Dan gas? Nee, valt mee. Je kunt goed temperen en zo. En je hebt dingen echt zo aan de kookquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. En is het bakken heel anders?
Ja?quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:48 schreef Karzai het volgende:
keb weer een warme choco met slagroom![]()
[ afbeelding ]
maar moet het water dan niet ook gewoon warm worden net zoals gas?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gas? Nee, valt mee. Je kunt goed temperen en zo. En je hebt dingen echt zo aan de kook
dit wil ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:48 schreef Karzai het volgende:
keb weer een warme choco met slagroom![]()
[ afbeelding ]
Jawel, maar het gaat supersnel. 30 seconden en je hebt een pannetje water aan de kook.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar moet het water dan niet ook gewoon warm worden net zoals gas?
en met inductie heb je speciale pannen nodig toch?
30 sec. Wowquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jawel, maar het gaat supersnel. 30 seconden en je hebt een pannetje water aan de kook.
Metalen pannen. Of speciale aluminium pannen die geschikt zijn voor inductie.
quooker nemen en inductie fornuis.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar moet het water dan niet ook gewoon warm worden net zoals gas?
en met inductie heb je speciale pannen nodig toch?
vind 30 sec ook wel bijna instantquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
quooker nemen en inductie fornuis.
instant kokend water
Ja, hebben ze niet allemaal van die knoppen?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
30 sec. Wow![]()
oke. En heb jij van die touchknoppen?
nee stiefmonster in berlijn heeft zon metalen draai ding wat ze er op meot zetten om de knoppen te activerenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, hebben ze niet allemaal van die knoppen?Soms niet handig, want als je vinger nat is werkt het niet
Whutquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee stiefmonster in berlijn heeft zon metalen draai ding wat ze er op meot zetten om de knoppen te activeren
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En heb jij van die touchknoppen?
truequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vind 30 sec ook wel bijna instant
geen ideequote:
waaro zou je de keuze niet hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
true
als ik de keuze heb dan wordt het ook inductie
als ik een huis koop met een goede keuken er in ga ik niet a la minute de kookplaat vervangen voor inductiequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waaro zou je de keuze niet hebben?
aaah i seequote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik een huis koop met een goede keuken er in ga ik niet a la minute de kookplaat vervangen voor inductie
heb nu ook gas en kan er ook inductie in doen als ik zou willen.
O, ik ken ze alleen met touchknoppen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen idee
het is zon losse puk ofzo die je er op moet zetten om het te veranderen. kan het ook niet vinden op google want weet niet hoe het heetMaar met je vingers kan niet
het lijkt mij zo chill schoonmakenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik ken ze alleen met touchknoppen.
Ik zou nooit meer anders willen dan inductie, echt ideaal.
dit wilde ik net typen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt mij zo chill schoonmaken
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 19:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het lijkt mij zo chill schoonmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |