quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef pullup het volgende:
Met een strengere lockdown zoals in maart ga ik wel leren macrameeën en haken.
Neem ik les van Espri en heb volgende lente een hele berg knuffels gemaakt
Ik ga lekker dik worden want kom gewoon dan mijn bed ook niet meer uit, heb net al een zak pepernoten op en dan gaan er vele volgen.
Ik vind het er gezellig uit zien, zeikerds ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
Plantenbakken rel hier !!!! Ja kijk nou hoe coolIk kreeg een nogal cynische brief dat ze weg moeten.
[ link | afbeelding ]
Oh jee wat heb ik nu gezegdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:58 schreef espri het volgende:
[..]Ik heb een grote kamer dus we kunnen op afstand toch samen haken dan, gezellie
quote:
Ik heb ervaring met lastige mensenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh jee wat heb ik nu gezegd![]()
Ik ben een lastige leerling espri
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef espri het volgende:
100 andere dingen maar 2 pakken biertjes mag er niet bij omdat het na 8 uur savonds wordt bezorgd.
* espri gaat aan de sterke drank vanavondquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef espri het volgende:
100 andere dingen maar 2 pakken biertjes mag er niet bij omdat het na 8 uur savonds wordt bezorgd.
Ik heb de tijd tussen 4 en 9 savonds dus dan krijg je het gewoon nietquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet eerder brengen dan, of zeggen ze gewoon 'pech gehad'?
We hebben een paar brouwers in deze SC.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:06 schreef espri het volgende:
Heb ik eindelijk een tijdslot te pakken voor appie thuisbezorgen, brengen ze mn tripple biertjes niet....
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb de tijd tussen 4 en 9 savonds dus dan krijg je het gewoon niet
WTF?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb de tijd tussen 4 en 9 savonds dus dan krijg je het gewoon niet
Ja daar is geen gebrek aan maar af en toe een lekker biertje....quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:09 schreef pullup het volgende:
[..]
* espri gaat aan de sterke drank vanavond
quote:
Ik weet mn regenboogzusje maar wie nog meer?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben een paar brouwers in deze SC.
Ja maar ze kunnen ook pas na 8 uur komen dus dat tijdslot dus gewoon helemaal niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef D. het volgende:
[..]
WTF?
Om 16:00u mag je toch gewoon bier ontvangen
En dan zuip je gewoon alleen? Terwijl je nu weet dat ik niet heb?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een Westmalle, en morgen een Karmeliet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |