OK .. hoelang duurt zo'n traject?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:02 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja. Er gaan er de komende jaren veel met pensioen.
Dat valt wel mee dus ..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Half jaartje ongeveer, mits je alle examens in een keer haalt.
Op zich wel. Maar het is wel een heel pittig traject met een stevige leercurve. Nog niet zo heel lang geleden duurde dezelfde opleiding een jaar. Mijn complete opleidingstraject, toen ik begon in 1992, heeft twee jaar geduurd.quote:
Hulloquote:
En het zag er bij jou in de buurt uit als regenachtig weer.quote:
ja wel maar nu even nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:27 schreef pullup het volgende:
[..]
En het zag er bij jou in de buurt uit als regenachtig weer.
quote:
Ik hoorde het via fok in mijn orenquote:
quote:
bijna 17quote:
Ezellinnenmelk?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
Ik heb net onbewogen een super reinigend masker op mijn gezicht gehad. Neferitie is er jaloers op. Ik zie er tien jaar jonger uit. Kuch
Kleiquote:
Hmm Klei, is aarde..quote:
Ik weet niet wat het was eerlijk gezegd. Mijn moeder wilde een parfum en dat was duur, en ik kreeg 25 % korting als ik 4 euro meer besteedde. Ok dus 2 maskertjes. En ik kan de de lettertjes niet lezen dus ik doe maar watquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm Klei, is aarde..Nice.
Nou ja, je ziet er weer uit als een jonge godinquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het was eerlijk gezegd. Mijn moeder wilde een parfum en dat was duur, en ik kreeg 25 % korting als ik 4 euro meer besteedde. Ok dus 2 maskertjes. En ik kan de de lettertjes niet lezen dus ik doe maar wat
Lullig voor je. Kom je geen kroeg meer in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 16:58 schreef Soury het volgende:
Ik heb net onbewogen een super reinigend masker op mijn gezicht gehad. Neferitie is er jaloers op. Ik zie er tien jaar jonger uit. Kuch
Dat is het belangrijkste. Ik zie geen verschil maar okquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ja, je ziet er weer uit als een jonge godin
De laatste was in Den Haagquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lullig voor je. Kom je geen kroeg meer in.
Het oordelen over jezelf moet je aan hogere machten overlatenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Ik zie geen verschil maar ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |