quote:
jaaaaaa zo lief. Heb er zo'n wandeling meegedaan. en die baby'squote:
Dat is zonde voor die beestenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa zo lief. Heb er zo'n wandeling meegedaan. en die baby's
volgens mij vonden ze het leuk en ze worden heel goed verzorgd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat is zonde voor die beesten
Hier zie ik ook vaak van die alpacawandelingen langskomen, zo leuk om te zien, daar word je meteen vrolijk van.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 12:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaaaa zo lief. Heb er zo'n wandeling meegedaan. en die baby's
Ik stond er een beetje van te kijken dat hij 'al' 76 is/was.quote:
Ja wel verrassendquote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik stond er een beetje van te kijken dat hij 'al' 76 is/was.
Iets jeugdigs en sympathieks, hij is nog uit de tijd van Bart Veldkamp en Ria Visser natuurlijk, wat al een aardige tijd geleden is.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja wel verrassend
Hij had altijd wel iets jeugdigs over zich. Ben hem al wel lang uit het oog verloren.
Wel uit de goede oude tijd van het schaatsen nog, ik volg het nu al wat jaartjes niet echt meer want er is gewoon te veel en te vaak
Mja, is het begeleiden voor jou ook weer gestopt?quote:
Ik coach veel 1 persoonsbootjes en dat mag voorlopig nog wel doorgaan, zolang je maar met groepjes van vier van de vlotten afduwt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 16:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja, is het begeleiden voor jou ook weer gestopt?
Als iedereen zich nou even aan de regels houdt is het mogelijk. Ik hou mijn hart vastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:07 schreef pullup het volgende:
Kan ik van de lente gewoon mee rennen ipv fietsen
Ongelooflijk hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou even aan de regels houdt is het mogelijk. Ik hou mijn hart vast
Oh lekker, ik heb hier een prima bakker die een tentje op straat heeft in de winter. Ik hoop dat dat er weer is, en appelbeignetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit weekend oliebollen in de aanbieding bij de Vomar
Ja dat is inderdaad wel zuur, dan heb je misschien ook wel een beetje een idee van waar doe/deed ik het allemaal voor.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik coach veel 1 persoonsbootjes en dat mag voorlopig nog wel doorgaan, zolang je maar met groepjes van vier van de vlotten afduwt.
We hadden alleen komend weekeinde de eerste wedstrijd gehad moeten hebben en net als in maart gaat het net een paar dagen van te voren niet door dus dat is weer zuur.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef pullup het volgende:
Met een strengere lockdown zoals in maart ga ik wel leren macrameeën en haken.
Neem ik les van Espri en heb volgende lente een hele berg knuffels gemaakt
Ik ga lekker dik worden want kom gewoon dan mijn bed ook niet meer uit, heb net al een zak pepernoten op en dan gaan er vele volgen.
Dat is nou juist het probleemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Als iedereen zich nou even aan de regels houdt is het mogelijk. Ik hou mijn hart vast
Kloterige kutoliebollenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit weekend oliebollen in de aanbieding bij de Vomar
Ik was ook verbaasdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:22 schreef Deisyy het volgende:
Best een opgave om 6 op een rij te hebben
Wie is Bolk?quote:
Zijn die allemaal van jou dan ?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
Plantenbakken rel hier !!!! Ja kijk nou hoe coolIk kreeg een nogal cynische brief dat ze weg moeten.
[ link | afbeelding ]
Kreequote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:25 schreef D. het volgende:
https://www.google.com/se(...)XSB6wQ4dUDCAw&uact=5
De 2e link
Nee joh!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:24 schreef Soury het volgende:
Plantenbakken rel hier !!!! Ja kijk nou hoe coolIk kreeg een nogal cynische brief dat ze weg moeten.
[ link | afbeelding ]
Nee natuurlijk nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |