ja was ik wel van plan maar zoveel keuze. ikea verkoopt ze ook zag ikquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een Etna, geen idee welk type. Hoezo, stap je over op inductie?
Dat is, zal ik je pantoffels pakken en een advocaatje voor je inschenken schatje? tegenover, trek die broek maar alvast naar beneden dan pak ik ondertussen de champagne voor over je lul.quote:
En de ideale vrouw hangt daar ergens tussenin.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is, zal ik je pantoffels pakken en een advocaatje voor je inschenken schatje? tegenover, trek die broek maar alvast naar beneden dan pak ik ondertussen de champagne voor over je lul.
Ik denk dat ze allemaal wel ongeveer hetzelfde doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was ik wel van plan maar zoveel keuze. ikea verkoopt ze ook zag ik
oke. En is het bakken heel anders?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel ongeveer hetzelfde doen.
Schat als jij champagne voor me koopt dan draag ik pantoffels en smeer ik mezelf onder de advocaat?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de ideale vrouw hangt daar ergens tussenin.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de ideale vrouw hangt daar ergens tussenin.
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal wel ongeveer hetzelfde doen.
Nee dat is eentje die van de gesloten afdeling is ontsnapt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schat als jij champagne voor me koopt dan draag ik pantoffels en smeer ik mezelf onder de advocaat?
Na ben ik vaak onaardig dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh dan kun je wel aardig doen hea
Nou je deed zo raar toen ik vroeg naar die kaart met die blauwe vlakkenquote:
Pff moet je toch niet zo serieus nemen joh.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou je deed zo raar toen ik vroeg naar die kaart met die blauwe vlakken
Was dat in de spiegel?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
k zag vandaag al mensen met handschoenen en sjaal
Terecht, het is koud.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
ja ik vond het ook koud buiten net. Ben benieuwd of ik van de winter nog zo makkelijk de tienduizenders aan elkaar rijg qua stappentellerquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:42 schreef bitterbal het volgende:
Flink doorstappenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vond het ook koud buiten net. Ben benieuwd of ik van de winter nog zo makkelijk de tienduizenders aan elkaar rijg qua stappenteller
Jawel, gewoon steviger doorstappen, dan krijg je het ook warm. En dan thuis lekker onder de warme douche en daarna een kopje warme chocolademelkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik vond het ook koud buiten net. Ben benieuwd of ik van de winter nog zo makkelijk de tienduizenders aan elkaar rijg qua stappenteller
Binnen de bebouwde kom was het prima te doen, in het buiten gebied stond er wel een gemeen fris windje.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
ja ik vond het dus wel meevallen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |