quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal, nu je ‘s avonds niet meer mag drinken.
Hoe is dat anders dan Nederlands lachen?quote:
Die heb je al eens eerder gepost. Ligt lekker in het gehoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:00 schreef pullup het volgende:
Dat moet gevierd worden met een stel rare russen
Wij zeggen xaxaxa IPV hahahaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe is dat anders dan Nederlands lachen?
Ja ik kreeg hem in mijn aanbevelingenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die heb je al eens eerder gepost. Ligt lekker in het gehoor.
Zo te zien zijn die ook net wakker.
he! gezellig Dvenquote:
Ik ben het helderste lichtjequote:Op dinsdag 13 oktober 2020 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet voor het eerst dan dat ik FOK!'s helderste lichtje Fannvanhetlaatsteuur niet snap. Maar ik zie dat ik niet de enige ben.
🌟quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
he! gezellig DvenVoor het eerst hier?
Oh nee, ik heb je al vaker ontmoet toch?
[..]
Ik ben het helderste lichtje
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:48 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben ervandoor, vandaag naar Harmelen.
Hoi Fann, daar ben je weer!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ga ik ook maar doen....
see you later...
Groot gelijk, ik pak nu mijn tweede, kapper geweest en boodschappen gedaan dus verdiend.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja ga ik ook maar doen....
see you later...
Dan doen we het gewoon overdag .. Proost 🍻quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het nieuwe normaal, nu je ‘s avonds niet meer mag drinken.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan doen we het gewoon overdag .. Proost 🍻
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |