SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij het eerste heb je geen idee wat het kan zijn?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee ho wacht, @:bitterbal en ik zijn er nog niet.
Oogt als diarree.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat onderste bakje komt me te bekend voor.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:20 schreef Modus het volgende:
[..]
Valt mee, gewoon droog, grijs, af en toe zonnetje.
Hootekwiesiene?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga maar een een fatsoenlijke avondmaaltijd voor mezelf maken (in de pan schudden). Is weleens tijd
Iets Bohemienner dan een buil chips ja.quote:
Wat is dat voor een goor vies beest?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:26 schreef bitterbal het volgende:
straks weer lekker eten![]()
https://9gag.com/gag/aBmNErZ
Een naaktkatquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat voor een goor vies beest?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:29 schreef UitStraling het volgende:
https://comment-cdn.9gag.(...)/aR72EzbB_700w_0.jpg
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:31 schreef bitterbal het volgende:
kwispelend met de staart die kutkat vermoorden'
https://9gag.com/gag/aQdN7M7
Waar staat dat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
maar goed geen horeca dus tot 1 januari ofzo.
Wat maken we mee
Dan is er na 1 januari geen horeca meer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:36 schreef bitterbal het volgende:
maar goed geen horeca dus tot 1 januari ofzo.
Wat maken we mee
Niet want 31 december hebben veel mensen schijt aan alles.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Ik vraag me oprecht af hoe ze op bijv oudejaarsavond de bevolking in toom willen gaan houden. Dit kan echt niet goed gaan.
nee dat denk ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:38 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Waar staat dat?
Ik vraag me oprecht af hoe ze op bijv oudejaarsavond de bevolking in toom willen gaan houden. Dit kan echt niet goed gaan.
Ja precies. En stel je daar even bij voor dat de clubs en discotheken dicht zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Niet want 31 december hebben veel mensen schijt aan alles.
maar ja nu is het oko al een hele lang tijd nie mogelijk om echt uit te gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja precies. En stel je daar even bij voor dat de clubs en discotheken dicht zijn.
Succes jongens
Dat is waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar ja nu is het oko al een hele lang tijd nie mogelijk om echt uit te gaan
Ja ik zei gister gekscherend, de politiebond wil niet voor niks drooglegging...quote:
Schiet twee tokkierelschoppers live op TV dood en de rest kruipt onder moeders rok, opgelost.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:40 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja precies. En stel je daar even bij voor dat de clubs en discotheken dicht zijn.
Succes jongens
oke Duertestralingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet twee tokkierelschoppers live op TV dood en de rest kruipt onder moeders rok, opgelost.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schiet twee tokkierelschoppers live op TV dood en de rest kruipt onder moeders rok, opgelost.
Bedoel meer zien hoe oud & nieuw gaat worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja gaat snel. en vorige keer was het ook niet met 3 weken weer open
ahquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bedoel meer zien hoe oud & nieuw gaat worden.
We kunnen nu van alles roepen maar is pas over 2.5 maand.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Reken maar op april, dan valt alles mee maar 100 procent zeker dat het april gaat worden.
Fixed!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd ook hoe die virusgekkies viruswaarheidverspreiders zich gaan ontwikkelen
nou ja bedoeling is nu natuurlijk om de cijfers te verbeterenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:47 schreef Amarantha het volgende:
Misschien zitten we met oud & nieuw wel in complete lockdown.
Die kunnen nu al niet op hun gemakje poepen of we luisteren mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:46 schreef bitterbal het volgende:
Benieuwd ook hoe die virusgekkies zich gaan ontwikkelen
Iedereen weet dat het virus zich vooral in de nacht verspreidt omdat het in het donker minder opvalt!quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het virus zich vooral in de nacht verspreidt omdat het in het donker minder opvalt!
Vorig jaar begonnen nu zo'n beetje de relletjes in Scheveningen en Duindorpquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja gaat snel. en vorige keer was het ook niet met 3 weken weer open
Op de witte tanden na.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het virus zich vooral in de nacht verspreidt omdat het in het donker minder opvalt!
Was dat nu al jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen nu zo'n beetje de relletjes in Scheveningen en Duindorp
Misschien kunnen ze een anti-virusvuur stoken.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:51 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Vorig jaar begonnen nu zo'n beetje de relletjes in Scheveningen en Duindorp
Duindorp is onwijs aan het vernieuwen. Er is nog maar één kleine kern rotzooi en loop je 30 meter dan bouwen ze woningen van 4 ton.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:53 schreef Karzai het volgende:
duindorp is het amsterdam noord ook veel blanke tokkies daar
Kunnen ze deze keer tenminste om echte problemen gaan rellen ipv alles slopen omdat je niet een paar pallets in de fik mag stekenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:52 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Mja wat brandjes her en der. De rellen kwamen later.
ja in Noord ook, daar komen steeds meer dure woningen gentrificationquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Duindorp is onwijs aan het vernieuwen. Er is nog maar één kleine kern rotzooi en loop je 30 meter dan bouwen ze woningen van 4 ton.
Duurt ook niet lang meer.
TRAADICIEEE JONGEquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen ze deze keer tenminste om echte problemen gaan rellen ipv alles slopen omdat je niet een paar pallets in de fik mag steken
You can get the tokkie out of Duindorp but you can't get Duindorp out of the tokkie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:54 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Duindorp is onwijs aan het vernieuwen. Er is nog maar één kleine kern rotzooi en loop je 30 meter dan bouwen ze woningen van 4 ton.
Duurt ook niet lang meer.
Mooi tochquote:Op donderdag 15 oktober 2020 17:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja in Noord ook, daar komen steeds meer dure woningen gentrification
Zeker na de noord-zuid lijn is noord steeds beter bereikbaar
Vroeger was het ook een traditie om vrouwen op de brandstapel te gooien als iemand ze heks noemde.quote:
We komen eraan.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Vanavond ga ik maar weer eens wat bakken denk ik. Kaashapjes of zo. Is alweer lang geleden.
Nee dat ben ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:07 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik dacht dat die niet zo hield van kaashapjes.
Hadden ze nooit af moeten schaffenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger was het ook een traditie om vrouwen op de brandstapel te gooien als iemand ze heks noemde.
Mag niet meer door de stikstof uitstoot.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hadden ze nooit af moeten schaffen
Dan waren sowieso alle vrouwen in dit topic al gebarbecuedquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:08 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hadden ze nooit af moeten schaffen
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan waren sowieso alle vrouwen in dit topic al gebarbecued
Het is vast wel stukje reizen tussen hun dus kunnen we dan even snel uitbuiken tussendoor.quote:
We bonken wel keihard op je raam, echt wel dat je ons hoort hoor.quote:
Ja het is niet anders, is natuurlijk wel een 'bijzondere' schare dames die hier zit.quote:
Dit kan ik niet beloven.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
hmm als je alles maar weer netjes oprumt
Omdat heel die AD en aanverwanten met de dag een matigere krant wordt sinds het door de Belgen is overgenomen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
echt wie schrijft dit soort onzin
18:13
Terwijl in de Tweede Kamer een ernstig debat over de coronacrisis gaande was, telden kroegtijgers 50 meter verderop aan het Haagse Plein feestend af naar de sluiting van de horeca. Heeft het kabinet nog wel gezag?
Van ad
zag het vanochtend jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
echt wie schrijft dit soort onzin
18:13
Terwijl in de Tweede Kamer een ernstig debat over de coronacrisis gaande was, telden kroegtijgers 50 meter verderop aan het Haagse Plein feestend af naar de sluiting van de horeca. Heeft het kabinet nog wel gezag?
Van ad
Terug naar z’n roots. Het AD was ooit bedoeld als Rotterdamse tegenhanger van de Telegraaf.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat heel die AD en aanverwanten met de dag een matigere krant wordt sinds het door de Belgen is overgenomen.
De Telegraaf is inmiddels in verhouding relatief gezien bijna een 'kwaliteitskrant' gewordenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terug naar z’n roots. Het AD was ooit bedoeld als Rotterdamse tegenhanger van de Telegraaf.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is niet anders, is natuurlijk wel een 'bijzondere' schare dames die hier zit.
Met jouw voorliefde voor octopussen ben je waarschijnlijk een duivelse heks gelieerd aan Medusaquote:
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
met die inktvip tattoo was jij ook op de stapelterecht gekomen draak
Die staan er al sinds eind augustus.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:27 schreef Karzai het volgende:
ik zag alweer een stelling met chocolade letters in de supermarkt
Wel geiler over het algemeenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:29 schreef UitStraling het volgende:
Heksen zijn veel leuker dan engeltjes
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De Telegraaf is inmiddels in verhouding relatief gezien bijna een 'kwaliteitskrant' geworden
ja was ik wel van plan maar zoveel keuze. ikea verkoopt ze ook zag ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Etna, geen idee welk type. Hoezo, stap je over op inductie?
Dat is, zal ik je pantoffels pakken en een advocaatje voor je inschenken schatje? tegenover, trek die broek maar alvast naar beneden dan pak ik ondertussen de champagne voor over je lul.quote:
En de ideale vrouw hangt daar ergens tussenin.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is, zal ik je pantoffels pakken en een advocaatje voor je inschenken schatje? tegenover, trek die broek maar alvast naar beneden dan pak ik ondertussen de champagne voor over je lul.
Ik denk dat ze allemaal wel ongeveer hetzelfde doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was ik wel van plan maar zoveel keuze. ikea verkoopt ze ook zag ik
oke. En is het bakken heel anders?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel ongeveer hetzelfde doen.
Schat als jij champagne voor me koopt dan draag ik pantoffels en smeer ik mezelf onder de advocaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de ideale vrouw hangt daar ergens tussenin.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de ideale vrouw hangt daar ergens tussenin.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel ongeveer hetzelfde doen.
Nee dat is eentje die van de gesloten afdeling is ontsnapt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schat als jij champagne voor me koopt dan draag ik pantoffels en smeer ik mezelf onder de advocaat?
Na ben ik vaak onaardig dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dan kun je wel aardig doen hea
Nou je deed zo raar toen ik vroeg naar die kaart met die blauwe vlakkenquote:
Pff moet je toch niet zo serieus nemen joh.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou je deed zo raar toen ik vroeg naar die kaart met die blauwe vlakken
Was dat in de spiegel?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
k zag vandaag al mensen met handschoenen en sjaal
Terecht, het is koud.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
ja ik vond het ook koud buiten net. Ben benieuwd of ik van de winter nog zo makkelijk de tienduizenders aan elkaar rijg qua stappentellerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
Flink doorstappenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vond het ook koud buiten net. Ben benieuwd of ik van de winter nog zo makkelijk de tienduizenders aan elkaar rijg qua stappenteller
Jawel, gewoon steviger doorstappen, dan krijg je het ook warm. En dan thuis lekker onder de warme douche en daarna een kopje warme chocolademelkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vond het ook koud buiten net. Ben benieuwd of ik van de winter nog zo makkelijk de tienduizenders aan elkaar rijg qua stappenteller
Binnen de bebouwde kom was het prima te doen, in het buiten gebied stond er wel een gemeen fris windje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
ja ik vond het dus wel meevallen vandaag
Dan gas? Nee, valt mee. Je kunt goed temperen en zo. En je hebt dingen echt zo aan de kookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. En is het bakken heel anders?
Ja?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:48 schreef Karzai het volgende:
keb weer een warme choco met slagroom![]()
[ afbeelding ]
maar moet het water dan niet ook gewoon warm worden net zoals gas?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gas? Nee, valt mee. Je kunt goed temperen en zo. En je hebt dingen echt zo aan de kook
dit wil ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:48 schreef Karzai het volgende:
keb weer een warme choco met slagroom![]()
[ afbeelding ]
Jawel, maar het gaat supersnel. 30 seconden en je hebt een pannetje water aan de kook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar moet het water dan niet ook gewoon warm worden net zoals gas?
en met inductie heb je speciale pannen nodig toch?
30 sec. Wowquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar het gaat supersnel. 30 seconden en je hebt een pannetje water aan de kook.
Metalen pannen. Of speciale aluminium pannen die geschikt zijn voor inductie.
quooker nemen en inductie fornuis.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar moet het water dan niet ook gewoon warm worden net zoals gas?
en met inductie heb je speciale pannen nodig toch?
vind 30 sec ook wel bijna instantquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quooker nemen en inductie fornuis.
instant kokend water
Ja, hebben ze niet allemaal van die knoppen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
30 sec. Wow![]()
oke. En heb jij van die touchknoppen?
nee stiefmonster in berlijn heeft zon metalen draai ding wat ze er op meot zetten om de knoppen te activerenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hebben ze niet allemaal van die knoppen?Soms niet handig, want als je vinger nat is werkt het niet
Whutquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee stiefmonster in berlijn heeft zon metalen draai ding wat ze er op meot zetten om de knoppen te activeren
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En heb jij van die touchknoppen?
truequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind 30 sec ook wel bijna instant
geen ideequote:
waaro zou je de keuze niet hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true
als ik de keuze heb dan wordt het ook inductie
als ik een huis koop met een goede keuken er in ga ik niet a la minute de kookplaat vervangen voor inductiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waaro zou je de keuze niet hebben?
aaah i seequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik een huis koop met een goede keuken er in ga ik niet a la minute de kookplaat vervangen voor inductie
heb nu ook gas en kan er ook inductie in doen als ik zou willen.
O, ik ken ze alleen met touchknoppen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee
het is zon losse puk ofzo die je er op moet zetten om het te veranderen. kan het ook niet vinden op google want weet niet hoe het heetMaar met je vingers kan niet
het lijkt mij zo chill schoonmakenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ken ze alleen met touchknoppen.
Ik zou nooit meer anders willen dan inductie, echt ideaal.
dit wilde ik net typen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt mij zo chill schoonmaken
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt mij zo chill schoonmaken
MOSSELSMOSSELSMOSSELSquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
en het ziet er sjiek uit
[ afbeelding ]
in de meterkastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
hmm
er is een aparte stroomgroep nodig in huis;
Hoe kan je dit checken?
in de meterkastquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:04 schreef bitterbal het volgende:
hmm
er is een aparte stroomgroep nodig in huis;
Hoe kan je dit checken?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in de meterkast
kookgroep nodig. veelal 3 fase huisaansluiting ook.
asl je 3 hoofdzekeringen hebt dan kan 't allemaal wel aangesloten worden. doe anders ff foto van je meterkast.
ja doe eens overzicht foto?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die zit er onder. wil je daar een foto van?is zon ouderwetse
oh dit is wel antieker dan mijn kennis jaquote:
Is elke schakelaar 1 groep normaal gesproken?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dit is wel antieker dan mijn kennis ja
@:Vonkenboer kan hier meer over zeggen(anders ff elektricien inschakelen)
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is elke schakelaar 1 groep normaal gesproken?
en als je geen fase 3 hebt dan kan zon kookplaat niet?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Maar het gaat om je hoofdaansluiting. Een kookgroep bij plaatsen is zo gebeurd. Hoofdaansluiting kan je ook checken bij je energie leverancier. wat daar op je rekening staat. 1 fase of 3 fase.
niet 4 pannen tegelijk? Dat zou wel een nadeel zijn natuurlijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:14 schreef FranticDJ het volgende:
maar een kookgroep kan ook op 1 fase trouwens lees ik net.. dan ben je wat beperkter qua vermogen.
zie volgende postquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en als je geen fase 3 hebt dan kan zon kookplaat niet?
psssssssssssssssssssssstquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet 4 pannen tegelijk? Dat zou wel een nadeel zijn natuurlijk
jawel 4 pannen kan wel.. maar bv. sommige fornuizen hebben een boost knop (gaat ie naar standje nucleair) daarin ben je dan wat beperkterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet 4 pannen tegelijk? Dat zou wel een nadeel zijn natuurlijk
Koekoekquote:Maandelijks gaan er meer dan een half miljoen flessen Dasty over de toonbank bij Wibra.
hoe hangt ie?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Brouwer van de Bruisende Beats
Ligt geheel aan het aansluitvermogen van je kookplaat; tot 7,2 kW wil nog wel op een kookgroep; alles daar boven is drie fase. Als ik de kast zo zie betwijfel ik of de hoofdzekering wel hoger is dan 25A en zou ik niet zomaar klakkeloos er een kookgroep in hengelen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zie volgende postheb net ff gegoogeld. kan in principe wel.
Dat had ik niet verwacht.quote:
ben geen hipsterquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
zo zeggen jullie hipsters dat toch
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ligt geheel aan het aansluitvermogen van je kookplaat; tot 7,2 kW wil nog wel op een kookgroep; alles daar boven is drie fase. Als ik de kast zo zie betwijfel ik of de hoofdzekering wel hoger is dan 25A en zou ik niet zomaar klakkeloos er een kookgroep in hengelen.
Het is wel een stukje antiek zeg !
Ja idd:D.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat had ik niet verwacht.Wist dat het veel was maar dit is echt veel.
Ettopettoquote:
Les Miserables?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja idd:D.
[..]
Ettopetto.
Ik kijk de verfilming van m'n favo musical.
The Phantom of the Operaquote:
Arrrgh, de romantiquequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Phantom of the Opera.
Les Misérables is een goede tweede.
henk poort en Floor jansenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
The Phantom of the Opera.
Les Misérables is een goede tweede.
Ik houd enórm van de muziek, die is echt perfectquote:
Ja, echt goed! Hoewel ik Henk Poort niet zo prettig aan t gehoor vind. Floor is fantastisch.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:19 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ligt geheel aan het aansluitvermogen van je kookplaat; tot 7,2 kW wil nog wel op een kookgroep; alles daar boven is drie fase. Als ik de kast zo zie betwijfel ik of de hoofdzekering wel hoger is dan 25A en zou ik niet zomaar klakkeloos er een kookgroep in hengelen.
Het is wel een stukje antiek zeg !
schuld van @Moloquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb steeds irritante reclame over schimmelnagels.
krijg altijd zin om mijn lief te knuffelen met dat soort muziek...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd enórm van de muziek, die is echt perfect.
Ik heb t 25 jarig jubileum op t West End gezien, magical.
Dat snap ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
krijg altijd zin om mijn lief te knuffelen met dat soort muziek...
proberen. weggooien kan altijd.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
zou je aioli kunnen invriezen? Oh en tapenade?
alles kan als je maar wilquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
ik word al emotioneel van haar schoonheid... zo mooi...quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik word emotioneel van de muziek.
Ik denk dat er hele rare dingen gebeuren met de olie dat erin zitquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:35 schreef bitterbal het volgende:
Dat vind ik mooi voor jequote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik word al emotioneel van haar schoonheid... zo mooi...
Sterkte enquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:39 schreef FranticDJ het volgende:
ben een beetje aan het instorten :")
van 4 tot 18 gewerkt.. en moet zo nog even 2 uur assisteren
en sliep gisteravond pas na middernacht.
Thanks. Zo werd ik hier al soms genoemd, vond het wel een mooie nieuwe naamquote:
Ja, leukquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Thanks. Zo werd ik hier al soms genoemd, vond het wel een mooie nieuwe naam
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:34 schreef Samzz het volgende:
Ik heb steeds irritante reclame over schimmelnagels.
Pffrt... Ik hoop niet dat we in NL die kant op gaanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:06 schreef Amarantha het volgende:
In London mag je helemaal geen visite thuis hebben hoor ik net op het nieuws.
Neem je een witte?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
en het ziet er sjiek uit
[ afbeelding ]
quote:You must not meet socially with anyone you don’t live with in an indoor setting, unless they are in your support bubble. This includes in your home or inside a pub or restaurant. This is to help slow the spread of the virus. Overnight stays are only allowed if they are with your own household or support bubble.
Ze zijn daar wel een stuk strenger.quote:If you live in a high alert level area you also cannot meet indoors with people outside of the area, unless exceptions apply.
Begin inmiddels de tel kwijt te raken maar denk 5 jaar niet meer ofzo.quote:
Lekker hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:19 schreef CherryLips het volgende:
Ruim twee uur liggen tukken. Nu weet ik zeker dat ik vannacht weer wakker lig.
Netjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Begin inmiddels de tel kwijt te raken maar denk 5 jaar niet meer ofzo.
Sowieso sexy man wel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:21 schreef Samzz het volgende:
Gerard Butler is zooo sexy als Phantom.
Ik vind m nog steeds wel sexy hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:22 schreef Amarantha het volgende:
Naja was hij is inmiddels ook 50 zie ik.
Zachtjes op de achtergrond voor je gaat slapenquote:
ziet er wat chemisch uit welquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
KaashapjesDat merkstiftgeel is kerrie.
[ afbeelding ]
Heb je in uranium gefrituurd of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Valt reuze mee op zich, maar het is gewoon vet met vet en vetquote:
Ik als zwarte kat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:42 schreef Samzz het volgende:
Als ik aan Halloween had gedaan, dan was ik verkleed gegaan als een vrouwelijke Phantom of the Opera.
Nee in de Airfryer. Het enige niet-vet element hieraanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb je in uranium gefrituurd of zo?
Volgens mij is dit mijn vetschortquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is dit mijn vetschort
Een airfryer dat werkt op uranium danquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee in de Airfryer. Het enige niet-vet element hieraan
Wel passendquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik als zwarte kat.
* IJsdraakje chillt 'm in kattenonesie.
Die rechtsvoor zou ik Ali noemen, zo ziet Ali eruit na een zelfmoordaanslag met een bomgordel.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is wel toe aan een echt stoere naam ja. Iets met Nuclear Overpower Turbo erin of zoquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een airfryer dat werkt op uranium dan.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hij is wel toe aan een echt stoere naam ja. Iets met Nuclear Overpower Turbo erin of zo
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die rechtsvoor zou ik Ali noemen, zo ziet Ali eruit na een zelfmoordaanslag met een bomgordel.
Gezelligquote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
Dit is de nieuwe kaart namens de europese unie
[ afbeelding ]
Waarom geen kleurtje voor Zweden Oostenrijk en Duitsland?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap hier niks van.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 20:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Geen EU landquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Waarom geen kleurtje voor Zweden Oostenrijk en Duitsland?
te weinig dataquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Staat links uitgelegdquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan nog, gezellig. Lekker met z'n allen naar Zuid-Italië en Noorwegenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Voor reisadviezen trouwens![]()
Had ik er niet bij gezet
Dus Kreta is groenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
te weinig data
15 MINUTEN GELEDEN
Ruim helft landen kleurt rood op nieuwe coronakaart Europa
Ruim de helft van de landen in de Europese Unie, plus het Verenigd Koninkrijk, heeft een rood label gekregen op de nieuwe Europese coronakaart. Ook Nederland kleurt rood. Dinsdag besloten de 27 landen van de EU om dezelfde kleuren te gebruiken om aan te geven in welke mate het coronavirus heerst in een regio.
Behalve de 27 EU-landen zijn ook de gegevens van het Verenigd Koninkrijk, Noorwegen, IJsland en Liechtenstein zichtbaar. Zeventien van de 31 landen zijn nu rood. Een gebied wordt rood als er meer dan 50 positieve testen op de 100.000 zijn en het percentage positieve tests boven de 4 procent ligt. Wanneer er meer dan 150 besmettingen per 100.000 inwoners zijn, wordt een gebied sowieso rood.
De lidstaten zijn vrij om te beslissen welke maatregelen ze eventueel willen opleggen aan rode gebieden. Ze kunnen bijvoorbeeld reizigers die uit die landen komen, verplichten in quarantaine te gaan of een coronatest te ondergaan. Ook is afgesproken om geen reisbeperkingen op te leggen aan reizigers uit groene regio's, gebieden waar het aantal besmettingen onder de 25 per 100.000 inwoners in de laatste twee weken ligt, en er minder dan 4 procent positieve testen zijn. Geen enkel land bereikte dat niveau geheel. Wel kleurde een aantal gebieden in landen groen, voornamelijk in Noorwegen, Finland, Griekenland en een klein deel van Italië.
Oostenrijk, Duitsland, Zweden, Denemarken en IJsland kregen geen beoordeling omdat er te weinig gegevens beschikbaar waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |