Niet veel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:48 schreef chufi het volgende:
Eens kijken wat het Ned. 11-tal er vanavond van bakt
Drank de Boer moet weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
de U21 doen het veel beter.. die zien wel doelen
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over, maar na de wedstrijd kan ie geen drank meer halen iig
Supermarkt ook.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:01 schreef chufi het volgende:
Maar niemand ruikt meer dat je gedronken hebt .... 1,5 meter en mondkapje ..... Ik verwacht lange rijen bij de slijter ..
Gaan er een hoop kapotquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
ja want de kroegen zijn 🔒 en misschien kant-en-klaar maaltijden voor de restaurantgangers
quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:48 schreef chufi het volgende:
Eens kijken wat het Ned. 11-tal er vanavond van bakt
Hij kan zich wel vaker dingen niet meer herinnerenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:33 schreef chufi het volgende:
Maar Marrekie vergeet dat ie net groepen verboden heeft
Herhalen kan ie anders best goed...quote:Op woensdag 14 oktober 2020 12:34 schreef D. het volgende:
[..]
Hij kan zich wel vaker dingen niet meer herinneren
Ik zag een piemelquote:
Meestal laten ze hun achterwerk zien en gooien met peop (expres foutje Deis)quote:
ja maar nu had ie honger in een nootquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Meestal laten ze hun achterwerk zien en gooien met peop (expres foutje Deis)
Doen slimme vogels ook. Sommige laten ze op de snelweg vallenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:08 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar nu had ie honger in een noot
dat is misschien handig voor buiten de spits, maar sws een groot risico om zelf geslachtofferd te wordenquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Doen slimme vogels ook. Sommige laten ze op de snelweg vallen
Nee hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:12 schreef chufi het volgende:
[..]
dat is misschien handig voor buiten de spits, maar sws een groot risico om zelf geslachtofferd te worden
Dat is een door David Attenborough in scene gezette opnamequote:
Ja dat denk ik ookquote:Op woensdag 14 oktober 2020 18:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een door David Attenborough in scene gezette opname
Koekkoekquote:
Slimme beestjesquote:
ja maar ... hoeveel als jij zijn er ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:53 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag was ik bij een klant die schuin tegenover een klant van twee weken geleden woont. Ze kennen elkaar ook.
Ze hadden mij onafhankelijk van elkaar gevonden.
Hoe toevallig is dat? Binnen mijn actieradius wonen 1 miljoen mensen.
Geen idee. Een paar honderd denk ik wel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar ... hoeveel als jij zijn er ?
Heb je reclame op je voertuig? Misschien onbewust blijven hangen ?quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:55 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Geen idee. Een paar honderd denk ik wel.
Nee. Ik maak geen reclame.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je reclame op je voertuig? Misschien onbewust blijven hangen ?
Nee. Ik heb geen eigen bedrijf, ik ben een soort uitzendkracht.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Helemaal nergens? Sta je in de Gouden Gids ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |