Die komt nogquote:
Ja dat commentaar is me ook net iets te actief aanwezig.. Ik ben ff shoppen, voordat de moeders met hun kinderen van school de winkel vullen...quote:
Minderquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ZO
Eerste Corona in de familie... nou ja niet directe familie, broer van zwager....
56 jaar wel jong...
Maar had al hartproblemen, gaat lekker, doen jullie voorzichtig?
Ja het gaat hard met dat virus, als je de cijfers ziet is niet normaal....quote:
Sterkte Fann, pas ook goed op, jij en je Griek ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 14:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja het gaat hard met dat virus, als je de cijfers ziet is niet normaal....
Mijn zus moet vanavond ook weer avonddienst draaien... ook veel zieken bij het personeel.
Rare tijden Pulup...
quote:
Lol even dat topic doorgelezen, stalker als ik benquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
he! gezellig DvenVoor het eerst hier?
Oh nee, ik heb je al vaker ontmoet toch?
[..]
Ik ben het helderste lichtje
Wat heb je achtergelaten vandaag ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:29 schreef Sodeknetters het volgende:
Ken je dat? Lekker een lang weekend en tegelijk de wetenschap dat je het maandag stervensdruk gaat hebben met problemen oplossen?
Gisteren.quote:
OK, de reiziger gaat er dus nog geen last van ondervindenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gisteren.
Twee simulatoren die deze week geconfigureerd zijn. Maar veel te weinig tijd om ze te testen. En wat ik al vermoedde, vandaag crashten ze. Daar kan ik maandag dus mee aan de bak, terwijl ik hele andere dingen gepland had.
Nee, die gaat daar inderdaad niks van merken. Misschien als de de machinistenopleiding gaan volgen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:55 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, de reiziger gaat er dus nog geen last van ondervinden
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 15:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Gisteren.
Twee simulatoren die deze week geconfigureerd zijn. Maar veel te weinig tijd om ze te testen. En wat ik al vermoedde, vandaag crashten ze. Daar kan ik maandag dus mee aan de bak, terwijl ik hele andere dingen gepland had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |