 uur komen dus dat tijdslot dus gewoon helemaal niet.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef espri het volgende:
[..]
En dan zuip je gewoon alleen? Terwijl je nu weet dat ik niet heb?
Ik kwam er per toeval achter, wilde nog afbakbroodjes bij de boodschappen doen en toen zag ik het staan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Stom
Zal ze wel de nodige verontwaardigde reacties opleveren
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:15 schreef espri het volgende:
[..]
Laat het je smaken.....![]()
Is vast heerlijk ...
Dat vind ik dan weer heel lief.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef D. het volgende:
Als ik om de hoek zou wonen zou ik je een pakketje brengen
Omdat je vast niet verhuisd bentquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:18 schreef espri het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer heel lief.![]()
Maarre... hoe weet je dat ik niet om de hoek woon?
Op de meet besprokenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:19 schreef espri het volgende:
[..]
Nee maar heb ik gezegd dan waar ik woon?
Die heb ik vorige week bij de mosselen gemieterdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een Westmalle, en morgen een Karmeliet
Die eerste of die tweede? En beviel ie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week bij de mosselen gemieterd
Espriquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef espri het volgende:
[..]
Ik kwam er per toeval achter, wilde nog afbakbroodjes bij de boodschappen doen en toen zag ik het staan.
Allebei. De ene bij de eerste pan, de andere bij de twee. Ik vond het erg smakelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Die eerste of die tweede? En beviel ie?
wtf...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef espri het volgende:
Da's wel heel toevalligquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allebei. De ene bij de eerste pan, de andere bij de twee. Ik vond het erg smakelijk![]()
En het gaat hier zo lekker ruiken van mosselen in bier.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Op de meet besproken
Over het ophalen, en laten struikelen van Tonja. Onee, dat deed ze zelf
hey deesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Espri
Wat een gekte dat ze vanavond je bier niet bezorgen
Volgens mij ging het om verkoop, niet over het leveren, maar ze zullen wel niet zeker zijn en maar het voordeel van de twijfel nemenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:23 schreef espri het volgende:
[..]
hey dees![]()
nee bezorging voor zaterdag maar andere kant snap ik het wel, dit zijn nu eenmaal de regels.
Nee was toch oook voor bezorgen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ging het om verkoop, niet over het leveren, maar ze zullen wel niet zeker zijn en maar het voordeel van de twijfel nemen
Ik heb niet hetzelfde pakket, dat was nog toevalliger geweestquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze zaten hier in zo'n bierpakket.
Ik drink amper bierquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niet hetzelfde pakket, dat was nog toevalliger geweest
Nog meer bier-tips?
Oja, zie het nu ookquote:
Ik dachy dat er misschien meer in het pakket zat wat je geproefd hebtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink amper bier
Heb afgelopen weekend wel IPA geproefd, dat vond ik ook wel smakelijk.
Volgende keer probeer ik gewoon weer in de ochtend te bestellen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
Oja, zie het nu ook
Dan moeten ze gewoon zorgen dat klanten die bier bestellen hun boodschappen voor 20:00u in huis hebben
Wat is IPA?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik drink amper bier
Heb afgelopen weekend wel IPA geproefd, dat vond ik ook wel smakelijk.
Wat grappig zoveel verschillende, waar bestel je dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef D. het volgende:
Mijn pakketje:
1Ũ Tripel Karmeliet
1Ũ Goedendag Sterk Blond
1Ũ Van Sas Blondie
1Ũ Brasserie Haacht Keizer Karel Goud Blond
1Ũ Busdoek / Broken Brass Ensemble With A Vengeance
1Ũ In De Nacht Nachtclub
1Ũ Achelse Kluis 8° Blond
1Ũ St Feuillien Grand Cru
https://www.misterhop.com/quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef espri het volgende:
[..]
Wat grappig zoveel verschillende, waar bestel je dat?
Je kan niet vroeg genoeg aan de drank gaan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:30 schreef espri het volgende:
[..]
Volgende keer probeer ik gewoon weer in de ochtend te bestellen.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg aan de drank gaan.
Neeeee hahaha, sorry voor het lachenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef espri het volgende:
Indian Pale Alequote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Je kan niet vroeg genoeg aan de drank gaan.
Spannendquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef D. het volgende:
Mijn pakketje:
1Ũ Tripel Karmeliet
1Ũ Goedendag Sterk Blond
1Ũ Van Sas Blondie
1Ũ Brasserie Haacht Keizer Karel Goud Blond
1Ũ Busdoek / Broken Brass Ensemble With A Vengeance
1Ũ In De Nacht Nachtclub
1Ũ Achelse Kluis 8° Blond
1Ũ St Feuillien Grand Cru
Erg toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Neeeee hahaha, sorry voor het lachen
Ik zoek dat ook eens op.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Indian Pale Ale
Dat is alles wat ik erover weet, Prish heeft het ook wel eens gebrouwen volgens mij.
Nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:36 schreef espri het volgende:
[..]
Erg toch?
Probeer ook niet teveel in de winkels te komen dus bestel het mee krijg je dit..
Even teruggezocht. Ik meende hieruit af te kunnen leiden dat @shiitake ook bier brouwtquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef espri het volgende:
[..]
Ik weet mn regenboogzusje maar wie nog meer?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:17 schreef Prisha het volgende:
Wordt er zo dadelijk weer als een malle gist ingeslagen
quote:Op dinsdag 13 oktober 2020 22:21 schreef shiitake het volgende:
Daar heb ik gelukkig nog een groot pak van staan.
Ik moet er ook om lachen omdat ik dit wel erg ver vind gaan, oke het is na 8 uur maar toch.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:36 schreef espri het volgende:
[..]
Erg toch?
Probeer ook niet teveel in de winkels te komen dus bestel het mee krijg je dit..
Ah oke, grappig.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Ik meende hieruit af te kunnen leiden dat @:shiitake ook bier brouwt
[..]
[..]
Ze zullen ook hun best doen denk ik dan maar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik moet er ook om lachen omdat ik dit wel erg ver vind gaan, oke het is na 8 uur maar toch.
Misschien is ze gewoon een fervent thuisbaksterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Even teruggezocht. Ik meende hieruit af te kunnen leiden dat @:shiitake ook bier brouwt
[..]
[..]
Dat zal wel ja. Maar ze reageerde op een post over biergist.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon een fervent thuisbakster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |