OK, maar dan zoeken ze dus dat uitzendbedrijf waar je voor werkt. De keuze is dan aan dat bedrijf om jou die opdracht te geven ..quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Ik heb geen eigen bedrijf, ik ben een soort uitzendkracht.
Dat klopt.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, maar dan zoeken ze dus dat uitzendbedrijf waar je voor werkt. De keuze is dan aan dat bedrijf om jou die opdracht te geven ..
Wow dat is best wel ver .. 70+ kmquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:05 schreef DJMO het volgende:
Mooie TT. Ik heb ook een persoonlijk doel.
GC / 45 mijl voor Milo, de zoon van Slaapmeisje
Zoiets jaquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die dacht. Kijk Domni is daar al in de buurt geweest, die weet waar het is
in totaal meer dan 80.quote:
Mooie opnamequote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn doel is bereikt.. ik heb een timelaps gemaakt van de geboorte van een Olifantsoor ( Alocasia )
& lange dagen.. het kostte uiteindelijk twee andere bladeren.. maar ben er blij mee
Eentje hing al wat laag.. dus die was misschien al op weg naar compost hemel.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie opname![]()
Hoe kostte dat twee bladeren? Zaten die in de weg of zo?
Gaaf!quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn doel is bereikt.. ik heb een timelaps gemaakt van de geboorte van een Olifantsoor ( Alocasia )
& lange dagen.. het kostte uiteindelijk twee andere bladeren.. maar ben er blij mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het begin was hij zooo traag, ik maakte elke 30 seconden een beeld.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:56 schreef shiitake het volgende:
[..]
Gaaf!![]()
Vooral het laatste deel is mooi en indrukwekkend om te zien.
Ja mooi ook die kracht in zo'n blad.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 21:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
In het begin was hij zooo traag, ik maakte elke 30 seconden een beeld.
Op het eind zie je hem dansen
Heel mooiquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Topquote:Op woensdag 14 oktober 2020 20:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
quote:
Ik vraag me al jaren af hoe dat verhaal nou afloopt.quote:
Had het toen niet zo door, maar zij Is gewoon ART.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Was een van m'n eerste singletjes.
Dat had ik uiteraard meteen door.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Had het toen niet zo door, maar zij Is gewoon ART.
Don't stop!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:17 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat had ik uiteraard meteen door.
quote:
Dames in nachtgoed.quote:
Ik zit op VPN en dan krijg je soms ander materiaalquote:Op donderdag 15 oktober 2020 00:39 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dames in nachtgoed.Ik ken het nummer wel, maar de clip komt me niet bekend voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |